Mitä teit äsken?
Söin kebun ja pizzan ku oli näklä.
Söin ihan liikaa
Käristin makkaraa. Voisikin käydä grillaamassa myös toisen puolen. ->
kävin shoppailee. aika sairasta touhua sairaana ja nuin kuumalla ilmalla.
Olin kahtelemassa fillarin kanssa pari kalliospottia ja eihän niissä mitään voinut tehdä, joka paikka täynnä lasinsirpaleita. Sitten keräilin isoimmat pois ja miettisin taasen mikä on ihmisen kunnioitus luontoa kohtaan *uuh*.
syötii lettuja hillon ja jätskin kanssa
laitoin pussilakanan pakastimeen
[q]crissy, 6.6.2007 15:12:
pesin ikkunat, imuroin, täytin astianpesukoneen, siivosin keittiön, laitoin pesukoneen päälle, petasin sängyt, keräsin lelut lattialta ja ja ja...
Hiki tuli mut siistii on!
[/q]
menkkapäissäs?
[q]H3li, 7.6.2007 20:42:
---
crissy, 6.6.2007 15:12:
pesin ikkunat, imuroin, täytin astianpesukoneen, siivosin keittiön, laitoin pesukoneen päälle, petasin sängyt, keräsin lelut lattialta ja ja ja...
Hiki tuli mut siistii on!
---
menkkapäissäs?
[/q]
ei ees oo! kelaa ny!
jouduin lomallani heräämään rikollisen aikaisin ja viemään auton jakopäänhihnan vaihtoon. sen jälkeen ajattelin vielä torkahtaa ja jätin puhelimeen äänen "eihän kukaa soita näin aikaseen". soittipas sittenkin, eikä enää nukuta. hmph
olin heittelemässä parin kaverin kanssa koripalloa ja tuli siinä huomattua, että taito on totaalisesti hukassa.
Olin töissä Sauna Open Airissa :D
Känniset hevihemmot <3
Saunoin tunnin. Tais mennä ylikin.
Tulin uimasta
Söin ruokaa
levitettiin avokin kanssa tohon pihalle sepelikuormaa, joka tuli just.
jäi vielä kesken, kun eilinen valvottu yö veroitti sen verran, että ei yksinkertaisesti jaksanut huhkia enempää.
Join kahvia ja löyrysin hyvän ystävän kanssa =) Nyt töitä tällee selaamalla klubbaria
[q]Chatte, 9.6.2007 22:07:
Saunoin tunnin. Tais mennä ylikin.
[/q]
*aplodit**aplodit* ;)
kuolasin taas autoo, jonka haluun ostaa!
tulis jo sen myyjä suomeen-1!!!!
poltin suuni ruokaan