Dj Sasha F-Hardbass extreme vol:5

Back to miksaukset ja setit O

rullaa! huolestuttavasti alkaa nämä astetta kovemmat mäiskeet sytyttämään *sydän*

maistuvaa settiä Sachalta, ..kuten aina!!!

Onhan vääntöä taas..
Harvemmin tulee tällästä kuunneltua, mutta tää meni alusta loppuun hymy korvissa!! Go Sashan go!!
Edelleen mun henkilökohtainen suosikki on vanha kunnon Flashpoint rymistely..

[q]opuk:
Edelleen mun henkilökohtainen suosikki on vanha kunnon Flashpoint rymistely..
[/q]

Samma här toimii edelleen vaikka on aika vanha mix..

ÄIJÄ! Tää on kyl mageeta Taattua laatua, again

En nykyään hardstylea oikeen seuraa mutta kyllä tämä oli yllättävän piristävää kuunneltavaa. Oli tietty jotain biisejä jotka ei oikeen mulle auennu. Tekniikka nyt tietenki on A-luokkaa*piis*

Svengaa ku syfilis!!

Hyvii raitoi ja hyvin miksattu...

Varsin pätevää runttausta, tulee melkein nuoruus mieleen :) on siellä näemmä uusienkin (oliko nämä edes uusia?) biisien seassa hyviä vetoja. MIksaustekniikka loistavaa kuten odottaa sopii...

Taattua laatua *aplodit*. Innolla odotan vaan että kuulisin lisää Samia livenä

Alku vaikutti lupaavalta, mutta jouduin pettymään. Mukana oli tusinatavaraa (20:00 jälkeen soiva melodinen ralli ja 50:40 soiva melodia) ja monissa muissa melodiat/riffit oli liian kieli poskessa/muuten huonosti tehty.

nojoo, tuli vihdoin kuunneltua tämäkin !

kyllä saundista tunnistaa sashan setit. kivoja ralleja ja laatu miksaamista. oman genrensä kuningas.


arvosana: 9/10

Setti mun makuun! Loistavia biisejä. Tää on sellaista raastavaa
äijämäiskettä

Teknisestä puolesta en olisi mikään sanomaan...
Mutta, mun amatöörin mielipide on että Sasha on
teknisesti yks parhaita. Niinqu mun mielestä*hih*

Vittu Sasa sä oot jumala!!*lmao*

kyllä tämä ainakin saa muhun vipinää!

sainpahan vihdoin kuunneltua tämän läpi, ei voi muuta sanoa kuin et taattua sasha laatua!!

Meine Stumpfmehneimerfaust!

pistäs sami tracklista =D

asiaa.

eipa voi oikeestaan haukkua. tosiaan olihan siella vaihdoissa jotai pienta mutta en menis sanomaan etta se mitaa pilais bileissa. aina sattuu ja tekevalle varsinki. oma kokemus paras ja sillee. nojoo. keep it up. meitsi diggas iha vitusti tosta setista. hienoo sarosaundia pitkalta kokomatka! asiaa. word ja sillee. vaikka toi o ilm joku hoppi sana tms. mutta kay tahanki kohtaan.

do your thing. nothing else mathers.

KAUNISTA!!! Tää toimi todella hyvin... myös lähes kaikki biisit ylöspäin pichattuna (173*sydän*) *pahis**pahis**pahis*

Tää toimii lenkillä Antaa kummasti ruutia juoksemiseen.
Muutenkin siis loistoläimettä

Aivan mahtavaa setitystä! Lisää! :)

O