Elacin korvatulppien kimppatilaus (HELSINKI)

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

Olen nyt hetken katsellut uusia tulppia itselleni ja vastaan tuli Etymoticin ER-malli. Ei ihan veda vertoja tasaisuudessa Elacinin ER-15-mallille taajuuksien vaimentamisessa, mutta paasee pirun lahelle (low -15db, mid -12db, high -18db). Postittavat muotin kotiin (kuuluu hintaan), jonka sitten postitat heille takaisin ja valmiit tulpat saapuvat kotiin. Tulppien varinkin saat valita itse. Hinta on myos huomattavasti halvempi, n. 150 euroa postituksineen. Ajattelin tasta julkisesti kertoa jos joillekin Elacinien hurja hintalappu on liikaa.

http://earplugstore.stores.yahoo.net/er915and25pr.html

Kyseessä kun on jenkkisivu niin kauan tossa koko prosessissa meni? Ajatus siitä et noi on halvemmat houkuttelee, mut toi back-and-forth muottien ja tulppien lähettely kuulostaa rasittavalta, ku oon enemmän semmonen et maksan ja haluan tuotteen suoraan ja mahd. nopeasti.

Kyseessä kun on jenkkisivu niin kauan tossa koko prosessissa meni? Ajatus siitä et noi on halvemmat houkuttelee, mut toi back-and-forth muottien ja tulppien lähettely kuulostaa rasittavalta, ku oon enemmän semmonen et maksan ja haluan tuotteen suoraan ja mahd. nopeasti.

Lupaavat 3-5 paivan international shipping ja muistaakseni 4-6 viikkoa tulppien toimituksessa. Valitettavasti minulla ei ole hajuakaan miten tama lahetys toimii eurooppaan kaytannossa. Varmaa on se etta prosessissa menee kauemmin aikaa kuin etta ostaisit Elacinit korvalaakariltasi.

Helsingissä kimppatilaus menossa Hytkyllä, ilmoittautumisen takaraja sunnuntai 13.3. Tarkemmat tiedot multa osoitteesta annapistenoroatgmailpistecom. Otsikoksi "ELACIN INFO". Elacin ER 165e/pari (norm. 217e).

Orelo (se mesta joka myy Elacinit) alkaa nyt valmistamaan myös tulppia. Sen myyntimiehen mukaan ne on ihan yhtä hyvät kuin Elacinit, ja näyttivätkin ihan samalta. Ne maksaa vähemmän ja toimitetaan vähän nopeammin, suodattimet on tasan samat ilmeisesti ku Elacineissa. Tilasin sellaiset hetki sitten, vielä ei oo tullu niin en oo päässy testaamaan. Uskoisin että ovat ihan hyvä vaihtoehto Elacineille.

Näin tiedoksi vaihtoehdoista, vaikka varpisti se mies siellä kertoo niistä kanssa :)

Vois kysyy taas et onko tässä milloin ehkä tulossa taas jotain kimppatilauksen tynkää ja vois lukasta taas et paljon halvemmaks se kimppatilauksena ees tulikaan. Täl kertaa jopa massitilanne antaaki myöten ku kai jo kaks kertaa joutunu feidaa köyhyyden iskiessä =P

Ens maanantaina Tampereella mahikset ottaa muotit ja päästä mukaan kimppatilaukseen:

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=104357

Tulppia helsingissä kaipaavat voisi hihkua tänne. Tällä hetkellä tarvitseviä taitaa olla 3-4

täällä on tarvetta kahdelle eri tulppaparille

Tulppia helsingissä kaipaavat voisi hihkua tänne. Tällä hetkellä tarvitseviä taitaa olla 3-4

Vieläkö tähän pääsis mukaan? Tulpat hävis ja tarvetta ois uusille.

Jokohan olisi aika minunkin hankkia tälläiset?

Hihkaisu!

Hihkuntaa täältäkin!!

iha peruskysymyksiä et kumpi on parempi dj-käyttöön? 15db vai 25db?
et jos on jotain dj tyyppei tääl joilla on keikkakäytössä tommoset ni kertokaas ihmees.

ja onko noita vaan kahta mallia siis toi 15 ja 25

Pakko nää olis kyllä ostaa asap. Mitä mahtais huutaa pari?

Jos on stadissa tai muualla uusimaalla kimppatilauksia, niin pistäkää privaa!

Joo, mukana ollaan! Tulpat olis tarpeeseen. Ilmoitelkaa jos tilaus toteutuu

ja onko noita vaan kahta mallia siis toi 15 ja 25

Suodattimia on 9, 15 ja 25.

Muoks: Joskin 9 ei täytä viranomaisten minimivaatimuksia vaimennustehonsa puolesta, joten niitä ei luokitella kuulonsuojaimiksi.

Öö, missä asian suhteen mennään?

Jos on stadissa tai muualla uusimaalla kimppatilauksia, niin pistäkää privaa!

Oletko kiinnostunut järkkäämään tätä valosten ottoa? Olin tuossa aikaisemmin laittanu viestiä, että ketkä tulppia kaipailee hihkukoon tähän viestiketjuun, niin laske sitten heidät mukaan.
Miehän olin unohtanut että oon tällasesta täällä kysellyt :D

Myös mulla olisi kiinnostusta tulppien uusimiseen, mikäs tässä on tilanne?

O