Mitä? Täähän on hyvää!

Back to häröily O

punasipuli !

Karpalolonkero

Risifrutti Muistin että nää olis ollu ihan hirveitä, mutta nyt pitkän tauon jälkeen maistoin uudestaan ja ovat kyllä ihan jumalallisia!!!

Sinappisilli viimeksi yllättänyt.

Piimä.

mä oon viimeaikoina jotenkin ihastunut enemmän tohon tech-houseen.

Top Gear ^_^

Jotenkin en oo koskaan tosta innostunu mutta nyt ku on tullu katottua muutama jakso ni toihan on aivan helvetin hauska sarja. Ja noi juontajat on aivan ihania ^_^

Top Gear ^_^

Jotenkin en oo koskaan tosta innostunu mutta nyt ku on tullu katottua muutama jakso ni toihan on aivan helvetin hauska sarja. Ja noi juontajat on aivan ihania ^_^

Komppaan! Ihan pirun hauskoja ne kilpailut mitä ne pitää. Ja muutenkin ollut aika makeita vekottimia pojilla ajossa. Ootko katsonut niitä australian taikka jenkkien versioita? On pitänyt niitä haalia jostain mutta en ole saanut vielä aikaiseksi.

Ootko katsonut niitä australian taikka jenkkien versioita?

Oon mä ite asiassa vilkassu mut ei ne jotenkii iskeny. Ehkä vaan siks että niissä ei oo Jeremy Clarksonia, James Mayta eikä Richard Hammondia :D

---

Ootko katsonut niitä australian taikka jenkkien versioita?
---

Oon mä ite asiassa vilkassu mut ei ne jotenkii iskeny. Ehkä vaan siks että niissä ei oo Jeremy Clarksonia, James Mayta eikä Richard Hammondia :D

ne on ihan samaa tasoa ku vitosvaihde -> oksalakka

Neo Tango

Kuulemma Gotan Project menee tähän kategoriaan nykyään, joten päätin hieman tutkia asiaa tarkemmin. Annoin pikkusormen, se vei mun lompakon... Ainakin Buenos Aires Late 2 on kova kokoelma, suosittelen. Löytyy ainakin Erosesta 12:lla eurolla:D

mä oon viimeaikoina jotenkin ihastunut enemmän tohon tech-houseen.

Se oli mullekin ylläri ihastus
Kai tää tulee vanhantrancen ihmiselle ihan luonnostaan, kun tuo techhousekin on välillä kohtuu melodista ja biittivoittosta niinkun se trana mitä ennen tuli kuunneltuu

Homogenoimaton (punainen) luomumaito!

vanhoja juttuja kyllä, mutta en oo kai koskaan tänne postannu

-urheilu. Se sukkas niin paljon teininä ja lapsena, että en ois kuvitellu, että mau saa vapaaehtosesti urheilemaan
-terveellinen ruoka. Eikö mässyt ookkaan parhaimman makusia juttuja maailmassa?

Ekleettinen Bondimusa

Laskettelu!

Avokado. Nykyinen lempihedelmä.
Aikasemmin tuo tekstuuri aiheutti automaattisen ällötyksen ja kun olin laittanu suuhun ei makukaan ollu sieltä parhaasta päästä.

Ampumahiihto.

Tähän mennessä olen diggaillut lähinnä sellaisia visuaalisesti hienoja lajeja kuin lumilautailua ja taitoluistelua, joita katsoessa ei tervitse edes välittää siitä kuka voittaa, sillä silmäkarkki on riittänyt katsomisen syyksi. Ja okei, 60 metrin juoksu uppoaa myös, koska se on niin nopeasti ohi. Noin ylipäätään kilpa- ja tulosurheilu on minusta aika joutavaa touhua.

Joku tuossa ampumahiihdossa kuitenkin koukuttaa. Minä veikkaan, että sitä lajia on jossain vaiheessa tarkoituksella viilattu televisioinnin ehdoilla, sillä ei siinä hirveästi kuolleita hetkiä koe. Hiihtolenkit ovat lyhyitä, ja pakka saattaa mennä sekaisin joka ikisellä ampumapaikalla. Pidän myös niistä rauhallisen oloisista papparaisita, jotka selostavat lajia Yle Areenassa.

Löysin uudemmasta hardstylestä oikeesti sellasta mulle iskevää tunea! Spoontech Records ilmaset biisit kuuntelussa ollu tän päivän, koska ensiks kiinnosti tuo Hardstyle Mafia.

Olin väärässä. Kyllä sitä hyvääkin styleä vielä tehdään. Anteeksi!

Avicii (ei levels) elitistit gonna hate :D

O