Mä haluuuuun ...
..pois täältä töistä tuonne ulos-->
Housut! ..ulkona on kymä ja meen katsoon matsia suoraan töistä.. *HYRR*
mä haluun että tää ällö fiilis lakkais
[q]-Santtu-, 2.8.2006 13:36:
..uudet hiukset, uuden naaman ja uudet vaatteet
[/q]
kas kas, jollain sama meininki ku mulla. Mä tyydyn vähän vähempään, haluun uudet hiukset ja *possu*na uusii vaatteita
[q]-Santtu-, 2.8.2006 13:36:
[/q]
Mulle yks uus elämä!
[q]Super-Kerttu, 3.8.2006 09:41:
---
-Santtu-, 2.8.2006 13:36:
---
Mulle yks uus elämä!
[/q]
No se kyl kelpais mullekin. Muutetaan jonnekin kauas ja pistetään kaikki uusiks..
[q]Samu*, 2.8.2006 08:16:
Et lauantaina paistais aurinko..
[/q]
ja sunnuntaina kans
mä haluun miehen..mä haluun uuden duunin..(joka toiv.nappaa)mä haluun aamu kahvit(jotka viel tippuu)mä haluun jo pois duunist...mä haluun jo et ois perjantai ja pääsis vähä pitää hauskaa!!*hih*
[q]Samu*, 2.8.2006 08:21:
---
Danskuh, 2.8.2006 08:18:
mä haluun miehen..mä haluun uuden duunin..(joka toiv.nappaa)mä haluun aamu kahvit(jotka viel tippuu)mä haluun jo pois duunist...mä haluun jo et ois perjantai ja pääsis vähä pitää hauskaa!!*hih*
---
Tos on haluumisia kerrakseen
[/q]
toshan oli vast listan alku...*tirsk*
Tän kämpän kuntoon hethee.
kuumaa kaakaota
mennä laskuvarjohyppy-kurssille!!!!!
Hitto kun ne maksaa niin paljon
Ma haluun puhua suomea jollekulle. Eritoteen tekee mieli kiroilla suomeksi. Pittu saa...
mä haluun ajaa polkupyörällä kylpytakki päällä, koska se on niin viileä ja käveleminen tämmösellä säällä on turhan kuumottavaa, sillä meitti on kyllästyny vammasiin 6 vuotta vanhoihin kenkiin eikä niil voi enää edes kunnolla kävellä - näytän ihan känniseltä ku kävelytyyli on niin kärsiny - haluan myös semmosen kevyen kangaspaidan ja sombreron!
The Soundsin keikalle \o/
Et menis 22 viikkoa nopeesti ja syntyis toi meidän pirpana & vastais jo toi yks *piip* taho, et saisin FE2:den tracklistan jo julki, hihi *toktok*
Australiaan kiitos!
VOILEIPÄKAKKUA!!
Ääää äkkiä tuokaa pian!
Ikeaan ;)