Elacin korvatulppien kimppatilaus (HELSINKI)
Itsehän voisin ilmoittautua myös tilaajaksi, ei ne haitaksikaan ole.
Voisi kyllä vakavasti harkita hankintaa...ois jo aika.
Kun kiinnostuneita nyt näyttää kuitenkin olevan niin odotetaan sitä kahtakymmentä ja sit tilataan. Haluuko joku muu alkaa järjesteleen asiaa eteenpäin vai...?
[q]jorkki, 5.6.2005 00:49:
Voisin olla myös mukana tulppien tilauksessa..
[/q]
Tilasin Elacit jo muuta kautta, et en sitten oo enää mukana tässä kimppatilauksessa.
Olisin innokas sellaiset tilaamaan. Olisi kiva tietää tarkemmin että koska pitäisi olla rahat kasassa?
oon kiinnostunut!
[q]Daverian, 12.7.2005 22:45:
Olisin innokas sellaiset tilaamaan. Olisi kiva tietää tarkemmin että koska pitäisi olla rahat kasassa?
[/q]
Silloin aikanaan kun mä tilasin niin lasku tuli tulppien mukana.
Tuli sevverran hyvä palkka että kyllä mukana olen. Kuhan katon työvuorot kohilleen niin 3.8 vois mennä valokseen.*sars*
Mä oisin varmaankin messissä.
Mitäs tollaset maksaa tällähetkellä?
Mayah pistäks mulle vaikka privaan tietoa et missä noi valokset otetaan ja mitä kaikkea tuo prosessi vaatii...
[q]astaroth, 27.12.2004 19:43:Mutta en tiedä, miten on niiden ihmisten laita, jotka pesevät korvansa kerran sukupolvessa ja vaikun tilalla kasvaa pinaattia.
[/q]
HAHAA! Viikon repeeminen!
[q]remotion, 23.7.2005 21:58:
Mä oisin varmaankin messissä.
Mitäs tollaset maksaa tällähetkellä?
Mayah pistäks mulle vaikka privaan tietoa et missä noi valokset otetaan ja mitä kaikkea tuo prosessi vaatii...
[/q]
Tulppien mukana tulee lasku kun ne saapuu postissa.
Kiinnostusta löytyy*hih* koska pitäis olla manii ja paljonko? En oo sit kaikkee lukenu täältä mitä on kirjoitettu..tämä saattaa olla ennenkin kysytty..*igor*
Suosittelen ehdottomasti jokaiselle bileissä kävijälle. Pieni hinta toimivasta kuuloaistista.
nim. 2 vuotta -25dB Elacinien käyttäjä.
minä ja toni mukana tilauksessa!
Mielenkiintonen mutta aiheellinen kysymys tilauksen hoitajalle.. Saako vain yhtenä kappaleena?
Ja joo, ihan tosissani kysyn :D "Nimimerkillä mihis helvettiin mä sen toisen työnnän, ja miksi"
*possu**iihhih*
Kiinnostusta löytyis. Tosin minkäänsortin kimppatilausta ei taida nyt olla meneillään?
Miten noi 25db:t toimii soittaessa? Saattaa olla tyhmä kysymys mutta eikö kuulokkeisiin voi vääntää 10db lisää ääntä niin ollaan samassa tilanteessa kuin 15db:n kanssa? En viittis kuitenkaan heti kättelyssä tilata molempia, ~250e ois vähän turhan paha kertarysäys :)
Jos uutta kimppatilausta ollaan jossain vaiheessa tekemässä, minäkin olisin kiinnostunut tilaamaan.
Mä olisin mukana. Näiden hommaaminen on venyny jo liiankin kauan..
Mä aloitan tästä nyt uuden threadin, jotta pysytään nykyajassa.. Kiitos Apo
Eli kyselen nyt kiinnostuneita Elacin korvatulppien kimppatilaukseen. Viimeksi tilausta hoiti terraluna ja tässä siis _alustavasti_ hänen selvittämänsä hintatiedot (23.09.2004)
[q]terraluna:
Soitin tänään maahantuojalle ja kyselin alustavasti hintoja. Maahantuojan mukaan:
-normaalihinta on 189 euroa/pari
-tilaus, väh. 10 hlöä, hinta 155 euroa/pari
-tilaus väh. 20 hlöä, hinta 150 euroa/pari
150 eurosta hintaa ei kuulemma voi enää paljoa laskea.
[/q]
Mikäli kiinnostuneita löytyy, soitan vielä tällä viikolla ja kyselen hinnat jne. tarkemmin.