Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

Tämän!

Löytää sen pelin, (pingpong tms?) jossa soi popcorn biisi pelimusana :(

http://www.newgrounds.com/portal/view/487666 ?

Tekis mieli sanoa tähän että kuolla, mutta se olisi ehken turhan synkkä joten:

-Tavata poikaani joskus, johon minulla on laillinen oikeus
-päästä veloista eroon
-päästä paniikkihäiriöstä eroon
-reivaamaan ulkomaille ens keväänä

Lomaaaaaa ja ulkomaille, johonkin lämpimään!*grr*

Elämän

[q]Verano, 16.3.2006 22:33:
Nyt ei kyllä ole minkäänlaista hajua mistä puhutaan. Kuulostaa tamperelaiselta.
[/q]

olisko rottweiler-merkkinen hauveli ?

[q]Turri, 20.1.2008 12:42:
---
Rubicon, 20.1.2008 12:33:
Seksiä.
Todella kiihkeää,hikistä,perusteellisen hidasta ja kiimaista seksiä, kiitos.

---

Kyllä kiitos
[/q]
http://www.kuvaton.com/kuvei/koti-ilta.jpg

[q]Aurinkoneiti, 25.3.2009 17:11:
rakastua
[/q]
*huoh* niinpä...

[q]Turri, 20.1.2008 13:06:
Noh noh
[/q]
joo siis toi viittasi lähinnä siihen että yleensä kun mä toivon vastaavaa, ni mulle käy aina noin niinku tossa kuvassa esitetään

[q]COBALT, 9.10.2008 20:06:
Hyvää sexiä!

Miksi sitä on niin harvassa...?
[/q]
Sexiä!

Miksi sitä on niin harvassa... ?

levysoittimen

Mulla ois 2 soitinta myynnissä 150€ kpl, voin kuskata koti ovelle asti, kun kerran samassa kylässä asutaan.

Oon noita jonkin verran lukenutkin ja nimenomaan ruokavaliota pitäny silmällä noitten estrogeenin kaltasten aineiden kanssa. Esim soijaa oon yrittäny välttää viimeseen asti, joskin just nyt palkkariin menee soijaproteiinia.
Onko hampulla sama tilanne? mietin että hamppuproteiinia ja heraa voisin sekotella tulevaisuudessa.
Noista shbg:stä en oo kuullutkaan. Onks sulla tiedossa jotain hyvii lähteitä niistä lukemiseen?

hera on hyvä, siin on muutenki paljo hyviä aminohappoja ja hiukan hivenaineitakin, laatuun kannattaa panostaa, niissä joissain vaan tuppaa oleen soijalesitiiniä mut siittä en tiiä onko se pahasta tässä mielessä. hampusta en tiiä myöskään tässä protsku mielessä, onhan se muuten kylläkin hiton terveellistä, hyviä rasvoja ja silleen. herneprotsku onki sit aivan viiminen vegaanien vedätys mättö, takuu varmasti alkaa ww3 vaimon kanssa jos sitä nakertaa, niin paljon pierettää ja haisee ettei juuri mikään vedä vertoja, avoid at all costs.

yks mikä unohtu onkin oikeen miehisyyden mittari, olut. keskiajalla kirkko pakotti oluen panijat lisäämään humalaa keitokseen siinä mielessä että miehet olis säyseämpiä, hillitse himosi hallitse halusi siis. eli se humala ajaa saman asian ku soija. soijallakin on mielenkiintoinen historia, itämaiset vaimot syötti sitä miehilleen juurikin tarkoituksella etteivät kävisi vieraissa, hah

ravinnon & shbg yhteydestä löytyy aika nihkeesti juttua, satunaisia lainauksia siellä täällä mutta ei mitään konkreettista.

enempää en tätä täällä vatvo -> priva jos innostaa selvittää lisää

Oon alottanut salillakäynnin ja terveellisemmän syönnin ja niihin liittyy myös hormonitoiminnan nousu.
Eli pitäiskö ton sitten loppua, kun ikää tulee enemmän???

kyl se tuotanto vääjäämättä hidastuu, mut johtaako se andropaussiin riippuu sitten yksilöstä. sitä vastaan voi taistella erinäisin keinoin, ruokavaliolla ja elintavoilla, mutta aina nekään ei riitä. urheilu lisää tuotantoa kunhan rakennuspalikat on kunnossa, lähinnä rasvat, esim kananmunat on hyviä. muita tapoja on sitten hillitä shbg (sex hormone binding globulin) ja estrogeeni tuotantoa ja samoin välttää estrogeeniä matkivia keinotekosia juttuja. yleisesti ottaen kaalit hillitsee negoja, härkäpapuja ja soijaa kantsii välttää estrogeeni mielessä pitäen, naisilla tilanne tietenkin päin vastoin. ja onhan niitä kaiken näkösiä superfoodeja joilla sanotaan olevan positiivinen vaikutus, esim maca mut tosiaan, mikään ei ole niin yksinkertaista, hiton monimutkanen on endokriinijärjestelmä, on negatiivista takaisinkytkentää ja kaikkia hiton häiriö tiloja, monimutkasia ollaan siis.

voisin läpistä aiheesta ummet ja lammet mut mieluummin teen sen privana kun täällä julki puolella

Kyllä mulle on iänmyötä tullu enemmän. kokoajan enenevissä määrin. Ei mulla ollu jotain 3v sitten yhtään rintakarvoja, vaan nännien ympärillä. nyt on jo sen verran, ettei niitä jaksa rupee laskemaan, muttei viellä turkiksi asti =DD

kato perkele, piti oikeen tutkia miten folikkelit toimii, tupit on olemassa vissiin ihan syntymästä saakka, se miten ne toimii riippuu sitten androgeeneistä, kahta laatua siis: vellus hair ja terminal hair, vellus ohutta hentoa vaaleaa ja terminal sitä partaa. se että siirtyykö folikkeli vellusta terminaaliin riippuu sitten siitä androgeenistä testosteronista. dht:een taasen sanotaan johtavan kaljuuntumiseen jos keho ei sitä oikein kykene käsittelemään, tupit siis menee tavallista pidempään lepotilaan. testosteronin ja dihydrotestosteronin määrän välillä suora yhteys.

tämmöstä tänään, toivottavasti en pahemmin ole väärässä, umpieritysoppi rules

Tämän! Saiskohan joululahjaksi
http://www.boostep.fi/star-wars-republic-statue-darth-malgus-p-521474.html

Elämäni ekan tatuoinnin/tatuoinnit*pepsodent*

Kesän (hellettä ja aurinkoa)

Päästä opiskelemaan

---
Päästä opiskelemaan
---

Toivon, että pääset *sydän*

Kiitos! Yritys ainakin tulee olemaan kova. Nyt vaan riitti tämä nykynen elämä=remonttiin

Päästä opiskelemaan

Toivon, että pääset *sydän*

O