Mitä Odotat?

Back to häröily O

sitä, että löytäisin matkakumppanin syksyksi.

ja viikon päästä maanantaina alkavaa thaimaan matkaa.

[q]Mokuso, 16.3.2007 16:55:
...puhelua hlöltä joka on mahtollisesti mun tuleva pomo!

saisinpa jo tietäääääääääääääääääää!!
[/q]

en oota enää, sain sen duunin!

\:D/

Perjantaita, näkee tyttöystävää.Vaikka eilen viimeksi näin,niin ikävä vaivaa jo.Kerpele kun työvuorot menee ristiin koko ajan

[q]Zenni, 16.3.2007 00:30:
http://www.apple.com/trailers/wb/300/trailer1/medium.html

En malta odottaa, että toi leffa tulee elokuviin. Visuaalisesti hemmetin onnistuneen näkönen pätkä, ja muutenkin vaikuttaa mielenkiintoselta.

edit: Tossa myös vähän kattavampi sneak peek:

[/q]

Tulin just leffasta. 300 oli oikein oiva darrapaivan elokuva jos haluaa nahda paljon verta, katkenneita paita seka taisteluja...
Pidin leffan "yleisilmeesta" -ei ollu liikaa vareilla kikkailtu... Kannattaa ehdottomasti tsekata!

Huomispaivaa ja frendin soittoa etta saapuukos se mua tanne viihdyttaa parin viikon paasta!

5.4. että pääsee Espanjan aurinkoon ja 21.4. että pääsee Australian aurinkoon... iih!

Et pääsis joskus lomalle.. Tällä hetkellä se on vaa kaukanen haave, koska koko ajan pukkaa lisää asioita joita pitäs hoitaa. Kalenteri on buukattu jo kesäkuulle asti

Kesää!!! mut sitä ennen keskiviikkoa*hihu* sen jälkee lauantaita Mixxedin bileitä Underbar:ssa=)

marraskuuta ja matkaa mauritiukselle

ens perjantaita klo. 19.00! Sit on überhorrortentti ohi ja pääsee möxäileen med vaihtarit!

Ensi viikonloppua... Lontoo kutsuu :) Pitää vaan toivoa ettei tule vettä ihan koko ajan.

[q]KooKie, 20.3.2007 20:32:
---
Janisa, 20.3.2007 20:26:
K niinkuin Kanada...

---

N niin kuin nelkytkaks. :D
[/q]

Haluatko ostaa vokaalin...?

Sita etta seuraavat kaksi viikkoa kuluis ja pirun nopeasti... K niinkuin Kanada...

En tiedä*dissaa*

Viikonloppua ja sitä, ettei ole mitään velvotteita mihinkään suuntaan, vaan saan viettää sen (toivottavasti) juuri, niin kuin itse haluan ja juuri sen ihmisen kanssa, ketä rakastan.

Eläkepäiviä..Voi perkele.

Onneks huomenna alkaa viikonloppu.

että sais duunia jostain..!!!

tulevaa iltaa!!! DJ CHEF!!!!!!

Tekis ihan törkeästi mieli vetästä gänät, mutta kenestäkään kaverista ei ole kuulunut mitään joten odettelen jonkun soittoa. Muuten tulee selkeähkö ilta.

O