Mä haluuuuun ...
Jonkun kivan tyttösen tohon sohvalle syliin makoilemaan ja pusuttelemaan chillin soidessa taustalla, lämpöä ja läheisyyttä, toimisi nyt kympillä.. *slurps**uuh*
*hali*pula..
paljon rahaa
[q]Eminem, 30.7.2006 22:54:
Ajokortin takasin PERKELE*grr*
[/q]
Mulle ja!
Joku vois tulla tappamaan noi helvetin isot hyttyset ja muutkin ötökät mun huoneesta, tulee kuuma ku joutuu dataamaan läppärin kans peiton alla.
[q]Viivi, 13.8.2006 02:03:
---
Jago, 13.8.2006 01:12:
---
[/q]
kiitoksia*hali**pus*, empäs aikasemmin huomannut että sulla on iiriksi tuo sanonma..
mitä siinä lukee??
Enemmän ja useammin haleja!
DOKAAAN! miks?
edit: taidan lähtee alkoon.
LAUTAILEE puuteri lumelle pitkästä aikaa ! ! ! just wishing...
edit: lautailu himo iski urakalla, tänä talvena ihan must lähtee jossai vaihees vähä laudal pyrähtelee. mut puuteri lumi taitaa kyl jäädä haaveeks vaa
Viekkuun...
[q]Kipatsu, 17.8.2006 19:12:
...h a l u i s i n olla korviani myöten ihastunut, sillai ihan hupsusti!!
[/q]
Minä myös! Jalat niin tiukasti maassa kiinni et ei uskalla, huhhuh..
weed-dvd:n nyt heti kaikki mulle tahtooooo..
[size=9](joo joo kyl mä rauhotun kunhan saan sen dvd:n) [/size]
Jonkun tärkeen ja läheisen ihmisen mun elämään kenen kanssa voi oikeesti viettää aikaa lähekkäin ja puhua asioista jotka pahasti vaivaa mun mieltä tällä hetkellä :/ Pitkästä aikaan, tuntuu siltä että mun kaveripiiristä puuttuu sellanen henkilö.
Nukkua. Viimeset pari yötä saanu nukuttua vaan vajaa 5h/yö ja niiden perään tehny 12 ja 9 tuntiset työpäivät. Perjantaihin asti joka päivälle tulee kertymään vähintään tunti ylitöitä (kuudeksi töihin joka aamu, jee) ja viikonloppuna vielä tiedossa 12+12h. Onneksi ens viikko on sitten vapaa... Jos selviän hengissä sinne asti.
et tää hikka vois mennä jo ohi.
Yhen...jutun. Tai siis haluisin...yhen ihmisen :) Mutku en uskalla sanoa mitään, kun en tiiä mitä se musta ajattelee...tai siis. Apua :D
terveen selän.
nii ja sitä suklaata...
että olis jo aamu ku ei voi mennä tonne nukkumaan ennen sitä..
muroja ja juguuu
vastuuta.. huoh
Ikeaan ;)