Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

mä haluun nyt että toi yks olisi mies ja myöntäisi tekonsa sensijaan että alkaa muuttamaan historiaa(en mä sitä iskenyt, eihän me edes deittailtu)
parikuukautta se onnistu elämästään sitten unohtamaan. valikoiva muistinmenetys on kummallinen sairaus..

tärkeempiäkin haluja on. kämppä, duuni, koulu(oon jo mutta tarkotan sitä toista), poikaystävä, lisää kavereita(tarttee aina), suklaata(kuuluu tärkeimpien halujen listaan*hihu*)

...pois töistä.
...pois sinkkuluukusta.
...pois Suomesta, hetkeksi.
...lisää palkkaa.

hmmm.. loma olis hyvä johkin pitkälle matkalle ja sit jotain muuta kivaa viel*joo**tirsk**pepsodent**blush*

.sisustaa oman kämpän ja laittaa takapihan kuntoon..toisaalta..kävis kokonaan uus kämppäkin. Sellanen pieni mummonmökki olis ihan huippu omalla pikku pihalla.

Mä haluan lämpöseen, mukaan musiikkia, makoilemaan rannalle ja popittamaan ja siemailemaan jotain virkistävää juotavaa :)

..unohtaa...*uuh*

mä haluan opiskelupaikan!! se olis mun elämälle lottovoitto *huoh*...

et joku tulis tänne ja pakkais mun puolesta!*hmph*

et ois lämmintä...arska paistaa juu, mutta ei viel lämmintä oo...

[q]Jone, 11.5.2006 13:01:
Fyysinen duuni hyvällä säällä tuntuu ihan kesälomalta tän ruudun tuijottamisen lomassa. Et mikäs tota on tehdessä kun on seuraakin.
[/q]

Nämä molemmat on ihan ehdottomia faktoja kyllä. Fyysinen duuni tuntuu lähes terapialta.

...muuttaa jo uuteen kotiin! Vanhat asukit ulos nyt jo!! ^_^
Haluun myös kotiin täältä ja että ois perjantai.
Heräsin aamulla ihan perjantaifiiliksissä ja sit tuli iso
*ääääh* ku tajusin että nyt on vasta torstai

et olis jo perjantai *känni*

[q]phear, 11.5.2006 12:28:
...että joku kaivais mulle salaojat. Haluaako joku kesäduunia pariksi päiväksi?
[/q]

Jos haluat maksaa tosta edes jonkinlaisen paskaliksan ja safkat & bisset päälle, niin mä voin ottaa itselleni Lahti-visiitin jossain vaiheessa ja kaivaa noi sun kanssa. Näkis perhe Kiveäkin välillä.

[q]Jone, 11.5.2006 12:31:
Jos haluat maksaa tosta edes jonkinlaisen paskaliksan ja safkat & bisset päälle, niin mä voin ottaa itselleni Lahti-visiitin jossain vaiheessa ja kaivaa noi sun kanssa. Näkis perhe Kiveäkin välillä.
[/q]

Hired!

[q]phear, 11.5.2006 12:54:
Hired!
[/q]

Fyysinen duuni hyvällä säällä tuntuu ihan kesälomalta tän ruudun tuijottamisen lomassa. Et mikäs tota on tehdessä kun on seuraakin.

vittu kunnolliset speksit tai lähen just himaan

[q]toni, 11.5.2006 13:04:
vittu kunnolliset speksit tai lähen just himaan
[/q]

Jos tolle linjalle lähtisin, joutuisin lähtemään joka päivä töistä kotiin jo sinne saavuttuani.

Överimäärät läheisyyttä.

[q]OLa, 14.5.2006 19:37:
Naisen joka pitää musta huolta!
[/q]

Etkö sä ite osaa?

Mä haluan miehen, josta EI tarvi pitää huolta.

Ikeaan ;)

O