saako vakituista pettää

Back to tunkio O

EI

jos vakituista pitaa pettaa niin sillon elamasta yleensa puuttuu muu jannitys,
kannattaa ehka vaihtoehtoisesti hakee muita keinoja adrenaliinin nostamiseksi:-)

no ei todellakaan saa, imo jos sen tekee, niin ei arvosta toista eli ei ole suhteen arvoinen edes.

Miten joku voi tosissaan perustaakkaan tälläsen..

Ei tietenkään saa pettää. En oo ihan mikään neiti moraali, mut siinä vaiheessa kun seurustelee ni pettäminen ei tuu kuuloonkaan. Katsoa saa, muttei koskea. Mut sit taas jos tapailee jotain, ni se on asia erikseen. Sit saa katsoa ja koskeakin.

toivottavasti tuo kysymys on vitsi ... aika huono sellaiseksikin kyllä.

Varmaan kannattaa kysyä vakituiselta, mitä mieltä on... ?

Ai ei.. ei sitte.

http://www.jatkoaika.com/images/joukkueet/smliiga/highres/lukko.gif

Ei?

Tää kuuluis tonne "kysy tyhmiä" -threadiin..

Joo senkus petät.

saa, jos haluu *ding**justjoo*

HIFK !

Kaks kirjainta, ensimmäinen on E.*släp**igor*

[q]mayah, 16.7.2005 20:53:
[iso]NO EI SAA, PÖLVÄSTI.[/iso] Mikä h*lvetin vakituinen se sillon on, jos panet muita?

Ja miks v*tussa me edelleen keskustelellaan tästä?
[/q]

NIIN JUST! vähän sama saako toista loukata oman mielihyvän takia?
Jos haluaa nussia muita niin siitä pitää sopia ja olla sujut puolin ja toisin et se on ihan okei ja silloinhan se ei ole enää pettämistä eiks ni?

eikö sillon kannattais miettiä et miks se edes on vakituinen? *täh*

Siis mä oon aina ihmetellyt tätä "pettää" -juttua. Jos ihminen todella seurustelee sen ihmisen kanssa joka on kultaakin arvokkaampi ja tärkeä maailmassa, rakastaa & välittää tästä niin minkä ihmeen takia pitäisi pettää? Tai miten edes pystyy? Eikö se ns.seurustelu ole jotenkin sitten sellasta mukavaa ajanvietettä ja "otetaan nyt joku et voin sanoo et mäki sEuCcAaN1!1!" ?
Ei mulla ainakaan se tapailu ajaudu seurusteluksi ellei tosiaan niin tapahdu molempien tunteiden johdattamana ja jos se ihminen ei ole niin tärkeä, että voin olla varma etten tahdo muita. Eli sellasia kulissisuhteita en ole oikein koskaan ymmärtänyt.

Ja sitten taas, jos toisesta välittää & rakastaa & pitää etc etc niin eihän silloin _pysty_ tai kykene edes pettämään. Eikä ole tarvetta, koska itsellä on se kulta, se ihminen jonka kanssa on hyvä olla. Eli mun mielestä ei voida kysyä "saako" pettää. Voidaan kysyä, että saako seiniin piirtää vai ei, mutta ei voida tällasissa ihmissuhteissa käyttää sanaa "saako". Tokihan _saa_, siis jokainen elää tyylillään mutta herää vain kysymys onko se sitten mitään oikeasti tärkeää se seurustelu jos pitää muiden kanssa olla. Ehkä sitten ois vaan parempi mennä viipottaa vapaana ja myöntää se ettei ole vielä valmis suhteeseen. Ei nimittäin siinäkään mitään pahaa.

Lisättäköön vielä se, ettei humala tai pahaolo tms ole mikään tekosyy (edes huono sellainen) pettämiselle. Ei se humala kuittaa isompiakaan tekoja/rikkomuksia yhteiskuntaa vastaan joten miksi toimisi ihmissuhteissa? Tai jos tosiaan viina sopii itselle noin huonosti et se muuttaa täysin toiseksi ihmiseksi parin drinkin jälkeen niin onhan vaihtoehto olla ottamatta

Lisäks, ihmissuhdejutuissa on hyvä ajatella aina niin että olisko mukava juttu jos mulle itselle tehtäis niin kun on itse tekemässä/sanomassa tms. Auttaa kuules monissa asioissa eikä tarvitse kysyä 50 muulta "saako"

Ei saa. Jos haluaa jostain syystä jonkun toisen, on erottava entisestä. Mikään syy ei ole oikea syy pettää ketään. Mutkan kautta on opittu. Mä en myöskään taida hyväksyä sellasta, että petetään mitään seurustelukumppania. Ei sen tarvitse olla vakitunen, se voi olla myös hangailu-, tai "tutustumis"suhde. Seksisuhde...? Vaikeampi juttu. Jos se on molemmille ok, niin sitten, mutta jos huomataan, että toisella on syvempi kiinnostus toista kohtaan, silloin pitää asia selvittää. Ja tunteet. Sekavaa on. Paras kun ei petä ketään, jos kerran rakastaa. Tai suuresti pitää.

Mun mielestä koko kysymys on outo. Miksi pitäisi saada pettää vakituista? Ei ymmärrä... *täh*

[q]Tigresa, 17.7.2005 22:57:
-BlaaBlaa-
[/q]

Juurikin näin!

"Sori mä olin humalassa mä en tajuu miks mä niin tein, anna anteeks rakas"

"Okei, no ei se mitään, mutta voisitko ens kerralla juoda hieman vähemmän?"

saako vakituista pettää ja käyttää hyväksi

O