saako vakituista pettää

Back to tunkio O

Näin teet PETTÄVÄN-topikin

[q]smoke, 9.4.2005 21:55:
saako vakituista pettää ja käyttää hyväksi
[/q]
miksei saisi?

http://www.jotfil.com/kuvat/lukko1_a.jpg

Puuttuu ensinnäkin otsikko ja mielellään oma näkökanta ja selitys siitä. Aiheeseen voi myös laittaa hyvinkin gallupin, vaihtoehdoiksi esim. "Kyllä saa" ja "ei saa"

Ja kaiken lisäksi pettämistä on käsitelty aika laajasti täällä

Ps: Kyllä tästä voi anteeksi antaa kun tekijä näyttää olevan suht uus täällä klubbarissa (2viestiä kirjoitettu) älkää guru klubbarilaiset menkö heti hyökkäämään Kokeilemalla onnistuu.

Eikös tämä ollu tunkio

Vai pitäskö tällekki perustaa vielä joku ala-osasto. Viemäri tms.

[q]TERO-EERO, 10.4.2005 17:08:
Eikös tämä ollu tunkio

Vai pitäskö tällekki perustaa vielä joku ala-osasto. Viemäri tms.
[/q]

En mä usko, että tämän alemmas enää pääsee.

[q]smoke, 9.4.2005 21:55:
saako vakituista pettää ja käyttää hyväksi
[/q]
Jos on tauolla..*vink*

Hmm...mietitaanpa....

anteex, mut mikä ihmeen kysymys tää on...ei tietenkää saa. Monet kyl tekee silti. Kaikkee sellaista saa/voi tehdä mitä voisi samalla tavalla tehdä oman rakkaansa edessä...Siinä kai se raja menee. tai jotai.

Vain täysidiootti voi kysyy tällästä, ei tietenkää, jos ees aattelee asiaa on asiat huonosti...

Miksi vakituista pitäisi pettää? Eihän se silloin ole oikea vakituinen.......

Mä itse en hyväksyis l. mun maailmankuvaan sopii ainoastaan yksi, ainoa ja oikea vastaus tohon kysymykseen.

Mikä vitun kysymys toi on?

Saako vakituista työpaikkaa pettää käymällä töissä jossain muualla siinä samalla? Missä menee raja? Sittenkö ei sais, jos se toinen duuni vaikuttaa siihen vakituiseen? Mutta jos molemmat työt on antoisia ja auttaa sua kehittymään ihmisenä ja ehkä mahdollisesti saamaan tulevaisuudessa vielä parempia duuneja?

Tällasia tää miettii

eihän ketää saa käyttää hyväksi...
ja ei todellakaan oo kilttiä pettää...

...kun puhutaan suhteista... myös ystävyyssuhteista.

[q]Timce, 9.4.2005 21:59:
http://www.jotfil.com/kuvat/lukko1_a.jpg
[/q]
http://www.jatkoaika.com/images/joukkueet/smliiga/highres/lukko.gif

;)

[q]JussiS
-pic-
[/q]

hahah!

[q]Nacu, 14.4.2005 16:22:
Saako vakituista työpaikkaa pettää käymällä töissä jossain muualla siinä samalla? Missä menee raja? Sittenkö ei sais, jos se toinen duuni vaikuttaa siihen vakituiseen? Mutta jos molemmat työt on antoisia ja auttaa sua kehittymään ihmisenä ja ehkä mahdollisesti saamaan tulevaisuudessa vielä parempia duuneja?

Tällasia tää miettii
[/q]

Mun mielestä vähän outo vertaus jos tossa oli kyse ihmissuhteista...
"Mutta jos molemmat parisuhteet on antoisia ja auttaa sua kehittymään ihmisenä ja ehkä mahdolisesti saamaan tulevaisuudessa vielä parempia parisuhteita?"

Emmä älyy.

Ei todellakaan saa, vaikka monet vakuuttelijat aina suurista sanoistaan huolimatta pettää. Ennenvanhaa katkaistiin varkailta kädet, nyt olisi aika katkaista pettäjiltä penikset. Tuon teon seurauksena, jos tilastoihin on luottamista, olisi ainakin puolilla miehillä pikkuriikkinen painon pudotus edessä. Pettäminen on mielestäni todella väärin, enkä itse ole koskaan pettänyt enkä tule pettämään...silloin jos tuntuu ettei oma tyttö riitä enää, on aika jatkaa sitten mehiläisenä kiertämistä.

(naiset sama toisin päin)

saako vakituista pettää ja käyttää hyväksi

O