Mitä teit äsken?

Back to tunkio O

heräsin ja keitin kahvit.
kurssille marsmars. tiistaikrapula.

Kaveri pääsee tänään intistä iltavapaalle... kuurasin äsken sen vessan lattiasta kattoon, imuroin jne.

Täällä häröilyssä on jo mitä teet seuraavaksi topikki , mutta tällaista en löytänyt.
Ei tarvitse olla erikoista ja ihmeellistä. Jos haluut arkisempaakin jakaa, tää vois olla se topikki. Eli mitä tuli just duunattuu?

[q]sapeli:
ja kattoa kun sä juokset seiniä ja kattoja pitkin seuraavat pari päivää
[/q]

Eikö sulla olis mitään haastavampaa? Toi on kuitenkin mun normaali olotila.

Tulin laivueesta ja kävin syömässä.

Join kahvia ja nyt keitän lisää. Suomalaiset juovat noin 10 kiloa kahvia vuodessa. Paketti kestää mulla ehkä n. 4-7 vrk. Juon reippaasti yli 10 kiloo vuodes. Hevi juuseri. Ei hyvin mee mullakaan.

Tää on muuten lopulta yllättävän hassunhauska topikki.

avasin punkkupullon ja pistin Tres'in Koneisto 2004 setin soimaan. aaaaaaahhhhhhh

[q]PuuhaOsku:
Heräsin
[/q]

käynnistit kuitenkin tietokoneen ja klubituksen ennen sitä! *iloinen**pahis*

Heräsin puolix sohvalta ja puolix lattialt *haukottel*. Töihin pitäis, mut ku ei jaksa Tahtoo takas kuorsaamaan...

puhuin 40min kullan kans puhelimes

Olin aivan hirvittävä noita-akka ja tulin herättämään väsyneen herran että ehtii duuniin..*nauru* nyt mulle ollaan sit loppuilta katkeria!

Asensin digi-boxin ja virittelin sen toimintakuntoon, värkkäsin yhden välikaapelin ja säädin toiseen uuteen telkkariin kanavat kohdalleen..

Eikös se vasta olekin kivaa kun on teknisesti rajoittuneet vanhemmat??

Edit: rkeleen kiroitushäröt

huristelin kotiin harkoista polcca soiden

Kävin sammutusosaston harjoituksissa ja temusin savusukelluslaitteiden kanssa 2,5h..

Nyt on hiukan väsynyt olotila..

[q]Astaroth:
---
Zyklonius:
No siinä tapauksessa täytyy sanoa että sun hiustenkasvu on melkoisen hidasta, kun ei sen 7 vuoden aikana ollut sen enempää pituutta siunaantunut kutreillesi.

---

Tai sitten tuttava/kaveri on leikannut hänen hiuksensa. Hän varmaan tarkoitti parturissa leikkauttamista, kuin aikaa edellisestä leikkauksesta.
[/q]
Joo eli oon ollu kalju ton 7v. ja ite oon leikannu.

Tulin solubilsan luennolta..*haukottel*

avasin tän topikin :I

söin pussillisen pop corneja

edit: on se slurps nii vaikee sana kirjottaa

Katoin eilisen The Fast and the Furious:in nauhalta *sydän*

Irkkasin, irkkasin, irkkasin... maalasin 2 synttärikorttipohjaa, irkkasin irkkasin, söin palan pizzaa, irkkasin, irkkasin.. joo, ei oo elämää :D

O