Mä haluuuuun ...
Löytää asunnon ja saada asuntolainahässäkät ja muut asiaan liittyvät hoidettua ilman säätämistä ja tuskailua
niin ja tietysti seksiä..
[q]Nacu, 3.4.2006 02:13:
Missä Treellä käydään tämä kurssi? Tahtoo kans osallistua!
[/q]
Löytyy useitakin, ainakin Tre:en työväenopisto ja Ahjola-opisto tarjoaa kursseja. Hinnatkaan ei oo pahat, siinä 30-50 euroo yleensä noin 40h opetuksesta.
Ajattelin ite mennä touko-kesäkuussa Ahjolaan intensiivikurssille kertaileen alkeet ja katon sit syksyllä jos menisin jatkokurssille...
Mut Tampereen sivuilta löytyy kyllä varmasti linkit noiden opistojen kotisivuille ja sieltä pystyy sit selaileen kurssivalikoimaa.
Niin ja edit: en voi luvata että kurssin sisältöön kuuluu selviytyminen ilman rahaa espanjankielisissä maissa
En ees enää muista miks kyseisen lauseen opettelin, mut se oli kuitenkin joku läppä espanjalaisten vaihtareiden kanssa. Todella käytännöllinen lause
Haluaisin että pystyisin nukkumaan aina kun hotsittaa... unirytmit ei ole kaveri
Lomaa Ja uuden kesätyöpaikan, jossa riittäis töitä kaikille, jotka ne listoilleen ottaa...*igor*
Eikä jonkinlainen piristys sinkkuelämään tosiaan ois ollenkaan pahitteeksi...*tirsk*
että tää hemmetin "sinkku" elämä sais jo hieman toisenlaisen käänteen *huoh*
-Careen-
[q]Careen, 22.4.2006 16:14:
että tää hemmetin "sinkku" elämä sais jo hieman toisenlaisen käänteen *huoh*
-Careen-
[/q]
Ois kyl ihan kiva joo...
Oppia elämään satuttamatta muita ja itseäni.
sut
Ilmastoinnin kämppään, tä betonibunkkeri lämpenee aina niin mukavasti.
...että joku kaivais mulle salaojat. Haluaako joku kesäduunia pariksi päiväksi?
Rahaa. Se vaan ratkasis niin paljon kaikkia käytännön ongelmia täl hetkel.
Kaikki mulle heti nyt! |:<
Haluun lomailee jo!
[iso]kivan ja tilavan asunnon[/iso]
Lisäksi mini-ilpoja muutama
Kolmioon mahtuis ainakin kymmenen jänöö,
kun laittas yhden huoneen puputeille*plur*
Sydämeni kotiin Irlantiin *sydän* Éireann go Brách
[q]Miazu, 7.8.2006 11:56:
hih sitä se sit on ;) ihanaa
[/q]
herätin ukon, mä haluun et lähetään kauppaa..
... mun fillarin takas, jumalauta.
..uudet hiukset, uuden naaman ja uudet vaatteet
mulla on tänä kesänä niin lyhkäseksi aikaa töitä, että tässä tilanteessa tuplapalkka ei ois ollenkaan paha (en siis missään nimessä enempi töitä..:))
sit tää tahtoo halin <3
Ikeaan ;)