Mä haluuuuun ...
...aurinkoon...!!!
Ahistaa kun on niin pimeetä ja tylsää ja ihan veto pois jo nyt... Eikä nyt oo vielä edes talvi!
Tällä menolla nyrhin ranteeni auki savonia-veitsellä ennenku kevätaurinko alkaa taas paistaa...
[q]inneah, 24.7.2008 10:20:
Haluun päästä hivelemään jotain treenattua miesvartaloa!!!
*kuolaa**slurps**kuolaa**slurps*
[/q]
Haluisin taas
[q]Lyylikki, 15.9.2008 15:30:
Naamiaiset
[/q]
samis, naamiaisjuhlat ois niiiii kivat
Naamiaiset
...Pandan taytelakuja! Nyt iski himo!!!
[q]Kolera, 15.9.2008 18:30:
---
Janisa, 15.9.2008 18:29:
...Pandan taytelakuja! Nyt iski himo!!!
---
ooks kokeillu niitä uusii suklaal kuorrutettui lakui? en juurikaan pidä noista täytelakuista sun muista lukuunottamatta sukulakut ja bisbisit mut nää uudet oli kyl helvetin hyvii
[/q]
Uih, kiitos vinkista! Taytyy testimaistaa sinne paastyani; viela 49 paivaa... *vink**joo*
Kotiin jouluks.
Et ois ensin huominen kun on kullan syntymäpäivät ja olen suunnitellut kaikkea kivaa ja romanttista ja sitten voisikin olla jo lauantai kun on ystäväpariskunnan häät ja niistä tulee varmasti ylikivat ja kauniit ja mä varmaan vaan vollotan.
Ja sit mä haluisin taas värjäyttää hiukset.
[q]RiD, 16.9.2008 09:13:
Kotiin jouluks.
[/q]
Mikä estää?
Ryanair tai Ari Baltic pyllyn alle vaan
Ylimäärästä rahaa, et voin ostaa eBaysta yhen himoitsemani takin...
[q]Lyylikki, 16.9.2008 10:42:
---
RiD, 16.9.2008 09:13:
Kotiin jouluks.
---
Mikä estää?
Ryanair tai Ari Baltic pyllyn alle vaan
[/q]
lomat. Entiedä meneekö läpi vai ei.
[q]Lyylikki, 16.9.2008 11:02:
---
RiD, 16.9.2008 10:59:
---
No eikös siellä Irlannissa kuitenkin edelleen Guinnes ole pastöroimatonta. Soitat vaan, että oli "bad pint" ja että on masu kipeä. Niin kai ne itekkin tekee
[/q]
Ei näillä hevonvittupaskotaan niskaan sopimuksilla millä me tehdään töitä täällä.
[q]RiD, 16.9.2008 10:59:
[/q]
No eikös siellä Irlannissa kuitenkin edelleen Guinnes ole pastöroimatonta. Soitat vaan, että oli "bad pint" ja että on masu kipeä. Niin kai ne itekkin tekee
Tietää että mitäköhän vittua sitä tekis!!
[q]`Ԡի, 9.3.2008 18:55:
Ah, rakkaus... Mitä se on?
[/q]
Se on sitä, kun isä menee äitiin.
[q]martina, 14.7.2008 10:09:
Olen itsekäs ja haluan, että joku jostain käsittämättömästä syystä peruisi koulupaikkansa, ja minä pääsisin tilalle tältä hemmetin ekalta varasijalta... niin lähellä, mutta niin kaukana...
[/q]
AARrrgggh. Toi no NIIN ihottavaa olla jollakin ihan alkupään varasijalla. Onneksi sitä voi vähän itse kuitenkin laskeskella. Suosituilla aloilla ja suosituissa kouluissa varasijalta ei niin helposti aukea tie vielä opiskelemaan, mitä enemmän aloituspaikkoja, niin sitä varmemmin kouluun pääsee.
Kaveri oli TAIKiin kanssa jollain 1. tai 2. varasijalla, eikä päässyt, kun aloituspaikkoja oli 12. Itse taas aloitin tradenomiopintoni varasijalta 44, mutta koululun pääsemisestä sain tosin tietää edellisenä perjantaina, kun maanantaina alkoi opinnot. Jeppis neppis.
Toivotaan nyt, että joku olisikin päässyt opiskelemaan johonkin, mihin itse vielä enemmän haluaa (Eihän se toivominen ole itsekästä, eihän)
saunaan!!!
[q]2la, 10.1.2007 20:25:
Mä haluan tehdä koivunlehdistä seppelettä, pumpata kaivosta vettä niin isoon saaviin että hädintuskin jaksan kantaa sen saunalle, istua maassa puutarhakeinun takana varjossa, nuuskia meren tuoksuista ihoa, kuunnella jäkälän rapinaa askelten alla, heitellä leivänpaloja joutsenenpoikasille varoen jäämästä niiden ja joutsenvanhempien väliin, pestä perunoita pihalla, poimia lähes kypsiä vehnäntähkiä pellosta, tuntea kuuman laiturin pyyhkeen läpi, kysyä "kukko vai kana?" timoteitä riipien, yrittää rapsuttaa pihkaa jalkapohjasta ja maistella ketunleipiä.
+3 C ei vielä ihan tee kesää.
[/q]
Vähän oot kiva. <3 Mulle kans.
[q]Janisa, 13.12.2008 23:10:
saunaan!!!
[/q]
niin mäkin... ulko suomalaisen kaukainen unelma suomalaisesta vanhasta hirsisaunasta...! hitto puol vuotta sitten viimeks..*nyyh*
saunan jälkeen istua yksin kylmä olut kourassa ilman mitään kiirettä tai huolta
[q]psymax, 14.12.2008 00:02:
---
Janisa, 13.12.2008 23:10:
saunaan!!!
---
niin mäkin... ulko suomalaisen kaukainen unelma suomalaisesta vanhasta hirsisaunasta...! hitto puol vuotta sitten viimeks..*nyyh*
saunan jälkeen istua yksin kylmä olut kourassa ilman mitään kiirettä tai huolta
[/q]
No niinpä! Mäkin ajattelin saunan olevan niitä ensimmäisiä asioita toteutuslistalla Suomeen takaisin muuttaessa reilu kuukausi takaperin, mutta se on edelleen työn alla!