Elacin korvatulppien kimppatilaus (HELSINKI)
Oulustakin saa Elacin tulppia näppärästi. Itse kävin noin vuosi sitten ostamassa omat ER-mallin korvatulpat "Pauli Moilanen Oy" -nimiseltä turvallisuusalan yritykseltä. Palvelu pelasi hyvin ja hintakin oli hinnaston mukaista, eli ylimääräistä eivät laskuttaneet. Pari kolme viikkoa jouduin odottamaan omiani, sen jälkeen kun kävin paikan päällä ottamassa korvavaloksen.
Oululaiset voivat käydä halutessaan täällä: http://www.paulimoilanen.fi/
[q]kaasi, 4.5.2009 11:49:
Oulustakin saa Elacin tulppia näppärästi. Itse kävin noin vuosi sitten ostamassa omat ER-mallin korvatulpat "Pauli Moilanen Oy" -nimiseltä turvallisuusalan yritykseltä. Palvelu pelasi hyvin ja hintakin oli hinnaston mukaista, eli ylimääräistä eivät laskuttaneet. Pari kolme viikkoa jouduin odottamaan omiani, sen jälkeen kun kävin paikan päällä ottamassa korvavaloksen.
Oululaiset voivat käydä halutessaan täällä: http://www.paulimoilanen.fi/
[/q]
Loistava vinkki.
Bump BUM!
8hlö kasassa!
Nyt kaverit ja niiden kaverit, kaimat, tyttäret ja lapsen lapset mukaan!
[q]Mixka, 28.5.2009 21:13:
8hlö kasassa!
Nyt kaverit ja niiden kaverit, kaimat, tyttäret ja lapsen lapset mukaan!
[/q]
Mä oon mukana!
ILMOITUS ASIAA!
10 taitaa nyt olla kasassa! Lähden torstaina viikon ulkomaan reissulle ja nyt pitää alkuviikko töissä kiirettä, joten tapaamisen järjestäminen täytyy jättää reilun viikon päähän, ellei tässä tule sopivaa väliä.
Hola hola! Lyödään tapaamisen päivä lukkoon nyt ASAPpina, ennen kuin kesälomat vyöryy ihmisillä päälle, ja sitten yhteisen ajan löytäminen tulee olemaan tosi vaikeeta.
T. Nim. Lomat alkaa parin vk päästä *vink**hih*
Hei,
Huomenna aloitan s-posti maratonin ilmoittautumisista. Ise en varmaan voi osallistua, koska tinnitys lisääntynyt niin voimakkaaksi, että pitää hommata erikoistulpat :( Myös korvatulehdus nyt kestäny pari vk. Eli täytyy joku toinen järjestäjä löytää... Valitettavasti tälläkertaa näin.
HUOM!!
Tarkistakaahan mailinne. Lähetin juuri kimppatilausta koskevaa materiaalia!
Vielä viimeiset Matti Myöhäiset mukaan!
Sitten kun taas on joku tilausta tekemässä niin mä oon (toivottavasti) mukana!
Ois kiinnostusta kanssa.
Saisko lisää porukkaa mukaan?
Tarvetta löytyy täälläkin päässä.
vois melkee kattoo jos tänä vuonna olis valuuttaa näihin et vois tulla kans ryhmään, mutta vahvana ehkänä
Hola! Meni sitten toinen valu paskaksi joten tarviin pikaseen uudet
Olisin valmis viimeistään ens vuoden puolella tällaset hankkimaan joten jos jotain kimppatilausta tulee niin saa viestittää!
[q]dj upi, 4.11.2009 09:54:
Olisin valmis viimeistään ens vuoden puolella tällaset hankkimaan joten jos jotain kimppatilausta tulee niin saa viestittää!
[/q]
Nyt olis ens vuos..kukaan jaksais ruveta organisoimaan? :)
[q]Hude, 23.1.2010 20:48:
---
dj upi, 4.11.2009 09:54:
---
Nyt olis ens vuos..kukaan jaksais ruveta organisoimaan? :)
[/q]
Mulle tuli mahdollisuus hankkia toisaalta tulpat ja ne tuli vähän aikaa sit käteen eli en visiin minä :D
[q]Mixka, 30.4.2009 09:48:
...
Hinnat:
Elacin ER-9/ ER-15/ ER-25: 205e/pari (Ilman alennusta. Yli 5hlö = -15e, yli 10hlö = -25e, yli 20hlö = -30e. Nämä alennukset ML-Suojainpalvelusta. Tietääkö kukaan halvempaa mestaa?)
Elacin 9dB vaimennuspalikka: 75e
Elacin 15dB vaimennuspalikka: 75e
Elacin 25dB vaimennuspalikka: 75e
Elacin 6dB vaimennuspalikka (FISCHER AMPS KLOONI): 19.90e (Thomann.de)
Elacin 9dB vaimennuspalikka (FISCHER AMPS KLOONI): 19.90e (Thomann.de)
Elacin 12dB vaimennuspalikka (FISCHER AMPS KLOONI): 19.90e (Thomann.de)
Elacin 15dB vaimennuspalikka (FISCHER AMPS KLOONI): 19.90e (Thomann.de)
Elacin 25dB vaimennuspalikka (FISCHER AMPS KLOONI): 19.90e (Thomann.de)
[/q]
Huomasin että Thomannilla oli vielä Elaciniin sopiva -18 dB suodatin. Se on just sopivasti 15 ja 25 dB välissä ja olisi luultavasti sopiva moneen tarkoitukseen. Onko kellään kokemusta noista Fischer Amps suodattimista? Toimiiko ne yhtä hyvin kuin Orelolta (Elacin) saatavat 9, 15 ja 25 dB suodattimet?
[q]Duukkis
...
Hinnat:
Elacin ER-9/ ER-15/ ER-25: 205e/pari (Ilman alennusta. Yli 5hlö = -15e, yli 10hlö = -25e, yli 20hlö = -30e. Nämä alennukset ML-Suojainpalvelusta. Tietääkö kukaan halvempaa mestaa?)
[/q]
Aika mukavat hintaerot :D
[q]Dneya, 19.3.2010 14:12:
---
Duukkis
...
Hinnat:
---
Aika mukavat hintaerot :D
[/q]
Joo on aika mukavat hinnat! Mut yx hailee kun pitää muotti korvasta ottaa.
Eikä noilla vaihtopalikoilla oikee tee mitään, 25lla juttelu sujuu ihan tarpeeks hyvin :)
nimim.mölytoosa