Dj Sasha F-Hardbass extreme vol:5

Back to miksaukset ja setit O

Ihan hyvää settii muuten , mutta hard style ei ole niin mun makuun....*piis*

Hyvä Sami!

Tämä uusin on vihdoinkin sellainen jota jaksaa kuunnella mielellään ja diggaa. Kolme edellistä meni kertakuuntelulla äääh-osastoon, mut tämä toimii. Snadisti melodisempi ja vähemmällä kikkailulla, siksi toimii paremmin. Tästä ei myöskään löydy liian ärsyttäviä sämplejä joita on muutama ollut noissa aikaisemmissa....

on kyl pirun kovaa settiä ja tarpeeks rankkaa mun makuuni.... tykkäsin miltei joka biisistä ja vaihdotkin oli mieleen! harmi kun jäi näkemättä se sun jns keikkas kikkailuja oli juuri sopivasti mun mieleen....

mitään rakentavaa en oikeastaan osaa sanoa kun en tekis mitään toisin...

..hyvähyvä, ote ei oo alkanu lipsuun..

..taattuasamppilaatua!

[q]Itis:
Hyvä Sami!

....vähemmällä kikkailulla...


[/q]

Johtukohan mikseristä*ding*?

yep

[q]vahvin DJ:
yep
[/q]
Ja kenties levareista?*vink*

Varsinkin*iloinen*

Rok rok!

Oliskos niitä vanhempia settejä saatavilla jossain muodossa?

rankkaa settiä oli. Hard style ei ole hirveästi mieleen mutta hyvä fiilis tästä jäi.

Juu, eka biisin jälkee ei enää uskaltanu oottaa mitää yllättävän melodista oli ainaki paikotellen.
loppujen lopuks saatiin setti läpi ilman suurempi traumoja.
hyvä setti tähän tyyliin ja hyvin miksattu. ei moitteita sen kummemmin

8/10


[q]Itis:
Tästä ei myöskään löydy liian ärsyttäviä sämplejä joita on muutama ollut noissa aikaisemmissa....
[/q]

ton yhden biisin "and then god wanted to dance and he looked down upon his dj and..." oli kyl aika pohjanoteeraus

[q]ezzy:
ton yhden biisin "and then god wanted to dance and he looked down upon his dj and..." oli kyl aika pohjanoteeraus
[/q]
Toi on kyllä hardstylen akilleen kantapää: Vaikka biisi rokkaisi kuinka kovaa, niin artisti on päättänyt survoa sinne tosi vammasen kuuloisen samplen, ettei sitä kehtaa soittaa.

Oman kokoelma pahin (paras?) on eräs järjettömällä nousulla, bassolla ja tahdilla ja melolla varustettu rymistely. Turkasen kova biisi, mutta mun tekee mieli pistää lettu palasiksi, kun puolet biisistä kuuluu taustalla:

"Now who's got these beats that'll make you go? Who's got these beats that'll make you go? Who's got 'em, who's got 'em - YOU!!!"

Musta noi em. tyyliset samplet ovat juuri hardimman musan suola...*nauru*
Tai noh, eräs kyllä kuullostaa aika koomiselta jo munkin mielestä. Kyseessä on raiskaus, näin kai voidaan sanoa "My house is your house"-klassikosta, jossa sample menee tyyliin: "My style is hardstyle and your style is mine." Mutta nyt eksyttiin jo aiheesta, sori.

Itse miksauksesta...Olipahan kunnon piiskausta, vaihtelevaisuuttakin löyty, jos kohta loppuun olis kaivannut jotain. Meni ehken hieman tasapaksuksi, mutta kaikenkaikkiaan tällaisesta hardista meiksikin tykkää. En ole sen supernopean freeformin ylin ystävä. Enää....

noista sampleista tulee vaan auttamatta mieleen jotku warp brothers jne kurat :)

ihan liian löysää *vink**vink**nauru**nauru**eiei*

No nyt on kuunneltu muutamaan kertaan ja alusta lähtien kuulostaa uskomattoman hyvältä. Tää jää soittolistalle ehdottomasti

täysin samaa mieltä HRDancen kanssa.
Loistavaa tavaraa kaikkiaan. :)

Mitäs tähän nyt sanois. Moneen kertaan kerenny jo pyöriä ja tää on kyl just sellasta mikä mulle tätä nykyä useimmiten iskee, varsinkin bileissä tälläistä kuuntelee todella mielellään.

Aivan satavarmasti tulee änkemään itsensä useimmiten kuuntelemieni settien joukkoon

Love it
Oon pitäny pienoista taukoo mäiskeestä mut ah kun toimii taas.... I *sydän* hardstyle.

O