Mitä Odotat?

Back to häröily O

Lauantaita

Sitä, että päästään muuttamaan ensimmäiseen omaan, ihanaan kotiin *sydän*

Viikonloppua, et pääsee landelle relaa,leikkii pikkusiskojen kaa, ja näkee yhden perheen uuden tulokkaan, ikää 1kk*hihu*

Ekaks huomista iltapäivää kun sit pääsee töistä ja voi lähteä kohti helsinkiä kaverin luokse kyläilemään. Ja sit lauantaita kun sillon pääsee*tanssittel**hihu*

Ekaks ootan perjantaiaamuna alkavaa lomaa, sitten lauantaista muuttoa (Purrr) ja kemuja. Sitten vielä olis odotettavissa yks risteily ja yhdet toiset isommat kemut.

Mut oikeesti ihan IHAN ekaks ootan aamua, et pääsis nukkumaan

Viikonloppua ja terassikelejä

kesää, lämpöä...

Lähinnä viikonloppua, mut pidemmällä tähtäimellä kesäkuuta että saa nähdä tuleeko defqonin reissusta mitään *jännittel*

[q]MiMoSa, 19.4.2007 16:48:
-hyviä suunnitelmia-
[/q]

Sama täällä, mehän aiheutetaan sit ihan kansainvaellus Jyväskylästä etelään Olis vaan pitänyt muistaa käydä ostamassa junalippu varmuuden vuoks jo tänään, perjantain iltapäiväjunat kun tahtoo olla loppuunmyytyjä.

Ens sunnuntaita ja asuntoesittelyä*iloinen*

[q]anniharha, 19.4.2007 17:57:
---
MiMoSa, 19.4.2007 16:48:
-hyviä suunnitelmia-

---

Sama täällä, mehän aiheutetaan sit ihan kansainvaellus Jyväskylästä etelään Olis vaan pitänyt muistaa käydä ostamassa junalippu varmuuden vuoks jo tänään, perjantain iltapäiväjunat kun tahtoo olla loppuunmyytyjä.
[/q]
Kyllä se siltä vähän näyttäis et jonkunnäkönen kansainvaellus täältä olis alkamassa. Mä oon onneks ostanu lipun jo pari päivää sitten niin ei ainakaan sen takia lähtö myöhästy. Nyt vaan äkkiä lippua ostamaan. Netistä saa tosi kätevästi ostettua niin ei tartte edes paikan päälle lähteä ostamaan.*joo*

[q]Dinsku, 20.4.2007 08:29:
Että tulis talvi
[/q]
No sit ei tartte kauaa oottaa, eikös se takatalvi tullu jo.*nauru*

Sitä päivää kun ostan uuden mikserin *sydän*
Myöskin sitä päivää kun huomaan ettei huonekasvit enää kuole mun käsittelyssä :)
Ja tietenkin kesää, varsinkin sitä et pääsee uimaan Nauvossa..

että kello olis 10.45 ja mä pääsen syömään... kauhea nälkä

Helpompaa kautta elämässä. Ja kylhän se sieltä tulee mut älä viivy enää kauheen kauaa, tää ei oo kivaa.

Iltaa *sydän*

Muuttoa yhteiseen kaksioon, tapahtuu 1.6. :)

Vappu ja firman vappubrunssi, feat. whinebag ja koko firman posse <3

[q]Jutu, 13.11.2009 23:27:
Ens viikon perjantaita ja Twilightia
[/q]

En millään haluis myöntää, mut täälläkin päässä ollaan laskettu päiviä :D

Että selkäni olisi täydellisen kunnossa ja voisin istua kauemmin ku 5 minuuttia ilman, et sitä rupee särkeen.

O