Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

Ilmanviilentimen taikka ilmastoinnin tähän kämppään, mittari näyttää sisällä tällä hetkellä sen 26 astetta eli on siis hippasen liian lämpönen täällä.

En ole kostonhimoinen ihminen, mutta nyt haluaisin kostaa oikein olan takaa. Any ideas?

[q]Lyylikki, 30.5.2008 23:06:
---
martina, 30.5.2008 23:02:
En ole kostonhimoinen ihminen, mutta nyt haluaisin kostaa oikein olan takaa. Any ideas?

---

Mun mielestä vanha kunnon pissaa uunipellille ja laita se pakastimeen, jonka jälkeen tunge se "levy" vittumaisen ihmisen postiluukusta sisään, toimii aina
[/q]

hehe, :D Tosin tässä tapauksessa ei varmaankaan onnistuisi, kun on yhteinen pakastin...

[q]Lyylikki, 30.5.2008 22:51:
Ja mä haluuuuuuun: nuorta lihaa. piste.
[/q]

[q]martina, 30.5.2008 23:09:
hehe, :D Tosin tässä tapauksessa ei varmaankaan onnistuisi, kun on yhteinen pakastin...
[/q]

fuketi fuketi fuk!

Miten olis kananmuna shamppoopulloon tai sitte katkarapuja patjanalle? (jos yhteinen patja, nii ei toimi)

makoilla sängyssä jonkun halailussa ilman kiirettä ja silleesti.. enivan??

[q]Lyylikki, 30.5.2008 22:51:
---
ramsau, 30.5.2008 21:52:
... Ettei kaikki frendit ois töissä.

Nyt joutuu suunnilleen yksin radalle.

---

Höpön pöpön, et usko tohon itsekään Kyllä siellä aina joku tuttu on yössä.

Ja mä haluuuuuuun: nuorta lihaa. piste.
[/q]
No tottapa turisit! Eipä siinä kauan tarvinnut olla kun porukka löytyi.

Jiha, nyt tosin haluisin krapulattoman työpäivän.. syy ja seuraus. yök.

[q]Mellu-, 31.5.2008 08:53:
[/q]

*ei sitenkään mitään*

[q]Lumpy, 31.5.2008 22:18:
---
Mellu-, 31.5.2008 08:53:

---

*ei sitenkään mitään*
[/q]

nii mä vähän arvelinki

.. Lakritsia!! olen ihan varma että jostain tuli lakritsin haju mun sieraimiin ja alko himottaa ihan sikana
... siis toistan Lakritsia, ei.. you know?

Juhannuksen! Sillon on vaan niin hieno fiilis aina. Plus, että haluan päästä viemään neitsyyden mun älyttömän söpöltä minipallogrilliltä, jonka sain lakkiaislahjaksi

...löytää mun avaimet. etenkin sen pesutuvan avaimen, jota ei ole kuin yksi kappale. ei meinaan pääse pyykille eli tuo pyykkivuori eteisestä ei katoa mihkään eikä oo enää mitään kivoja vaatteitakaan ja vielä viikonloppu tulossa

Päästä eroon tästä flunssasta.. Ja pystyä pitämään nenänvalkaisua ainakin tän kuun loppuun.

[q]Nelli, 1.7.2008 08:16:
Harmi vaan, että tähän elämäntilanteeseen ja asumismuotoon on aika mahdotonta sovittaa koiraa tai mitään eläintä ylipäätään.
[/q]

Samaa oon kiroillu pitkään.. Jos elukan tahtoo (itse ennemmin kissan) niin pitäis melkein muuttaa sit maalle.. (ei siinä sinänsä mitn ku sielt o kotosinkii mut duunissa käyntiä ja sosiaalista elämää haittais liikaa silti...)

Itse haluaisin saada toisen tiimin sopparin jolla sais parin tonnin korotuksen palkkaan...

kuukauden tai kaks lomaa ja kiertelemään aasiaa :F

Et olis jo juhannus ja sen jälkeiset arkipäivät viikon ajalta vois jäädä pois ;)

et ois kesätyöt jo loppu ja oikee loma alkais :DDD

seksiä.

[q]crissy, 10.7.2008 14:48:
lähtee kattomaan Hocicoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joko treelle tai hesaan.
[/q]

no öhöm, hesaan...

Olen itsekäs ja haluan, että joku jostain käsittämättömästä syystä peruisi koulupaikkansa, ja minä pääsisin tilalle tältä hemmetin ekalta varasijalta... niin lähellä, mutta niin kaukana...

O