Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

Back to tunkio O

[q]W:
Sivistyssanojen käyttö oli vitsi, mutta ITSEASIASSA kyllä sopivat 100% valitsemiini kohtiin. *täh*
[/q]

Jätät mut sanattomaksi.

[q]Jone:
*clip
[/q]

Varmuudeksi:

Infantiili - lapsellinen
Pseudo - teko/teennäinen
Intelligentti - älykäs
Konteksti - asiayhteys

Lause nyt:

Omasta vastauksestasi kaiken kattavana huokuu selvästi kuinka älykäs persoona olet.
Joka tapauksessa, mielestäni tässä katosi jo asiayhteys ja teksti alkaa olla suhteellisen teennäistä.
Jos ainoa mieleen tunkeutuva vastaus on noin lapsellinen, voisi kukin kysäistä itseltään missä sitten kulkee tuo häröilyn ja vakavan keskustelun piilevä raja?

[q]W:
(...ja homma jatkuu jatkumistaan.)
[/q]

*nauru**nauru**nauru*

[pieni]Kiitti, nyt repeilen jo niin et tyrät rytkyy ja seuraavaksi repeää perna[/pieni]

To all you virgins - thanks for nothing!

Mix mä vittuilen kaikille?

[q]ezzy:
To all you virgins - thanks for nothing!
[/q]
http://www.klubitus.org/kuvat/320/8946_7570.jpg

[q]W:
---
Juhgu:
Klubittajat ovat näemmä niin viriiliä kansaa, että neitsyyttä ei ole edes mahdollista menettää yli 20-vuotiaana
---
No ei kai kukaan oikeasti NIIN toivoton ole? *ding*[/q]

No niin ja nyt mennään sitten kiltisti takaisin sinne kasvukammioon ja ulos ei tulla ennen kuin kypsyyttä löytyy edes vähän enemmän. Hieman mietintään ennen kuin lauotaan tällaisia 14-vuotiaan alkupuberteetista kärsivän lätkäjätkän huonoa itsetuntoa epätoivoisesti peitteleviä kommentteja.

[q]JussiS:
---
ezzy:
To all you virgins - thanks for nothing!

---

http://www.klubitus.org/kuvat/320/8946_7570.jpg
[/q]

jep, oot mun idoli. just kaivoin tosta sun kuvasta oikean sanamuodon, kun en muistanut ulkoa =)

[q]JussiS:
---
ezzy:
To all you virgins - thanks for nothing!

---

http://www.klubitus.org/kuvat/320/8946_7570.jpg
[/q]

Mistä noita paitoja saa poistaa?

[q]Sixtus:
Mistä noita paitoja saa poistaa?
[/q]
Omani ostin Raumalta, paidan merkki on Jack & Jones, eli löytynee varmaan jostain muualtakin. Tosin toi on jo vuoden vanha paita, et sikäli voi kyl olla hankalaa löytää.

[q]Kolera:
Mix mä vittuilen kaikille?
[/q]

Pieni "hionta" suoritettu.

[q]jUSSi:
*clip
[/q]

linkki

Kommentti oli toki "hieman" sieltä...*blush* Mutta minulla ei suinkaan ole huono itsetunto!

[q]jUSSi:
---
W:
---
No ei kai kukaan oikeasti NIIN toivoton ole?
---
No niin ja nyt mennään sitten kiltisti takaisin sinne kasvukammioon ja ulos ei tulla ennen kuin kypsyyttä löytyy edes vähän enemmän. Hieman mietintään ennen kuin lauotaan tällaisia 14-vuotiaan alkupuberteetista kärsivän lätkäjätkän huonoa itsetuntoa epätoivoisesti peitteleviä kommentteja.[/q]

Täysin samaa mieltä.

http://www.plus2sport.com/extreme/images/base_jump.jpg

On tietysti ihmisiä jotka eivät suunnittelekkaan hankiutuvansa eroon neitsyydestään ennen avioliittoa:

LUE-LINKKI

Siksi pahoittelen nöyrästi raflaavaa huumoriani mitä tulee tuota 20 ikävuotta kohtaan..

Koitetaan nyt kuitenkin olla unohtamatta että kyseessä oli kallup neitsyydestä, ei siitä mitä mieltä olette kommenteistani

Kallup on vapaaehtoinen, eikä sen lukeminen ole suinkaan jokaisen klubbarilaisen vastuu.
Kommentteja ei tarvitse kirjoittaa, jos ne eivät suoranaisesti liity asiaan. KIITOS.

http://home.austin.rr.com/jdredd/whining.jpg

This thread delivers.

No mistä täällä sitten pitäisi keskustella? Siitä, että sattuko? Oliko kivaa? Missä teit sen ja kaduttaako?

Mä en ainakaan lähde avautuun. Kuten en myöskään siitä, onko mulla poslari vai ei ja kuinka monen klubbarilaisen (tai ylipäätään) kanssa olen maannut.

Mutta mielelläni luen teidän juttujanne (W:n ensimmäisenä) ja pyörittelen päätäni tälle demimäisyydelle.

No jos ei muuta niin meikäläistä ainakin kiinnostaa tuon pollin tulokset Enpä oikein usko että tästä aiheesta kukaan tohtii alkaa paljoa keskustelemaan ja avautumaan, mutta jos vaikkapa joku löytää asiaankuuluvia linkkejä niin ne voi postaa tänne.

lue

Kaikki eivät pidä aihetta demimäisenä. Seuraava demittelijä voi suosiolla jättää varmaan jo topiikissa 100000 kertaan todetun mielipiteen omaksi tiedokseen.

Seuraavaksihan voidaan kysyä klubitus goes to demimäisesti:


linkki

Tässä telkkaria katsellessa tuli dokumentin johdattamana mieleeni suhteellisen epäoleellinen kysymys: minkä ikäisenä suurin osa teistä menetti neitsyytensä?
ps. Älä jaksa vastata, jos ei kiinnosta kommentoida...pelkkä ruksi riittää. Kiitos!

Lisätty selkeydeksi:

Tämän aihepiiriltään arveluttavan topiikin on tarkoitus täydentää omalta osaltaan jo klubituksen häröilyn aiempia aiheita:

- SINKKULUUKKU
- Oletko posliini vai et
- Iskukeinoja
- Kuinka monen klubbarin kanssa olet maannut
- Seksikeskustelut

Apuna viellä kokonaiskuvassa saavat toimiluvan topiikit:

- Mä Haluun...
- ja muutama muu saman suuntainen.

Yhdistettynä näiden yksittäisten topiikkien yksilöittäin varsin kyseenalainen tieto, saadaan kokoon Microsoft Accessilla rakennettua varsin laaja tietokanta varteenotettavista ikäluokista ja heidän seksuaallisista tarpeistaan ja statuksistaan, joka tietysti naisten metsästyksessä näyttelevät kannettavalla tietokoneella mukana varsin tehokasta apulaista.

Sinkkuluukusta löydettyäsi sopivan uhrin, ensin tarkistat tietokannasta kyseisen henkilön säädyn, tuon tehtyäsi katsastat karvattomuuden ja opettelet mieleisen iskulauseen ulkoa, tietysti tarkistat ettei kyseessä ole aivan hutsu, sekä otat selvää varakkaana miehenä mitä nainen itselleen kaikkein eniten toivoisi.
Tämän jälkeen pengot rekisterin sormet syyhyten läpi ja etsit mieleisesi kaunottaren, ja voila!

Suuri kansa ja valtakunnallinen media vaatii materiaalia joka aina ei palvele kaikkein henkisesti epävakaimpien tallaajien mielenterveyttä. Toisinaan puhe edes liitettynä seksiin miltään osin, kalastaa tarjotullemme "viihteelle" toivottuja kannattajia. Näiden kannattajien valtaisan tuen turvin, saatan hyvinkin seuraavaksi perustaa topiikin:

"Postaa alaston/seksi -kuvasi tänne"

Tämän tyyppisen topiikin tuoman laajan suosion ja siihen osoitetun mielenkiinnon siivillä saisimme raivattua klubbarin kertaheitolla kaikkien bilesivujen ykköseksi.

T: Vakavat Vittuun Ry *hih**vink*

O