Mitä ostit tänään topic

Back to tunkio O

Joululahjoi kavereille... eipä sen jälkee enää montaa kolikkoo lompakost löytynkää.. tosin ei siel alumperinkää ollu kauheen montaa..

Kaverille joululahjan Hintaa en kyl kerro, ku seki selailee välil näit Ja sit pizzahutista pitsaa; coffee housesta ja mbarista kahvia ja herkkupuodista kanapatongin. Huhuh

Joululahjaostoksilta tarttui mukaan kravattiteline, varvassukat ja 20 eriväristä askartelukorttia.

Lisää jouluostoksia...Kummilapsille pleikkapeliä,vaatetta ja cd-levyjä.

Itselle ruoaksi sämpylöitä, omenoita, sharonin, porkkanalaatikkoa, karkkia ja suklaakeksejä, mummille joululahjaksi kuivattuja karpaloita ja Ginkgo-teetä. Niin ja itselleni Euroihmeestä huulirasvan. Matkakorttiin latasin viisi euroa.

molemille pikkuveikoille joululahjat jota en paljasta kun toinen lukee näitä topikkeja...
sitten ostin öö.. fetasalaatin. siinä ne sit olikin...

Maitoa, Jugurttia, Limpparia, Vaaleeta leipää, jäätelöä *slurps*.... ööö .. ja sitten tietokoneeseen uuden tulostimen

Tänää meni rahaa muutamaan levyyn ja sit pepsiä ostin..Liikaa menee kyl rahaa päivittäin turhuuksiin

siankorvia*iihhih*

Alkokeikka tuli ja käteen tarttui 2 kpl viinitiiliskiveä

Menin huonekaluliikkeeseen katsomaan tv tasoa, ostin sen... ja sohvan.. ja sohvapöydän.. ja shaalin.. ja asunnon.. mutta pääsenpä ainakin jouluksi omaan kotiin..

Keittokirjan, lahjapaperia, CD:lle puhutun Tuntemattoman sotilaan...

[q]eve:
dildon. (tietenki kaverille lahjaks)
[/q]

-Mäkin oon kerran ostanut dildon lahjaks

[q]Airvision:
---
eve:
dildon. (tietenki kaverille lahjaks)

---


-Mäkin oon kerran ostanut dildon lahjaks
[/q]

Parempaa joulu-/synttärilahjaa ei voi ostaa...kavereille
Itse ostin tänään koiralle pesun ja siankorvia

Alkosta kossua, vhissyä, passoa, pari pulloa viiniä ja näin annan sisäiselle lapselle raittiin joulun.*nauru*

Kirjan (Terry Pratchet) plus "kumman kaa"-oheissälää.

en ostanu mut sain ilmast viinaa safkaa...

tupla espresso
0.5L fanta
kerrosateria

laihat eväät..

Honestystä uudet housut! UFO windpant, punainen *nauru**jiihaa* Pääsee sit perjantain näillä tanssii rushis!

Kosmetiikkaa tuli ostettua:

Kaksi kasvonaamiota ja kuorintavoide
Kaupanpäälle sai 2 suihkugeeliä ja käsivoiteen

Poskipunan ja peitepuikon

Ja duuniin ruokaa.

O