Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

Back to tunkio O

[q]W:
lue

Kaikki eivät pidä aihetta demimäisenä. Seuraava demittelijä voi suosiolla jättää varmaan jo topiikissa 100000 kertaan todetun mielipiteen omaksi tiedokseen.

Seuraavaksihan voidaan kysyä klubitus goes to demimäisesti:


linkki
[/q]

No ehkä joku ylioppilaslehden suorittama kysely eroaa hieman siitä, että postataan topikki intarwebiin. Ei täällä kukaan seksiä pitänyt demimäisenä, vaan tällasia pöhköjä "kikati"-topikkeja. Vai onko sulla intresseissä kirjoittaa artikkeli aiheesta täältä keräämies tilastotietojen pohjalta?

Nii joo sori... Mä olen ehkä vaan liian vanha tämmösille topikeille.

Siitä on kuitenkin niin kauan aikaa kun tämmönenkin on ollu ajankohtanen asia, että hittooko sitä muistelemaan. Mä vaan tuppaan aina unohtaan, että suurin osa klubbarilaisista on kuitenkin meikäläistä nuorempia ja tällaset tilastot voi heitä vielä koskettaa ja kiinnostaa jollain tavalla.

edit: niin ja miehethän ovat ikuisia pikkupoikia

[q]Ana-5000:

No ehkä joku ylioppilaslehden suorittama kysely eroaa hieman siitä, että postataan topikki intarwebiin. Ei täällä kukaan seksiä pitänyt demimäisenä, vaan tällasia pöhköjä "kikati"-topikkeja. Vai onko sulla intresseissä kirjoittaa artikkeli aiheesta täältä keräämies tilastotietojen pohjalta?
[/q]

No tuskimpa, aihe ei pitänyt olla kikatus-kamaa, vaan kiinnosti yksinkertaisesti tyypillinen ikä, sillä median puheiden perusteella tuo kyseinen keski-ikä on alentunut huomattavasti. Lämpimän vastaanoton sai topiikki tottavie!

Mitä lapsellista on seksiin liittyvässä keskustelussa aina? Itse olen 26 vuotias ja osaan ilman kikatusta puhua aiheesta.

[q]sapeli:
No jos ei muuta niin meikäläistä ainakin kiinnostaa tuon pollin tulokset
[/q]

Muakin kiinnostaa ihan sikana.
Voi olla et osa on sen ikästä että toi mahdollisestikkin olis niille mielenkiintosta, mut mua ei vois vähempää nappaa.
No tää on häröily-sektio.
:/

[q]W:
No tuskimpa, aihe ei pitänyt olla kikatus-kamaa, vaan kiinnosti yksinkertaisesti tyypillinen ikä, sillä median puheiden perusteella tuo kyseinen keski-ikä on alentunut huomattavasti. Lämpimän vastaanoton sai topiikki tottavie!

Mitä lapsellista on seksiin liittyvässä keskustelussa aina? Itse olen 26 vuotias ja osaan ilman kikatusta puhua aiheesta.
[/q]

Saat ihan yhtä tarkan arvion ku arvot jonku numeron kolmentoista ja kahdenkymmenen viiden väliltä. Tilastojen mukaan tyypillinen klubituslainen on posliini, maannut viiden muun klubituslaisen kanssa ja menettänyt neitsyytensä 13-vuotiaana Karita Tuomolalle.

[q]Ana-5000:
...menettänyt neitsyytensä 13-vuotiaana Karita Tuomolalle.
[/q]

But did you get head?

[q]Ana-5000:
*clip
[/q]

Toi on kieltämättä totta, ihmiset kun eivät ole rehellisiä edes itselleen, ja lisäksi kallupin järkeisyyden heittoon tietysti voidaan lisätä naisten ja miesten varmasti kyseisellä hetkellä eroava ikä.
Tein kallupin liian hätäisesti....arrgghhh Kaikki tuhottu....senkus vedätte vessanpöntöstä alas....voih, hieno topiikkini ihan pilalla!

[q]nuance:
---
Ana-5000:
...menettänyt neitsyytensä 13-vuotiaana Karita Tuomolalle.

---


But did you get head?
[/q]

LOL stick it in her pooper :D:D:D:D:D:D:D

Jään odottamaan innolla Täydellinen Neitsyydenmenetys Gallup -threadia

P.S. Jani, arvasit et sä ymmärrät asioiden päälle

Moi!
Mun boyfrendi sano, ett se jättää mut jossen anna sille pimppiä. Pelkään, et se panee mun bestistä, joll on vähän sellanen maine et se antaa helposti ja et se on hyvä sängys. Mä oon antanu mun boyfrendin kokeilla jo pari kertaa sormel, mut ei se tuntunu miltää. Onx mus jotain vikaa? Pitäiskö mun antaa sen viedä mun neitsyys? Mä oon aatellu, et jos se jättää mut, mä tapan itteni. Kyl mä ehkäsyst osaan huolehtii. Mut laitetaax kivekset muuten sinne kortsuun kans? Mun mutsi sanoo etten sais hengata Masan kaa, mut emmä voi vastustaa sen Korollaa ja silmiä. Se sanoo mua nätix. Se sano ett se tulee tänään hakee mut autolla (*sydän**sydän*!!!) ja mun pitää laittaa yx sellanen mekko minkä se pölli mulle stokkalta ja sit me ajetaan johonki nättiin paikkaan. Must tuntuu, ett täst tulee mun elämän ihanin ilta.

[q]äm:
...
[/q]

Huh huh, tulee mieleen ajat jolloin luettiin Suosikin Bees & Honey-palstaa, jossa Eki vastaili nuorisoa askarruttaviin pulmiin..

Heeyy.. kerran me vaan eletään että antaa paukkua!

Sehän oli... yli 10 mut alle 18 v ku se Neitsyys lähti käveleen.. Sen verran voin sanoo

Zillälailla... kirjaimellisesti....

[q]Ana-5000:
LOL stick it in her pooper :D:D:D:D:D:D:D
[/q]

OH NOES TEH ANALISTS R AT IT AGAIN

[q]Hansu:
---
Huh huh, tulee mieleen ajat jolloin luettiin Suosikin Bees & Honey-palstaa, jossa Eki vastaili nuorisoa askarruttaviin pulmiin..
[/q]

Hatun nosto Eki-sedälle. Musta ei olis ollut tohon :DD

[q]nuance:
---
Ana-5000:
LOL stick it in her pooper :D:D:D:D:D:D:D

---


OH NOES TEH ANALISTS R AT IT AGAIN
[/q]

1. Lose virginity
2. ???
3. Profit

edit: Nonii ei derailata enempää :P

[q]Ana-5000:
1. Lose virginity
2. ???
3. Profit
[/q]

PAK CHOOIE UNF

[q]äm:
----8<----
[/q]
unohdit kiittää ihanasta palstasta ;)

[q]W:
Omasta vastauksestasi kaiken kattavana huokuu selvästi kuinka intelligentti persoona olet.
Joka tapauksessa, mielestäni tässä katosi jo konteksti ja teksti alkaa olla suhteellisen pseudoa.
Jos ainoa mieleen tunkeutuva vastaus on noin INFANTIILI, voisi kukin kysäistä itseltään missä sitten kulkee tuo häröilyn ja vakavan keskustelun piilevä raja?
[/q]
Suorastaan naulankantaan*nyyh*

Tässä sulle kypsyyttä: GET A LIFE!!!!11

13

Tässä telkkaria katsellessa tuli dokumentin johdattamana mieleeni suhteellisen epäoleellinen kysymys: minkä ikäisenä suurin osa teistä menetti neitsyytensä?
ps. Älä jaksa vastata, jos ei kiinnosta kommentoida...pelkkä ruksi riittää. Kiitos!

Lisätty selkeydeksi:

Tämän aihepiiriltään arveluttavan topiikin on tarkoitus täydentää omalta osaltaan jo klubituksen häröilyn aiempia aiheita:

- SINKKULUUKKU
- Oletko posliini vai et
- Iskukeinoja
- Kuinka monen klubbarin kanssa olet maannut
- Seksikeskustelut

Apuna viellä kokonaiskuvassa saavat toimiluvan topiikit:

- Mä Haluun...
- ja muutama muu saman suuntainen.

Yhdistettynä näiden yksittäisten topiikkien yksilöittäin varsin kyseenalainen tieto, saadaan kokoon Microsoft Accessilla rakennettua varsin laaja tietokanta varteenotettavista ikäluokista ja heidän seksuaallisista tarpeistaan ja statuksistaan, joka tietysti naisten metsästyksessä näyttelevät kannettavalla tietokoneella mukana varsin tehokasta apulaista.

Sinkkuluukusta löydettyäsi sopivan uhrin, ensin tarkistat tietokannasta kyseisen henkilön säädyn, tuon tehtyäsi katsastat karvattomuuden ja opettelet mieleisen iskulauseen ulkoa, tietysti tarkistat ettei kyseessä ole aivan hutsu, sekä otat selvää varakkaana miehenä mitä nainen itselleen kaikkein eniten toivoisi.
Tämän jälkeen pengot rekisterin sormet syyhyten läpi ja etsit mieleisesi kaunottaren, ja voila!

Suuri kansa ja valtakunnallinen media vaatii materiaalia joka aina ei palvele kaikkein henkisesti epävakaimpien tallaajien mielenterveyttä. Toisinaan puhe edes liitettynä seksiin miltään osin, kalastaa tarjotullemme "viihteelle" toivottuja kannattajia. Näiden kannattajien valtaisan tuen turvin, saatan hyvinkin seuraavaksi perustaa topiikin:

"Postaa alaston/seksi -kuvasi tänne"

Tämän tyyppisen topiikin tuoman laajan suosion ja siihen osoitetun mielenkiinnon siivillä saisimme raivattua klubbarin kertaheitolla kaikkien bilesivujen ykköseksi.

T: Vakavat Vittuun Ry *hih**vink*

O