Elacin korvatulppien kimppatilaus (HELSINKI)
omat tulpat on nyt mukautuneet kivasti jo päähän, takana n. 5-7 täysipituista bileiltaa...
Enää en suostuisi jättää enää pois vaikka tosin oon sen verran kovapäinen että musa tuntuu noilla 15dB suotimillakin olevan vähän liikaa, 9 ois itselle optimi!
Joo siis se setähän ajaa ympäri suomea valamaan. Yksi pieni kimppahan täällä tampereella oli vähän aikaa sitten..
Eli kannattaa kysyä suoraan saako yhteisen kimpan, niin että voi valaa hesassa ja tampereella myös joku päivä.
[q]mayah, 19.10.2005 11:01:
Mä laitoin Tampereesta jo alustavia kyselyitä, hän varmaan vastailee tämän päivän aikana. Parasta varmaan ois siis koittaa yhdistää nää tilaukset.
Kysymys siis vaan kuuluu, missä Tampereella valokset otetaan ja kuka ottaa asian hoitaakseen siellä päässä?
[/q]
Mä voin tarjota studiotilan käyttöön taas, kun täälläkin taloudessa olisi yksi kiinnostunut.
Säätääkö tumpsi tilaukset ylös..
[q]hege, 19.10.2005 11:09:
Säätääkö tumpsi tilaukset ylös..
[/q]
Mjoo, teen siit ryhmiksen.
Mulle privaa ketkä haluu joinaa siihen :)
edit: ryhmis perustettu
Tää tahtois ne 15-filsut
[q]U n i k, 27.10.2005 12:10:
Tää tahtois ne 15-filsut
[/q]
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=33732;pid=668400#668400
edelliselt sivult tietoa filttereiden tilauksest..
Ompahan päivät taas säädetty niin ihanasti etti vaan rajoja. Ei voi mitenkään
päästä moisiin. Yea! Haist pask! :)
[q]mayah
Kuka käski ajatella asiaa vasta tänään sen sijaan, että olisi miettinyt asiaa silloin kun oli vielä mahdollisuus päästä päättämään päivästä....
[/q]
MINÄ! :) Enmä havainnut tän ku vasta too late :(
[q]Iso D Isoin M, 7.11.2005 20:52:
---
mayah
Kuka käski ajatella asiaa vasta tänään sen sijaan, että olisi miettinyt asiaa silloin kun oli vielä mahdollisuus päästä päättämään päivästä....
---
MINÄ! :) Enmä havainnut tän ku vasta too late :(
[/q]
Seuraavaa valosten ottoa on sitten valittu järkkäämään diffas ;)
Ehkä hieman virheellisesti ilmoitettu. Tos toki noi päivät kävis, jos ne olis
esim. Lahdessa. Sedäthän vois poiketa Lahdessa kun siirtyvät Tampereelta
Helsinkiin. :)
[q]Iso D Isoin M, 8.11.2005 13:27:
Ehkä hieman virheellisesti ilmoitettu. Tos toki noi päivät kävis, jos ne olis
esim. Lahdessa. Sedäthän vois poiketa Lahdessa kun siirtyvät Tampereelta
Helsinkiin. :)
[/q]
Eiköhän tuo suoriteta kyseisen firman toimipisteissä ko. kaupungeissa.
Onkohan joku jossain vaiheessa puuhaamassa taas kimppatilausta Helsingin puolella? Tarvitsisi hankkia uudet valokset tulppiin, koska vanhat alkavat liukua liikaa. Ja kun kesällä ollaan lähdössä Ibizalle, olisi varmaan järkevää saada uudet tulpat ennen reissun alkua.
[iso]HÄÄÄH?!?!?[/iso]
Nimimerkillä: Pakko alkaa harkitseen kans noita tulppia...
Mukana, jos joku kimppatilausta Helsingissä järjestelee.
[Onnistuin kadottamaan omani... onneksi ne oli jo pari vuotta vanhat, joten olis kai aika uusia muutenkin.]
Ensi kerralle vois luoda jonku ryhmiksen jo melkei, että mäkin muistaisin
asiaa. ;)
Sweeet, Maija, sweet ! :)
Jokohan mä nyt saisin hommattua kunnon tulpat itelleni.. Eli täältä ainakin löytyis kiinnostusta tulpille!
No meitä on ainakin kaksi tulossa (=minä ja ville), heti kun kimppatilaus laitetaan pystyyn.
Täällä on myös yksi kiinnostunut. Count me in!
Mä aloitan tästä nyt uuden threadin, jotta pysytään nykyajassa.. Kiitos Apo
Eli kyselen nyt kiinnostuneita Elacin korvatulppien kimppatilaukseen. Viimeksi tilausta hoiti terraluna ja tässä siis _alustavasti_ hänen selvittämänsä hintatiedot (23.09.2004)
[q]terraluna:
Soitin tänään maahantuojalle ja kyselin alustavasti hintoja. Maahantuojan mukaan:
-normaalihinta on 189 euroa/pari
-tilaus, väh. 10 hlöä, hinta 155 euroa/pari
-tilaus väh. 20 hlöä, hinta 150 euroa/pari
150 eurosta hintaa ei kuulemma voi enää paljoa laskea.
[/q]
Mikäli kiinnostuneita löytyy, soitan vielä tällä viikolla ja kyselen hinnat jne. tarkemmin.