Mitä Odotat?

Back to häröily O

Lähitulevaisuudessa odotan torstaita, koska silloin tulee mun oma rakas murmeli Helsinkiin! *sydän*
Vähän pidemmällä aika välillä ootan kesää, et mun oma rakas murmeli muuttais Hesaan! *sydän* Ja et tulis lämmin!
Ja sit viel vähän kaukasempi odotuksen aihe on, ens joulu, koska silloin valmistun..Ainakin toivottavasti!

Ensi joulua, jolloin mun pitäis valmistua! tai siis sitä, että valmistun. Se ei ehkä tapahdu kyl viel ens jouluna, mut pian sen jälkeen!

Oon niin täynnä tota kouluu, koska se ei oo yhtään mun juttu!

Vappua odotellen, Turkuun pitäisi lähteä. Pitäisi olla ihan positiivisesti erilainen keissi; ekaa kertaa vappu jossain muualla kuin pk-seudulla ja vasta tokaa kertaa vappu ilman pakollista Suomen matsin vuoksi sisällä kökkimistä.
Tosin viime päivinä tullut hieman hohhoijaa -fiilis vaikka Turku oli minun idea. Jos nuo sääennustukset osuu oikeaan niin mielummin olisin jäänyt tänne ja menisin Colorsin vappukarkeloihin. *toktok*

Huomista Amsterdamiin lähtöä Kasperin kanssa *sydän* ja lauantaista Justin Timberlaken konserttia!

Niin ja sitä, että tää työpäivä loppuis ja näkis pitkästä aikaa Ihkut..*plur*

Etelän matkaa..*haaveil* Sellaista ei kyl ole ihan heti tiedossa..*igor*

Vastausta!

- Helmikuun loppua, että päästään ihailemaan uutta asuntoamme!
- Maaliskuun alkua, kun päästään muuttamaan.
- Talvilomaa
- Marjoa ja Dankkua takaisin Suomeen.. *sydän*
- Kesää! *sydän*
- Barcelonen ja Ibizan reissua rakkaan kanssa!

Ompahan mitä odottaa! Odottavan aika on vaan niin saakelin pitkä!

Valmistumista.

Että pääsisin taas rällästämään rakkaan kanssa. Kuulin siitä tänään pitkästä aikaa ja tuli niin paljon hyviä muistoja ja toisaalta taas pursuan tulevaisuuden toiveita ja kuvitelmia. Ensi kesää odotellessa... *sydän*

[q]Septique, 7.3.2010 15:27:
Viikon päästä leville frendien kanssa laskee ja pitää hauskaa! *sydän*
[/q]

Niinhän sä luulet, sä oot kyllä tulossa sinne vain siivoamaan, ja pidetään pisulissun kanssa henk.koht. huolta siitä, että sulla ei ole hetkeäkään hauskaa enää autoon pakkautumisen jälkeen!

[q]ALIEN, 12.3.2007 23:43:
ai, et sä voit juosta kauppakeskuksen alkoon ostaa siiderit ja viinat, sekä heittäytyä polvilles kiroamaan koko planeettanne ja parkumaan yrmeitä kirosanoja lasten kuullen ihan puhtaasti - pelkkään vitutukseen, awwwwhh <3
[/q]

Ja sen vuoksi, että mä voisin päästää huolella irti tiedoista, kuten että Monet'n impressionismi toimi sysäyksenä Goghin ekspressionismille, Gauguinin syntetismille ja symbolismille ja Cezannen kubismille, jota myös Picasso myöhemmin edusti. Ja että abstraktismi korvasi pian kaiken realismin häivähdyksenkin, että dada syntyi ensimmäisen maailmansodan jälkimainingeissa edustamaan irrationaalisuutta - sitä tuki Freudin psykoanalyysi ja osittain niiden pohjalta syntyi Dalin edustama surrealismi. Funktionalismista, analyyttisestä filosofiasta, hermeneutiikasta ja eksistentialismista mä en edes sano mitään, koska en abaut tiedä niistä kuin noi nimet. :DDD

Ensi viikonloppua, jonka voin ainakin ennakkotietojen perusteella viettää ilman yhtäkään obligatorista menoa juuri, niin kuin itse haluan. Ja tiedänkin jo, mitä haluan. *sydän*

[q]Janisa, 20.3.2007 20:26:
K niinkuin Kanada...
[/q]

N niin kuin nelkytkaks. :D

[q]Zenni, 15.3.2007 13:30:
23.3 klo 15.00
[/q]

EI EES TARVINNU OOTTAA NIIN KAUAA! OHI ON! <3<3<3

[size=1](Syksyllä sit tosin uusimaan tota ruotsia. x)[/size]

Maanantai-tiistaiyötä 11.-12.6. Paluuta kotiin ruisleipiä, karjalanpiirakoita ja salmiakkia notkuville pöydille, vanhempien paapottavaksi ja Keksin murun syliin.

Mut kyllä mä tässä tota ylihuomisen reissua Nykiin venailen ensin... :))

[q]Zenni, 2.10.2007 21:34:
3.11.
[/q]

Mitämitä!?

[q]Zenni, 2.10.2007 21:34:
3.11.

The duuniristeily :p
[/q]

Vittu noista on karmeita muistoja... (Sen verran, mitä niitä muistoja edes on :D)

huomista päivää.

Jotta sais lotossa 7 oikein*lmao*

lomaa.

O