Virallinen Olen humalassa-topik
Äh, ei vieläkään...sanokaa nyt joku skumpalle että jäähtyis nopeammin..*grr*
Hahaa, tästä se lähtee! *känni*
[q]mayah, 23.6.2005 21:10:
Nonni! Juhannus alko tästä *känni*
[/q]
Alko->*känni*->Juhannus
Meinasin kuolla naurrun äsken suihkussa, en saanut sitä loppumaan millään.. Enkä ees tajua miks.. Taidan olla kännissä, vaikken sitä myöntnyt ja snaoin ettei viina nouse päähn..
...joka maistuu ihan pepsodentilta...*hmph*
Bloosy wankjers poisones monkeys!!!!!!!!!!!!!1111111111112134
[q]P|astic, 24.6.2005 03:42:
Bloosy wankjers poisones monkeys!!!!!!!!!!!!!1111111111112134
[/q]
OMG OMG TEH SUPER APE DOES NUFFIN!!!
kääk olen city-pantteri.
ja mä olen joku helvetin pepsodent tyttö, jonka silmissä vilkkuu ja pahasti..*poks*
En todellakaan ole. " Alkoholi on ihmiskunnan suurin vitsaus " -jotain siihen tyyliin..
huomentahuomenta, aamuolut juotu, kahvit juotu, voisi juoda toisen aamuoluen ja lähteä soitteleen levyjä ulos
Nouseeko kuumeessa alkoholi päähän tavallista nopeammin? Tai no, lämpöä on 36.9. Tuntuu neljännen rakkaan karhun jälkeen aikah umalaiselta*känni*
Nimim. Ei edes tiedä mitä juon *känni*
wettu!!1
Ei kun lopeta vaan.
en oo viel
[q]Tartrazine, 1.7.2005 14:41:
-klip-
[/q]
Älä toki vielä lopeta.
Vitun vittu ku pitää mennä alkossa käymään ja ei kä huvita ku alko väsyttää eikä oo ketää kaveria täälä juon Yksin äitin siidereitää täs. Suihkuun itäisi mennä, johkohan sitä sais aikaseksi. saispa puhtaita vaatteita ja sittn ois hyvä olla. hui, meni vahingosa kylmää siideriä tissiin. perkels. Mässyä kin tafvis kohta ku tää soideri tulee melkkeen ja räjäytt'ää koko vmaksann. pohjat hyi. ,utta ois hyhvä ilmaki mutta ku ei oikeen mikään osa kestä sitä ku om valvonu yövn alkoholin avula ja sitten jataka vaam juopottelua melkein karpulaisena.
tissishow pum pum... kauhee näläkä. eri 0ossa jkasottaa tekstiä kmutta han sana kuhan tunlee hyvä mieli aiunaki nitsele ja ku muita ewi häiritte. Häireittee köhän tämä numteksit jotan ku mä en haliua hräitä kweätään np: Lontoo-Helsinki maanalainen (proteus ja kevin energy. eiii, pitää nytten vaihtaa yello - magnetic hyvä biisi täsä.
[q]mange, 1.7.2005 19:11:
Nyt alakaa toimiiih. paukkuj japärisee *jihaaihahaa hevone sanoo*
[/q]
Ai mange dokaa tänää. Aijai. Meinaat terrorisoida naapurin mummoja? Just ite tyhjensin ekan siiderin. Huomenna piti kylläkin vasta holisoitua.. hmmm