saako vakituista pettää

Back to tunkio O

Pettäminen on paskin asia mitä tiedän. itse tullu petetyksi. olisin voinu nylkee sen vitun jakorasian elävältä.
Eli en itse petä. enkä aijo alottaakkaan.

[q]W, 18.4.2005 23:11:
Ennenvanhaa katkaistiin varkailta kädet, nyt olisi aika katkaista pettäjiltä penikset. Tuon teon seurauksena, jos tilastoihin on luottamista, olisi ainakin puolilla miehillä pikkuriikkinen painon pudotus edessä.
[/q]
Ja naisilla painonlisäys kun pillu täyteen sementtiä? =D Mut joo kyllä mun mielestä vois siinä vaiheessa miettiä suhdetta uudestaan jos pitää vieraisiin mennä. Jotenkin vanhana asiaa katsoo vähän suopeammin jos sitä on ollu saman henkilön kanssa 30v ja aika on sitten kummallekin tehnyt jälkensä ja sitä myöten se veto on vähentynyt. Tosin sitä en ymmärtäisi jos henkilö pokkaisi jostain pubista samanlaisen haaskan kuin oma puolisonsa mutta jos kävisi huorissa ja ottaisi sen komean uroon tai kauniin naisen niin ois hivenen ymmärrettävämpää.

[q]pupuTupuna, 18.4.2005 23:12:
Eihän tässä missään sanota, että kyse olisi vain ihmissuhteista.
[/q]

No ei nii, mutku lauseesta "saako vakituista pettää" tulee nyt ainakin mulle ekana mieleen just ihmissuhteet. Ei esim vakituinen lenkkireitti, vakituinen lounaspaikka, vakituinen bilelaukku tai jotain vastaavaa...

[q]koo, 18.4.2005 23:23:
No ei nii, mutku lauseesta "saako vakituista pettää" tulee nyt ainakin mulle ekana mieleen just ihmissuhteet. Ei esim vakituinen lenkkireitti, vakituinen lounaspaikka, vakituinen bilelaukku tai jotain vastaavaa...
[/q]

Niinhän siitä tulee varmaan kaikille, mutta sitten kun miettii uudestaan, niin huomaakin, että kysessä voi olla mikä vakituinen tahansa. Nacu varmaan halusi viestillään osoittaa juuri tätä kirjoittamalla esim. vakituisen työpaikan pettämisestä.

[q]hallucinogen
Tosin sitä en ymmärtäisi jos henkilö pokkaisi jostain pubista samanlaisen haaskan kuin oma puolisonsa mutta jos kävisi huorissa ja ottaisi sen komean uroon tai kauniin naisen niin ois hivenen ymmärrettävämpää.
[/q]

Että jos pettää niin mielummin sitte kauniin kuin ruman ihmisen kanssa? Jos mua joku pettäisi niin mielummin jonkun muun kuin prostituoidun kanssa, kiitos.

[q]Verano, 19.4.2005 09:46:
Että jos pettää niin mielummin sitte kauniin kuin ruman ihmisen kanssa? Jos mua joku pettäisi niin mielummin jonkun muun kuin prostituoidun kanssa, kiitos.
[/q]
Juu ainahan se parempi on pubista ilmaiseksi kaunista saada, jää rahaa sitten vaimolle hyvittelykukkasten ostamiseen kun oltiin yö poissa Ajatushan on lähinnä se, että porukan tulis pitää itsestään huolta jotta se mielenkiintoi ei katoais ainakaan niin nopeasti. Ei varmaan ole eroottista katsoa kun toinen lihoo suunnilleen silmissä. Joillakin tuntuu olevan paha vika kun se viimeinen rengastus on tehty niin sit se huolenpito alkaa väheneä, koskaa niin miehiä kuin naisia.

[q]kAiStA, 14.4.2005 16:17:
Miksi vakituista pitäisi pettää? Eihän se silloin ole oikea vakituinen.......
[/q]

piste

[q]hallucinogen, 19.4.2005 09:50:
Ajatushan on lähinnä se, että porukan tulis pitää itsestään huolta jotta se mielenkiintoi ei katoais ainakaan niin nopeasti. Ei varmaan ole eroottista katsoa kun toinen lihoo suunnilleen silmissä. Joillakin tuntuu olevan paha vika kun se viimeinen rengastus on tehty niin sit se huolenpito alkaa väheneä, koskaa niin miehiä kuin naisia.
[/q]

Onhan se toki mukavaa jos pitää ulkonäöstään ja terveydestään huolta, mutta eipä lihominen tms ole musta mikään syy pettää. Ehkä se on silloin yleisempää, tiedä häntä.

Mites jos puoliso sairastuu/ joutuu onnettomuuteen joka muuttaa hänen ulkonäköään, vammauttaa hänet tms?

Ja eiköhän itse kukin "rupsahda" kun ikää karttuu.

[q]koo, 18.4.2005 23:05:

Mun mielestä vähän outo vertaus jos tossa oli kyse ihmissuhteista... [/q]

Ei ees ollu. Mutta kun otsikkona on "Saako vakituista pettää?" Niin kuka pakottaa kirjoittamaan vain vakituisista IHMISsuhteista? Tokihan tuon mun postin voi assosioida kukin mihinkin haluaa, jos siltä tuntuu.

[q]Emmä älyy. *uuh*[/q]

Ei se mitään. Ei mun aivotuksia tarvikaan!

Kunhan mietiskelin ääneen.

Ei saa missään tapauksessa

Ei todellakaan - eikä uskoakseni kannata. Uskon nimittäin vakaasti seuraaviin:"What goes around, comes around" ja "kohtele muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan" ym. ym. hyviin juttuihin.

=M=

Pettäminen on per*eestä

Miksi HELVETISSÄ pitäisi? Vetää, vaikka käteen, jos siltä tuntuu....

ja jos miehiltä katkaistaan kullit niin naisia hakataan haarukalla vittuun? :D

Ei todellakaan saa

Keskustellaaks tääl vakkaripanost or whatta

ei tietenkään vakituista kumppania saa loukata, mitä pettäminen nimen omaan on. mut jos kumppani haluaa että vakituinen käy vieraissa niin eihän siinä mitään pahaa ole.

Ei todellakaan! Mun mielestä olisi reilua sanoa kumppanille mikäli
on sellaisia TAIPUMUKSIA ettei yksi kumppani riitä tai
aina jossain vaiheessa käy panemassa muita.
Osalla on vaan se ominaisuus ettei millään voi olla
vaan yhden tyypin kanssa (panna) vaan aletaan
hakea fyysistä huomiota muualta vaikka asiat/suhde
toimisi hyvin.

Ei vittu mikä kysymys..*taputapu*

saako vakituista pettää ja käyttää hyväksi

O