Mitä ostit tänään topic

Back to tunkio O

[q]Irmis:
Tupakkaa paljon
[/q]

Hyvästi tupakkalakko.....
:P

[q]Ritu_:
litran appelsiinimehua
[/q]

Katos hitto. Mun piti postata tuo litra appelsiinimehua, mutta ehätit ensin :P Aika outoa..Mut sen lisäks vielä Tiesto in concert DVD ja 8kpl erilaista teknomusiikki julkaisua vinyylimuodossa.

Technics Speed slipmatit (Punaset). Parhaat.*hihu*

Olkipossun...

[q]eve:
dildon. (tietenki kaverille lahjaks)
[/q]

Hehe, ostin kerran kaverille 18v synttäreiksi dildon, kyll äiti sitä hetken tuijotti ennenkuin sanoi mitään


[Edit]
Typoja
[/Edit]

Banner Of The Stars II "Complete Collection" DVD, tietty eka kausi jäi jälkitoimitukseen niin etten totakaan voi kattoo

lahjoja ~200:lla eurolla, ruokaa, röökii..


.m

Vaatteita ja leffoja*hihu*

Härö-päivä!! Käytiin shopaileen Katan kaa euro-kaupassa*muhaha*
Ja rahaa meni kuusi euroa. Hurjaa!

[q]sapeli:
---
Coon:
-kaakaon
---


Josta laadunvalvonta verotti lusikallisen kermavaahtoa


---
-makusoodan
---


Josta laadunvalvonta verotti noin kolmanneksen


---
-Lakritsi donitsin
---


Josta laadunvalvonta verotti about puolet

Laadunvalvonta on kivaa
[/q]

Laadunvalvonta (vai oisko sitten elokuvatarkastamo) verotti myös 3 dvd:tä

-tyttöystävälle lahjan
-veikalle lahjan

Kumpakaan ei voi paljastaa, koska kummatkin saattaa lukee näitä

Tänään on päästy vähällä. Oon hankkinut ainoastaan ruokaa Namaskaarista Hanin kera.

Eli mitä OSTIT tänään,mihin tuhlasit rahasi?
En löytänyt kyseisestä aiheesta topicia joten ajattelin olisko tämmöselle aiheelle mielenkiintoa,kokeillaan....*joo*
Eli tänne voi häröillä päivän tuhlaukset ja rahanmeno kirvelyt kaduttaako ostoksen/ostosten hankinta vai tuliko se tarpeeseen

Omat tämän päivän ostokset ei kaduta...eivätkä ne ole kummoiset.
12 pack bissee EI TOD KADUTA
Röökiaski

Parin viikon takaiset hankinnat
2X Samsung SGH-E330 Puhelimet Ei kaduta,tuli tarpeeseen.*joo*

Just hain 6-pack'in, savukkeita ja karkki pussin

Tänään hain vaan 30e:lla elintarvikkeita.
Eilen 8m listaa kotiteatterin screenin reunoiksi, mustaa maalia, ikeasta kaikkee ihmeellistä 80e:lla (mm. dragonfly-valot, pari hyllyä)
hong kongista löyty kiva taulu tossa alkuviikosta

Tänään ostin behringerin hox2000 kuulokkeet 34.95. Ei kaduta koska kaikki omat kuulokkeet on rikki. Eli tuli tarpeeseen. En pahemmin tuhlaa rahaa koska ei sitä niin hirveästi olekkaan. Mutta kyllä se aika äkkiä kukkarosta lähtee jos sitä tulee.

Sain tänään veronpalautuksii noin 850e ja shoppailu reissun jälkeen tilille jäi vajaat 200e*ding**justjoo* Mut sama se vaik mulle annettais puol millii samaan tarkotukseen ni se menis yhtä nopee!!

hhhmmm...onkohan mun koneessa jotain häikkää,mut noi gallupit ei näy kokonaan vain näkyykö *täh*'
Asetuksissa näkyy ok,mut foorumissa jää osa pois...

hhhmm...ajattelin herätellä tätä topiccia....

Tän päivän ostokset oli ihan perusmenoja eli ruokaostoksia ja A-valinnasta aka punaviiniä.

Pussillisen viksejä.*iihhih*

O