Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

[q]Miinapiina, 14.7.2008 09:06:
---
crissy, 10.7.2008 14:48:
lähtee kattomaan Hocicoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joko treelle tai hesaan.

---

no öhöm, hesaan...
[/q]

Joo öhöm mennään vaan!! <3

Oman kodin mihin voitais ottaa yksi ragdoll tai pari *sydän* Nyt ei voi ottaa kun kämpän omistaja kieltää eläinten pitämisen täällä niin täytyy vielä ainakin vuosi tyytyä vaan kattelemaan muiden kisuja :(

et joku tulee tyhjäämään noi olkkarin hyllyt!!

ihan vitusti tavaraa!!

Oha se niinkin mut, rahalla saa ja hevosella pääsee...

[q]zet, 26.8.2005 12:12:
"Mä haluuuuun ..." Kaikke a mitä en voi saada.. *uuh**igor**nyyh*
[/q]

Kannattaa varoa mitä haluaan, esim hyvin harva haluaa minua pesemään selkäänsä

[q]crissy, 14.7.2008 11:54:

[/q]

[q]Miinapiina, 14.7.2008 13:11:
---
crissy, 14.7.2008 11:54:

---

[/q]

ai nii pitää tehä viel varmistus et isännällä ei oo sillo siel jazztorilla mitään. Mut muuten all okei!

[color=darkgrey]nusnus.[/color]

[q]crissy, 14.7.2008 13:15:

ai nii pitää tehä viel varmistus et isännällä ei oo sillo siel jazztorilla mitään. Mut muuten all okei!
[/q]

isänniltä ei kysytä

[q]Lyylikki, 14.7.2008 12:01:
---
martina, 14.7.2008 10:09:
Olen itsekäs ja haluan, että joku jostain käsittämättömästä syystä peruisi koulupaikkansa, ja minä pääsisin tilalle tältä hemmetin ekalta varasijalta... niin lähellä, mutta niin kaukana...

---

AARrrgggh. Toi no NIIN ihottavaa olla jollakin ihan alkupään varasijalla. Onneksi sitä voi vähän itse kuitenkin laskeskella. Suosituilla aloilla ja suosituissa kouluissa varasijalta ei niin helposti aukea tie vielä opiskelemaan, mitä enemmän aloituspaikkoja, niin sitä varmemmin kouluun pääsee.

[/q]

No älä muta virka... Eipä ole suuret toiveet siitä, että joku tosiaan peruisi tämän alan koulupaikkaa. ...mutta elättelen silti pientä optimistia sisälläni, onhan nyt sentään kesää vielä jäljellä ja ihmisiä saattaa hukkua tms... Hehe, kauhia.

...oman mönkijän ja mennä Yyterin dyyneille hurjastelemaan. Niin ja kiksut soimaan korville

[q]martina, 14.7.2008 16:18:
---
Lyylikki, 14.7.2008 12:01:
---
martina, 14.7.2008 10:09:
Olen itsekäs ja haluan, että joku jostain käsittämättömästä syystä peruisi koulupaikkansa, ja minä pääsisin tilalle tältä hemmetin ekalta varasijalta... niin lähellä, mutta niin kaukana...

---

AARrrgggh. Toi no NIIN ihottavaa olla jollakin ihan alkupään varasijalla. Onneksi sitä voi vähän itse kuitenkin laskeskella. Suosituilla aloilla ja suosituissa kouluissa varasijalta ei niin helposti aukea tie vielä opiskelemaan, mitä enemmän aloituspaikkoja, niin sitä varmemmin kouluun pääsee.

---

No älä muta virka... Eipä ole suuret toiveet siitä, että joku tosiaan peruisi tämän alan koulupaikkaa. ...mutta elättelen silti pientä optimistia sisälläni, onhan nyt sentään kesää vielä jäljellä ja ihmisiä saattaa hukkua tms... Hehe, kauhia.
[/q]

Ja tuonne kouluun kyllä kannattaa soittaa vielä alkamisenkin jälkeen. Yleistä on, että 1-2 lopettaa parin ekan viikon jälkeen, jolloin vielä ihan hyvin kerkee mukaan. Ei tietenkää niissä paikoissa noin moni mihin on vaikee päästä ja sinne hakee just ne ketkä sinne haluaa.

... Ulkomaille!! *sydän*

Se on vaan niin mieletön fiilis kun pääsee tutustumaan uusiin ihmisiin ja nähdä uusii mestoja. Suomi on loppupeleissä niin pieni paikka, et eihän tätä kestä Erkkikään (eikä Erkin veli Pertti) jos ei täältä välil pääse pois. Ainakin talvisin.. Kesällähän tää on aika pop.

Mau, nyt iski matkakuume

Edit: kirjotusvihreitä.

[q]mayah, 17.10.2005 15:41:
---
fine, 17.10.2005 15:33:
pois

---

kotiin
[/q]

veteen piirretty viiva

..että jengi puhuis rehellisesti tunteistaan useimmin!

ILMASTOINNIN autoon!!!!!!!!!*hikoil*

[q]Josssu, 22.2.2008 15:12:
Mullekkin kelpais saksanpaimenkoiran pentu *sydän*
Kesällä luultavasti unelma toteutuu.
[/q]

Möh... *kade* :) Ite uskallan edes harkita koiran hommaamista vasta joskus tuhannen vuoden kuluttua. Jos vaikka hoitais opiskelut ensin alta pois.. Toisaalta pistäis varmaan päästä opiskelemaanki ensin :)

Mutta mutta.. Mä haluuuuuun voittaa illalla lotossa!

Sirkukseen!

Iha oikeen haliii-ii-iiin!

*tähti* et joku vaikka taikois mun pään normaaliksi *tähti*

O