Mä haluuuuun ...
Levarit ja vitusti levyi :D
Nuijanukutuksen ja pieniä uniläppäsyjä säännöllisin väliajoin jotta myös pysyn unessa.
Jos nyt vaikka joku huitasis ja pitäs unessa tiistaihin asti?
Joku..??
[q]mariq, 24.1.2008 11:35:
muuttaa
[/q]
Ei kannata,se on karmeeta hommaa!
..mä haluan että joku tulis ja taikois meillä kaikki tavarat paikoilleen.. Muutettiin 2,5viikkoa sitten,ja vaatteet&astiat on ainoot mitkä on paikoillaan. Sänkyki on väärässä huoneessa vielä
Mä haluuuuuun tän luukun kuntoon!!
[q]mariq, 24.1.2008 12:14:
---
kindertin, 24.1.2008 11:49:
---
mariq, 24.1.2008 11:35:
muuttaa
---
Ei kannata,se on karmeeta hommaa!
---
Niinhän se on, mut siit on niin paljon hyötyä:
Paitsi et muuttamisen jälkeen ois vähän rauhallisempi ja hiljaisempi kodin ympäristö, eikä tarvis aamusin herätä kadun meteliin, ois myös pakote järjestää kaikki tavarat kerralla
[/q]
No toi on totta. Ja aina voi väittää että tulee kaikki turhakkeet heitettyä pois samalla
KALJAAAAAA!!!
Uudet mustavalkoset allstarit!!! Vanhoista irtos pohja ja repes sivu :D
haha meinasin vastaa saman, mut tääl oli jo suodattajat mestoilla
soittokavereit
päihtyä
mä haluun saalistaa*lmao*
tais vastaukseni mennä oikein
Kädestä kivun pois ja pään kuntoon. Mun tilaamat levyt (se varmaankin toteutuu)
Jotain muutosta, ihan sama mitä.
Haluaisin lähtee maailmalle kiertelee puoleksi vuodeksi sitoutumatta yhteenkään paikkaan yli kahdeksi viikoksi, olla oikeasti vapaa kaikista aikatauluista, kämpästä, kaikesta. *sydän* Suomi käy liian pieneksi pikkuhiljaa..
Toinen mitä haluaisin on muuttaa, mut viime muutosta nyt 5 kk aikaa, eikä toinen osapuoli arvosta ideaa hirveesti. Pitäis oppia ymmärtämään että kaikki muut eivät ymmärrä jatkuvan muutoksen tarvetta.. Tuntuu vaan välillä niin typerältä jäädä jonnekkin, kun vois liikkua ja nähdä uutta.
...edes jotain muistikuvia viime viikonlopusta.
päänsärky lääkkeitäääääää ärrr
Mun tilauksen Purple Musicista. Maksoin 12 päivää sit, eikä ole lähetetty, eikä maileihin vastattu. Hyvin lafkaa hoitaa homman joo
Hiukset vielä pari kolme senttiä pidemmäks!
kesäheilan *jiihaa**plur*
Takaisin normikannettavani!!! Kroppa ja eritoten selkä tulee hulluksi minimallin kanssa.*eikä*