Melkein sukua julkkikselle.....
Tuota noin, mun äidin sedän serkku on Väinö Linna.
Okei lisää löylyä kiukaalle, joka on aika kylmä ettei melkein enää vesi hyörysty... Musta on ollu puolen sivun haastattelu-juttu Hesarissa...
ai nyt alko tää olen itse julkkis keskustelu...musta on tehty aikanaan yhteen fst:n nuorten ohjlemaan juttua...ja en ees oo ruotsinkielinen. se siitä.
okei, mäkin oon ollu joskus ATV:lla jossain muistaakseni tai siis mua haastateltiin sinne kyl mut ne ei kai pistäny sitä ku oli kai liian älykästä tekstii, jopa niille...
Eli toisin sanoen en ole julkkis...
Olen ollut kerran lehdessä ja se oli kun voitin 9v:nä piirustuskilpailun. Vaude
Ja tämä ei ole edes kaukaa haettu... Samppa Lajunen on syntynyt samana päivänä ja vuonna kun mää..
hhe... no mä voin site heittää väähn surullisemmin jutun.. Prinsessa Diana kuoli mun synttäri päivänä...*suru*
hmmh.. mä olenkin ollut bumtsi bumissa yleisönä, jaja. haluatko miljonääriksi ohjelmassa *nauru*!
hah *heiii**justjoo*
noniin... nyt alkaa täälläkin tulla jo aikamosita legendaa...kaikki kaivaa sukulaisten kaimojen miesten vaimojen siskojen poikien isän nimet esiin jne...*iloinen*
mä oon saanu pusun dj phazelta joka on saanu pusun dj mayhemilta :DDDDDDD
Toi oli paha...
Juuh. Olenhan mäkin telkkarissa ollut (jyrkissä ainakin..) Ja vähän aikaa sitten olin katsomassa Videotreffejä kun kaveri oli siellä kisaamassa, ja kyllä mua siinäkin vähän näkyi
Meitsipä onkin sukua Eino Grönille!*vink*
mä oon esittänyt sitä peter panin koiraa joskus kymmenen vuotta sitten yhdessä tanssiesityksessä....jee jee
mun tanssiope onki ollu marco bjurström.....se joskus 8v sitten...nami namit oli kehissä jo silloin vaikkei bumtsittanukaan vielä.
Olin joskus Boleros(tanssikoulu...) Ja mun opettaja oli, kukas muu kuin Lola Odusoga. Se oli jo sillon tosi nätti. Me kaikki kehuttiin sitä jo sillon, vaikka ikää oli vast joku 11...*nauraa*
hmmm...mun äidin pikkuserkku on usalainen filmitähti, on sen leffoja joskus näytetty suomessaki....
ja hmmm...ööö..mä oon nylon beatin syytön videolla...*punastus*
heh todellakin melkeen sukua julkikselle ku oot nylon beatin videossa heah iha hyvä veto. mut mä voisin virittää että olen saanut jj lehdolta hänen polttari paidan kun se oli hirvittävässä tuubassa niin se kysy että otanko paidan 8D8D
Moon koskettanu Kapasitettiyksikön jengii Vaikka siitä ei nyt liian ylpee voi olla... onnex se oli vahinko...
Näin pariviikko sitten Kirkan tässä Kruunuhaassa. Olin niin halolla päähän lyöty, että unohdin pyytää nimaaria pakaraan. Damn
ainakin meillä joskus keskustelut kääntyy siihen että kun mun kummin kaiman veljenpojan pikkusisko seurusteli silloin sen julkkiksen kanssa ja sitten mun isäpuolen vaimon miniän lanko oli samalla luokalla sen julkkiksen kanssa, niin löytyykö täältä vastaavia tarinoita?
*kertoo omansa* mun kaverin kaverin pikkusisko meni just naimiin kimi räikkösen veljen kanssa ja pääsi oikeen lööppiin iltikseen