Mitä teit äsken?

Back to tunkio O

Kävin lenkillä mutta havaitsin sen olevan liian rankkaa tässä kelissä

Löysin paljon kivoja jeff millssin+ Marco Carolan träkkejä *sydän*

[q]Fyraett, 1.7.2006 11:17:
---
Cuji, 1.7.2006 03:15:
Venyttelin ja se oli kivaa

---

Mitä sä venyttelit? :D
[/q]

En mä tiedä yhtään mitä toi venytys kattaa. Kokeile itte!
Istut normisti tuolilla. Sit käsii eteenpäin. Jalkoja alaspäin ja päätä ylöspäin. Sillee niinku, että koko kroppa on "suorana"
Se tuntuu kivalta jos on kauan koodaillu putkeen.

Söin lakuja. *sydän* Kourallisen.

söin baby porkkanoita koko pussillisen (250g) ja nyt on paha olo..*pökr*

Kävin 15 kilsan lenkillä

Panin kuin hirvi.

Suihkuun :>

klikkasin "vastaa aiheeseen" -nappia, duh :P

Sushia.

nauroin hysteerisesti

Heräsin

Asenneltiin läppäriä kamun auton hifeihin ja toista kannettavaa sai tapella edellisen jatkoksi, että ensimmäiseen sai siirrettyä musiikkia ja matskua. No luojan kiitos homma lähti toimimaan, meinas hermot palaa lähiverkkoconffausten ja muiden kanssa.

Siivosin puolkämppää liki lattiasta kattoon -tyylillä Toisinaan sitä kieltämättä toivois, että asuis hieman pienemmässä luukussa kuin 87m2 :D

Ensin piti vain vähän olohuoneen hyllyjä siivoilla & järjestellä digiboksia varten, siitä se sitten lähti ja useampi tunti meni. Nyt ekaa kertaa tänään jotain safkaa ja parasta koko hommassa on se, että digiboksi nököttää yhä avaamattomassa pakkauksessaan olkkarissa

Naureskelin tunkion jutuille. Ihan loistava mesta! Paljo viime, olinko eka yms. Keep it alive!
Kyllä saa nauraa!!

Katsoin Hytkyn videoita ja ah! aina niin ihanaa Meri-Tuulia.

Avasin mun (nyt saadun, hiukan myöhästyneen) synttärilahjan. Ihana J.Lo:n "Glow after dark"
-tuoksu ja body lotion *sydän* Aivan ihana

[q]Miinapiina, 5.4.2007 23:06:
---
Christina, 1.4.2007 21:05:
Avasin mun (nyt saadun, hiukan myöhästyneen) synttärilahjan. Ihana J.Lo:n "Glow after dark"
-tuoksu ja body lotion *sydän* Aivan ihana

---

Glow by J.Lo on kans aivan ihanan tuoksunen...
[/q]

Damn, sitä mulla ei oo. Mut voisin joku pv käydä tarkastaa oisko mun makuun ja hankkia jos on. Jos näin kesäks vaikka sois itselleen jotain uutta ja ihanaa

hommasin duunihaastattelun alalleni ja kämpän parissa päivässä. Oli jo vähän ksinen fiilis joutuu kadulle mut en kai sit joudukkaa :)

Puhuin asioista... En harrasta sitä kyllä ikinä... Pitäis vissiin jos se tuntuu näin helpottavalta.
Mitähän mä tekisin ilman sua?*hali*

tulin hiprakassa himaan ja safkaa naamaan

O