Mä haluuuuun ...
[q]sapeli, 28.11.2005 15:07:
---
mariq, 28.11.2005 15:03:
---
sapeli, 28.11.2005 15:02:
clips..[/q]
ois tosi kiva, jos vois päättää mitä haluaa.. lykkyä tykö vaan, muru!
Kermaleivoksen.
Karkkia ja haleja..
[q]Chare, 8.1.2006 05:07:
i need/want a rebound guy, right now, please... anyone?
[/q]
joojoo, mä oon messis.
edit: tai sit meen nuq.
[q]nomic, 8.1.2006 12:08:
---
astaroth, 8.1.2006 12:05:
---
make it two!
---
tästähän saisi hetkeksi mukavan bisneksen
opetan sulle miten se disti laitetaan master-kanavaan, eiköhän se hajoita kaikkea tarpeeksi
[/q]
Jeeee muhahahah JEEEE MUHAHAHAHAHA! ^____^
hmm.. voisin ottaa hl:ää lisää muutaman päivän kun noi intin sängyt on mitä on..
TKKlle otaniemee enskeväänä
tokan viereen ja saunaan
Nukkumaaaaan....
[q]öövee:
Asua fantasia maailmassa velhojen, jumalien ja menninkäisten kanssa...
[/q]
*nauru**aplodit*
[q]Skipi,
---
MITÄ... NOLLAKELISTÄ TYKKÄÄT !!!
[/q]
Joo, lumipallokelistä*pepsodent* Tai ehkä semmoset pari pakkasastetta ois jees. Ku menee alle -5 mun raajat/muut ulokkeet alkaa olee vaarassa*eiei*
[q]Mellu-, 23.1.2006 10:38:
koiran tänne prkl pieksämäkeen seuraksi tai kissan.. tai jäniksen.. tai marsun.. tai rotan.. tai ihan sama mikä se eläin olisi mutta kuiteskin yksinäistä ja tylsää
[/q]
Kelpaanks mä?
Kesän! Just nyt eikä vasta kuukausien päästä! Aurinkoa ja lämpöä. *sydän**sydän*
tällaisen tyttöystävän *sydän*
http://www.taylortwins.com/index.php?t=r
"ai sun tyttöystävä on töissä siwan kassalla? - Mun esittelee persettään joka viikko interenetissä"
Kissani takaisin! Äippä omi sen itselleen eikä anna mun viedä sitä omaan kotiini.. *nyyh**eikä*
[q]rose, 24.1.2006 18:55:
Tikkarin saat
[/q]
Mut mä haluun sen tupakan kans *mur**nauru*
[q]noena, 25.1.2006 21:16:
[size=8]... äkkiä jonnekkin kauas pois missä olis mukavan pehmeää ja ystävällistä ja lämmintä ... toisin kuin täällä missä nyt olen.. [/size]
[/q]
Täällä on pehmeetä ja kaukanakin oisit ja oisin ehkä ystävällinenkin ainakin yrittäisin ja kyllä on lämmintäkin, ja ulkonakaan ei ole kun muutama pakkasaste*hih*
Ainiin mieki haluun kaikki mun laskut kuntoon ja myytyä ylläksentontin ja pois tämän typerän trauman ja halluun halejaki hihi tyynysotaa ja onnellisuutta terveyttä
Naisen.. onko se liikaa pyydetty?? ;)
Haluisin lähtee ajelee jonnekin, että voisin laulaa kunnon fiiliksellä Ja mieluiten nyt yöllä.
Ikeaan ;)