Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

[q]Janisa, 14.12.2008 00:19:
---
psymax, 14.12.2008 00:02:
---
Janisa, 13.12.2008 23:10:
saunaan!!!

---

niin mäkin... ulko suomalaisen kaukainen unelma suomalaisesta vanhasta hirsisaunasta...! hitto puol vuotta sitten viimeks..*nyyh*

saunan jälkeen istua yksin kylmä olut kourassa ilman mitään kiirettä tai huolta

---

No niinpä! Mäkin ajattelin saunan olevan niitä ensimmäisiä asioita toteutuslistalla Suomeen takaisin muuttaessa reilu kuukausi takaperin, mutta se on edelleen työn alla!
[/q]

ite hakeudun eka saunaan ja sit moottoripyöräileen... enää viikko...*nauru*

Kartusiaanin *sydän*

kunnon hiuslakan piste.

[q]Mellu-, 11.1.2007 22:57:
aikaa itselle.. on vaan niin romuna ettei jaksa kiinnostaa mikään..
kaksi päivää möllöttänyt nyt kotona enkä oo edes puhelimeen vastannut kuin tonille,silti ei
meinaa saada elämäniloaan takaisin.. väsynyt yrittämään tj.. emmä tajuu .. on vaa niin mahdoton-fiiwis :/
[/q]
Sä palat loppuun tuota menoa.

että olisi jo 5.10, lähden viikoksi parcelonaan! *aplodit**jiihaa*

Mulle kans!

******.

Jos entinen prätkä kerran myydään, niin mä haluun uuden:

Että olis 20.10.2008... jolloin postimies tuo mulle B2031A

friteerattua jäätelöä.

[q]Epicuros, 9.10.2008 14:33:
friteerattua jäätelöä.
[/q]

Hetkinen mitä? Voiks jäätelöö friteeraa?

Hyvää sexiä!

Miksi sitä on niin harvassa...?

[q]Epicuros, 9.10.2008 21:20:
---
Jep!
[/q]

Mitä mitä. On se maailma hullu paikka *ding**joo*

[q]COBALT, 9.10.2008 20:06:
Hyvää sexiä!

Miksi sitä on niin harvassa...?
[/q]

Joo! Niin mäkin!

Tänään ollu taas ihan "kauhee" päivä, kun on ollut vähän krapula, liian vähän unta, liikaa kahvia ja ihan liikaa energiaa, niin olisi ihan melkein ollut valmis käymään vaikka kenen kimppuun.

seksiä, haleja ja pusuja... liikaa vaadittu?

[q]2la
Raati suosittelee: Pandan suklaalakurakeet, ne keltaiset. Suklaakuorrutuksen päällä vielä ihana karkkikerros, ah, 10 points! Paras karkki! *drool*
[/q]
Roger that! Aina kun on joku laari, mistä niitä saa -> pussi täyteen.

Henkilökohtasen avustajan.

...että tää kipu menee pois! 600 mg Burana alla, but I need more. Nyt ne on loppu, eikä apteekissa oo tarjolla muuta, kuin niitä leikki 400 mg:sia.

Vittu että on inhottavaa olla nainen!

[q]Nelli, 1.7.2008 08:16:
... koiran! Mulla on aivan järkyttävä koirakuume. Ollu jo pidemmän aikaa, mut nyt oon alkanu oikeen ruokkimaan sitä kattomalla netistä kaikkia mielenkiintosia rotuja ja kenneleitä. Tuntuu muutenkin, että mun lähiympäristössä pyörii joku koirabuumi.

Harmi vaan, että tähän elämäntilanteeseen ja asumismuotoon on aika mahdotonta sovittaa koiraa tai mitään eläintä ylipäätään.
[/q]

Yksi koirakuumeinen ilmoittautuu myös. Rotu jonka olen valinnut itselleni ei kuitenaan mitenkään sopisi nykyiseen elämäntilanteeseen Ja kyllähän minä järjellä ymmärrän, että ei (isoa)koiraa kannata kaupunkiin ottaa. Toki koirat sopeutuu ja tunnen monia isoja koiria, jotka elävät onnellista koiranelämää ihan keskellä kaupunkia, mutta silti.

[q]ramsau, 30.5.2008 21:52:
... Ettei kaikki frendit ois töissä.

Nyt joutuu suunnilleen yksin radalle.
[/q]

Höpön pöpön, et usko tohon itsekään Kyllä siellä aina joku tuttu on yössä.

Ja mä haluuuuuuun: nuorta lihaa. piste.

O