Mä haluuuuun ...
[q]discopöllö, 22.12.2005 11:59:
---
Annakins, 22.12.2005 11:55:
et joulu olis jo ohi.
---
Aivan samaa mieltä! Mä haluun kans.
[/q]
Ja minä!
joulushoppaus ->
Et lauantaina paistais aurinko..
... päästä eroon tästä kesäflunssasta.
[q]Vexe:
...töitä.
Ei vaan millään jaksais hakea, kun se hakeminen on niin v'*tun tylsää puukaa. Saa pettyä kokoajan.
[/q]
Mulle kans.
että olisi enemmän tunteja vuorokaudessa.....Ja haluan aina jotain, mitä en voi saada! Höh!
Jo pois duunista..
.. et kaikki asiat lähipiirissä, lähinnä yhden ystävän kohdalla, ratkeis Jotenkin niin raskasta mulle, koska elän kokoaika niis vastoinkäymisis mukana, koska on todella läheinen ihminen mulle. Niin ja sit haluun et menis ny tää flunssa/kuume ohi, ei oo kivaa viettää lomaa himassa puolikuumeessa ja pipinä Niin ja sitten haluun kullan kainaloon.
*valivali*
Bemarin X5:n Tosin en nyt saa. Sain tosin ennen aina sitä lainaks jos haluun, mutta enää ei oo kunnon tekosyitä tehdä sitäkään kun on oma auto. No mut en mä uskaltaiskaa varmaan ajaa. Ainakaan tän kolarin jälkeen kun huomasin mitä kaikkea liiketeessä voikaan tapahtua vaikka itse toimii sääntöjen mukaan.
No sit "ei niin esineellistä" haluisin kahden kivan pojan kanssa kahville. Tai siis molemmat vaikuttaa kivoilta mutta en tiedä onko kumpikaan sit oikeesti. Mutta melkeempä ihastunut kumpaankin olen joten vain kahvittelu ja ihmiseen tutustuminen vois olla se ratkasu. Kyllä 2 vaihtoehtoa olla pitää
Suklaa ois kanssa hyvää ja lähtö biitsilomalle just nyt.. ja bileisiin, hyviin sellasiin.
oppisopimus paikan yhestä kampaamosta...
Tänään tai viimeistään huomenna saan tietää...
Enää ois puolet ov:ista käymättä.
Haluun nähä samantien kaikki Diilin jaksot! Hitto et nää koukuttaa pahasti*hmph*
[q]Optik, 20.12.2006 13:02:
---
bubbelgum, 20.12.2006 00:10:
Olla halittavana ja hellittävänä.
Että joku rapsuttelis ja silittelis.
Nukahtaa kainaloon, tai lusikkaan...
Läheisyyspula iski tänään pahemman kerran. *huokaus*
---
Tru Dat..
Yksi kappale kainalossa tuhisijoita mulle, kiitos.
[/q]
" "
Criss Angelin.. se käveli just veden päällä...
Ja muutenki iha jees äijä*iloinen* En tiiä onks sil tatskoi tai läväreit, mut jos on, nii se ois PERFECT!*kuolaa* Voittekste nyt ziigaa sitä... huh!
[q]Anselmi, 2.2.2007 13:31:
---
Fuzzy, 2.2.2007 13:29:
---
NextAce, 2.2.2007 13:27:
---
Fuzzy, 2.2.2007 13:18:
Tampereelle...*hmph*
---
Junalla vaan*vink*
---
Paljos ne liput maksaa jos Tiksist lähtee?*ding*
---
Kuulutko johonkin alennusryhmään? (Opiskelija tms.)
[/q]
No en mä kyl kuulu.. dääm.
Mä haluuuuuuuun et porukat lähtee pöndelle ja voin valtaa meidän talon ja pitää bileet jotka kestää koko kesän, niiku joka vuos!!! Onks toi muka liikaa vaadittu??*igor*
Ja yks ikkuna on vaa menny rikki niiden takia.. ei oo ees paha!:D
Että olis jo 15.12.
ihanan naisen tonne sänkyosastolle :)
(ihan vaan määräaikaseks) :D
yhden naisen mut se perskeles on varattu tätänykyään
olla onnellinen *sydän*
Katon pään päälle
Ikeaan ;)