Mitä Odotat?
Ryhmäseksiä.
ens vkon perjantaita... Sit nään taas mun tulevan *anon
Kummityttö 3 kk tulee hoitoon tänään
Ensimmäistä kertaa pääsee hoitamaan, iiiks.. Osaankohan mä enää, siitä on niin kauan kuin viimeksi hoitanut ketään.
2vk ja 4yötä niin pidän "kesäloman" Thaikkulandia odottaa! A-luokan matka *virn*
Vastausta.
Sitä että kesä tulee ja että pääsee terasseille ja viettämään päiviä lämpimässä auringon paisteessa ja tutustua kunnolla moneen uuteen ihmiseen. *sydän*
[q]inneah, 7.3.2009 06:34:
Odotan aikaa kun löytäisin itseni ja paikkani tässä maailmassa...
Miks tän elämän pitää olla näin vaikeeta?
[/q]
Mitä vittuu sitä miettimään? Menee vaan elämä hukkaan. Sun tän hetkinen tehtäväsi musta on etsiä itseäs, joten ihan hyvinhän sitä sulla menee. Oisko sitten kivempaa jos sulla olis kaikki valmiiksi suunniteltu jo ajalta ennenkuin osasit edes tehdä päätöksiä? Sitten vetäisit pää pimeenä ja viimeistään eläkkeellä joutuisit ostaa ne ''lapselliset'' siiderit ja vetää perseet kun se ei vaan ollut ''järkevää'' aiemmin.
Teet kyllä nytten tärkeintä urakkaasi. (jännän onnettomasti käänsin ympäri) Ja se kannattaa tehdä ennen lapsia. (jos hommaa lapsia) Lapset kun eivät saa olla elämän tarkoitus. Se on liikaa vastuuta lapselle.
blaablaablaa.
Ensi viikkoa..Silloin tapahtuu..*hymy*
Kauhulla tulevaa liskojen yötä... brrrr!!!
Mielenkiinnolla huomenna alkavaa terapiaa, saa nähä mitä tzykiatri mun päästä löytää
CRAZY MOTHERFUCKER!
[q]yusu:
Et joku taikuri laittais ton mun selän kuntoon, et pääsis ninjailee ja leikkii spodarii
[/q]
*plur*[iso]* P I M *[/iso]*plur* joko selkä tuntuu paremmalta!?!? ai ei..?!?!*uuh* mä haluun kyl rahat takas..tää taikasauva on epäkunnossa*grr*
- Että kello löis 09.00 ja pääsis tauolle soittaa yhdelle kaverille. Koulussa ei tarvii tänään kuulemma istua, niin et tahdon seuraa.
- Pääsiäislomaa *sydän*
- Töiden alkamista.
- Kesää, aurinkoa, rannalla löhöilyä ja festareita.
huomista..sillo takas suomee barcelonasta..taal ois muute kivaa,mut rahat on loppu :D ja nakee taas rakkaita ystavia kotosalla <3 tylsinta on et pitaa menna istuu autokoulun teoriatunneille taas.. ;<
Että mun elämäni mies kävelisi mua vastaan, kun lähden tästä kohta liikenteeseen. Löisi olemuksellaan jalat alta ja vaan veisi mennessään...Samoin odotan sitä lottovoittoa (pitäskö mun lototakin?) Kumpikohan on todennäkösempi.....?
[q]mayah, 17.6.2005 22:53:
Noh, noh. Ois nyt ees ensin tää ilta ja sit huominen ja sit neljä työpäivää ja juhannus ja sit se saa vaihtuu. Oot vaan hätänen.
[/q]
Juhannus? onks se syötävää?
se on vaan yks päivä muiden joukossa jota en aio juhlistaa millään lailla tänä vuonna.
ja palkkaa tässä odottelen joka tulee kuun vaihteessa*iloinen*
Että vaihtuisi jo kuukaus.
Onneks en ainakaan lasta. Synttäreitä ehkä. Ja perjantaita.
[q]Veivi, 31.5.2005 15:28:
Perjantaita 3.6.2005 klo. 7.35 kun kone lähtee eka brysseliin ja sit barcelonaan
[/q]
HOMOT*IGOR* kolkkaan toopen ja otan saikkuu töistä
[q]mayah, 31.5.2005 15:12:
Kotiinpääsyä.
[/q]
Second that.
Kaikennäköistä
Ainaki tätä päivää kun pääsee pois töistä... ... ...
ja torstaita ja
ennenkaikkea
perjantain
milluja
lomaa.