Virallinen Olen humalassa-topik
bileet pystyssä. kohta kuuntelee tiukkaa settii premiin. täl hetkel soi ragga 2 sunshine - jambo jambo jambo. fiilistelen täs kunnon ysärimenossa :D
[q]Sinner, 12.8.2005 22:18:
Aivan vitun liian kännissä.. Ja vituttaa.. Ei taas varmaan muuta kun ei osaa enää kirjottaa.
[/q]
Quote omaa.. Mutta känni on siinä mielessä hyvä että ei tarvi kun yhden (paskan) puhelun, niin tunnelma nousee nollasta sataan. Hip Hei!!!!!!!!*plur*
Muutama pullo viiniä, väsynyttä seuraa ja ei-kovin-hyvä-leffa Bridget Jones - Elämä jatkuu.. Perhana, näin siinä käy kun lähtee yksin väsyneiden naisten kanssa istumaan iltaa. Hetken ne oli virkeämpiä, kun säikähtivät terrori-iskujen sarjaa. Se kuitenkin osoittautu sadan metrin päässä sijaitsevan olympia stadionin ilotulitukseksi.. Se onki ollu tähän mennessä tän illan kiinnostavin asia. Mitenköhän noiden naisten mielenkiinnon sais taas herätettyä?
Huomenna onneks Koneistoon valssaamaan Joten nousujohtoisempi ilta on tiedossa. Hmm.. Lisää viiniä ja sitten Viru Valgea kehiin.
[q]LilB, 12.8.2005 23:22:
sul on ees seuraa.. vaik väsynyttä onki.. mä oikeesti meen koht johonki idän paikalliseen..
[/q]
Seuraa ja seuraa.. noi puhuu jostain vanhoista äijistään ja naisistaan. taidan ite lähteä tohon kadun toiselle puolelle entisen hesperian baariin. sieltä vois löytyä jotain kisaturisti seuraa. varmasti mukavempaa antaa turisteille huonoa kuvaa suomesta ku olla täällä
[q]LilB, 12.8.2005 23:36:
---
DjPane, 12.8.2005 23:32:
---
LilB, 12.8.2005 23:22:
---
b]LilB, 12.8.2005 23:22:
hehehe.. mä voisin tulla edustaa virolaista kännäilyy
[/q]
heh, virolaista.. tossa fidel (castro?) baarissa on joku iso plakaatti oven yllä missä lukee vmbaren.se, the swedish infocenter.. sinne juopottelemaan ruotsalaisten kisaturistien kaa?!?! sinne ei jalallansa voi millään astua, joten ehkä sitä täytyy lähteä toisiks lähimpään baariin..
Moon... *känni*
Aika vähän. Mutta tarpeeksi postatakseni tähän topikkiin. Ja typottaakseni. Typotinko?
[q]Chatte, 13.8.2005 01:03:
Aika vähän. Mutta tarpeeksi postatakseni tähän topikkiin. Ja typottaakseni. Typotinko?
[/q]
et mun käsittääkseni...
[q]Dave^, 13.8.2005 01:54:
---
Chatte, 13.8.2005 01:03:
---
Juo lisää niin typoilet yhtähyvin kun eräs nimeltämainitsematonhenkilö illanaikana
[/q]
Pöh, sit ku ei osaa puhuu nii on ihan ok.
On se muuten jännä että jotkut ihmiset typottavat ihan hulluna hiprakassa ollessaan, ja toiset (kuten meikä) taas ei voi olla korjaamatta jokaista typoa vaikka ois kuinka tuubassa. Ei kai sitä loppujen lopuks oo hirveen pahassa kunnossa koskaan oltua koneella
tjoo, täst selähtee, typoomatta, uus soppa auki ja nauhottamaan rähinäkiksua
olen vieläki eilisestä kännissä *känni*
*känni* (taas)
Joopajoo.. taas *känni*
Eilinen jurri pohjustaa tätä ilta..
No ok ehkä vähän *känni*
jep, hiljalleen..
Miksi?
NYT
alla tosin uksi siideri ja pari virtasta
toinen siideri menossa...
näen värejä ja kuulen huminaa. *känni*