Melkein sukua julkkikselle.....
Mun koulukaveri on Matti Heikkisen (hiihti MM-kultaa) pikkuveli. Ja mun tädillä oli yhen illan juttu jonkun 80-luvulla vaikuttaneen suomalaisen artistin/bändin jäsenen kanssa, mutta koska tuosta suhteesta syntyi mun serkku niin siitä ollaan oltu aika hys hys, edes mulle ei olla kerrottu kuka se oikeen oli :D
Oon pelannu aikoinaan lätkää pari vuotta samassa joukkueessa Teemu Lassilan (Jääkiekon MM-maalivahti) serkun kanssa.
Hannele Lauri yritti iskee mun työkaveria Ruattin laivalla.
Ja mun tädillä oli yhen illan juttu jonkun 80-luvulla vaikuttaneen suomalaisen artistin/bändin jäsenen kanssa, mutta koska tuosta suhteesta syntyi mun serkku niin siitä ollaan oltu aika hys hys, edes mulle ei olla kerrottu kuka se oikeen oli :D
..tai sitten täti ei itekkään tiedä kuka se oli, ja toi selitys on coolimpi :D
Mää oon juanu bisset Fauston ja Phil Yorkin kaa...jee ja oon nähny Jutilan telkkarissa.
Seiskan lööppijuttua odotellessa...not!
---
Ja mun tädillä oli yhen illan juttu jonkun 80-luvulla vaikuttaneen suomalaisen artistin/bändin jäsenen kanssa, mutta koska tuosta suhteesta syntyi mun serkku niin siitä ollaan oltu aika hys hys, edes mulle ei olla kerrottu kuka se oikeen oli :D
---
..tai sitten täti ei itekkään tiedä kuka se oli, ja toi selitys on coolimpi :D
hyvin mahdollista. tädillä meni tuo 80-luku muutenkin vähän lujaa :D