Virallinen Olen humalassa-topik
olen...
kyllä kyllä *känni**slurps*
eih.. alennun/ylennyn kirojttaa tähån topikkiin.. olen ja myös myönnän sen. Nimim. Soolo jatkot: Kelpaa!
Täällä edelleen. Lähdin klo. 12 terdelle ottamaan yhdet loiventavat josta eksyin WillamK:n tiskille. 7 olutta, 1 siideriä ja 6 tuntia myöhemmin olen aika vakuuttunut siitä, että vein krapulasta voiton. Huomenna saattaa olla aika jäätävä meininki.
*känni* Kuinkahan tästä Gloriaan pääsee...*ding*
[q]nomic, 28.5.2005 23:53:
voinko mä kirjoittaa tänne kun oon juonut neljä kaljaa(4) ?
[/q]
päivämääriä hetken tutkailtuani huomasin että olet nauttinut olutta alaikäisenä! yÖk ja hYi!
[q]e-will, 15.8.2005 00:01:
---
nomic, 28.5.2005 23:53:
voinko mä kirjoittaa tänne kun oon juonut neljä kaljaa(4) ?
---
päivämääriä hetken tutkailtuani huomasin että olet nauttinut olutta alaikäisenä! yÖk ja hYi!
[/q]
mutta siitä on jo aikaa! silloin en ymmärtänyt mistään mitään, ja tein kaikke mahdollista tyhmää.
jottei mene ot:ksi niin:
alla viru valkee ja vähäsen votkaa
Ainii... En kerenny viikonloppuna käyä tänne rustaamas tuntojani mut mie voin ne ilmaista näin jälkitoimituksena vaikkapa nyt:
"Voi vittue! mun piti ottaa tänää iha sillee sivistyneesti, mut nyt ne perkeleet juotti mut iha *hitsinmoiseen* humalatilaan... prkle saa olla viimone kerta ku sisko pitää kotiinpaluu-juhlat! Mut nyt ei auta sit muu lähtee baaanalle, sääli se ois hyvää humalaa tuhlata."
Näin saimme jälleen kokea vuodatuksen myöhäiseltä lauantai-illalta, ens kerran lupaan tehdä raporttini suorana.
Maailma pyörii kuin porakone!
ok molen *hikoil**känni*
Nonni, siitä lähti eka paukku kurkusta alas menemään
olemme paljon.
t. KÄÄÄK (eli annakins, mayah, verano & kunniajäsen enrg)
Uuh, olen kännissä vaikka juuri vasta heräsin. Kaverin läksiäisissä oli eilien ilmaista viinaa... Äh, mitäköhän on tullut eilen mokailtua.
narttukalja maistuu, tästä se lähtöö *känni*
eka korkattu!
tästä se alamäki taas alkaa!
=D
rannalle istuun, säkillinen lonkeroo siideriä ja jotai viinaa(?) messissä + sit tietty ne vitulliset olutmäärät masussa tällä hetkellä
Mä oon joutunu humalaan!!!!!1!!!1!!! niinq lol
eka ja vika korkattu tältä iltaa.
Huikean huimaava nousupöhnä tattikset Marcon boolin ja kohta pimppaan i hope*känni**jiihaa**plur*