Mä haluuuuun ...
Tä hetkel haluu et tulis perjantai!
... orjan/robotin joka kävis koulus mun puolest ja tekis aina läksyt ja muut jutut. jaa sit semmosen koneen millä mä voisin siirtää sen orjan/robotin intensiivisen opiskelun mun päähän. Kitoos
Haluaisin työpaikan.
Ja sit miehen.
Molemmat taitaa olla yhtä toivottomia*hahjust* Mutta haluampahan kuitenki.*blush*
[q]UnityF, 25.7.2005 11:44:
2000e rahaa
[/q]
o/ 2nd that. itseasias 1400e riittäs ni sais kelan veks niskasta
-M
kiukutella jollekkin etten jaksa syödä lautasta tyhjäks tota hemmetin kaurapuuroa. vaikka varmaan jaksaisinkin. mutta tuli vaan mieleen että äitin kanssa oli niin kiva aamuisin tapella.. :'( NIISK.
uhuhuuu. voiskohan sille soittaa..
Oman gullan.. ja sen kainaloon.. Harmi ku sellaista ei oo ja on viel KEVÄT..
[q]Zorlim, 10.6.2005 10:07:
---
RINY, 6.6.2005 18:41:
Rahaa.
---
Ei muuten tee yhtään sen onnellisemmaksi... Lähinnä yhdentekevä asia...
[/q]
Jeps... ei raha onneliseks tee mut helpottaa huomattavasti jokapäiväistä elämää!!!
Tekopyhää hurskastelua selittää että raha on yhdentekevä asia... antakaa mulle sit loputkin rahanne ja eläkää ilman jos sil ei oo mitään merkitystä... huh... jo on hölmöä!!!
[q]sapeli, 20.7.2005 23:22:
Ehkä vähän lisää elämälle suuntaa...
[/q]
*kompassiaojentel*
Oli ihan pakko laittaa, ku sillon ku täytin 18v, sain mun kummisedältä synttärilahjaks KOMPASSIN ja se sano et sa auttaa löytämään elämälle suunnan..*igor*
Mä tahtoisin et osaisin nukkua ees vähän
Mä haluun oppia nukkumaan ilman painajaisia.
Ottaa päähän herää lähes joka yö neljän maissa vaikka olisi töitä ja sitten ei tietenkää saa enää
nukuttua.. On se vaan niin vaikeeta*blush*
Etelän matkan(säästel jo rahaa eli toteutuu*hihu*)
uuden tft näytön 19" jouluks ehkä
sohvan...........menee ehkä miljoona vuotta
tv-tason
ja ja ja ja.................*igor*
T U P A K K A A !!!!!!!*kissatappelu**igor**hikoil*
asunto ois kätevä.
PARANTUA!!!!!! Prkl.
Tikkarin ja tupakan
[q]Sirppu, 25.1.2006 22:44:
---
noena, 25.1.2006 21:16:
[size=8]... äkkiä jonnekkin kauas pois missä olis mukavan pehmeää ja ystävällistä ja lämmintä ... toisin kuin täällä missä nyt olen.. [/size]
---
Täällä on pehmeetä ja kaukanakin oisit ja oisin ehkä ystävällinenkin ainakin yrittäisin ja kyllä on lämmintäkin, ja ulkonakaan ei ole kun muutama pakkasaste*hih*
[/q]
Kiitos ihanainen*sydän*
... et joku kävis kaupassa ostamassa nauloja!
MÄ HALUUN AINA KAIKKEE NYT-HETI TYYLIIN;mutta aina ei voi saada kaikkea mitä haluu... tällä hetkellä mä kyllä haluun hyvää ruokaa ja viiniä
Tänään mä haluisin sen moottoripyörän.. Voisko joku antaa mulle sen 8rahaa mitä tarviisin että saisin sen?
Ikeaan ;)