Mitä teit äsken?
Maalasin roskakaapin oven sisäpuolen, kun se ei enää ollut niin hirveän kivan näköinen (toki hioin sen ensin).
Saavuin Annalle*hihu*
tulin töihin ja kirosin ku ei ollut mitään tekemistä.
Piti käydä putsaamassa tosta VT5-tieltä erinäisiä jälkiä ja jätöksiä..
Eräs hirvi päätti kokeilla onko sen umpiluupää kovempi kuin Saabin keula..
Laiton nettisivuni online..
Avasin oluen
Keitin kahvit että jaksaa töissä tänään...
pesin ikkunat. Eikä mennyt ees kauaa ku pesee suihkutettavalla Tolu ikkunamömmöllä. Täydellistä jälkeä, eikä tarvi sitä laastaa käyttää ollenkaan
pesin ikkunat. Eikä mennyt ees kauaa ku pesee suihkutettavalla Tolu ikkunamömmöllä. Täydellistä jälkeä, eikä tarvi sitä laastaa käyttää ollenkaan
Kävin koirulin kans iltalenkin ja vein samalla lasia keräykseen. Poltin tupakin ja nautin lasillisen punaviiniä. Aika raukee olo.
[q]Anselmi, 18.5.2007 22:14:
Saunoin.
[/q]
sauna olis poikaa
[q]Anselmi, 18.5.2007 22:14:
Saunoin.
[/q]
Kuin myös. *haukottel**hikoil*
[q]Occu, 18.5.2007 22:50:
---
Anselmi, 18.5.2007 22:14:
Saunoin.
---
sauna olis poikaa
[/q]
Niinhän se oli*hihu**sydän*
Räpelsin jotain paskaa graduuni
Pyöräilin just töistä kotiin..*nauru*
Leikin kissan kanssa ja söin iltapalan.
Mm. pelastin perhosen muurahaisten hampaista soratien reunasta.
juttelin henkeviä hienon ihmisen kans :)
~15km bleidilenkki kunnon hikitahdilla. Oon ihan biitteinä.
Muistelin menneitä..
Olikohan vuosi -97 kun tapasin BigAir kisan aikaan jonkun tytön Oulussa - öö - jossain torin nurkilla. Tapasin ja tapasin, mutta jostain se siihen viereen ilmestyi. Kierreltiin ympäri kaupunkia ja mukapiipahdettiin 45:ssa - ts pyörähdin sisällä ja ihmettelin mitäsmitäs toinen jäi ovensuuhun ihmettelemään. Saattoihan tuo olla alaikäinenkin (hyi mua!). Muistaakseni ko tallaaja ei sanonut koko illan aikana juuri mitään, mutta mahdollisesti kuiskaili jotain peiton alla. Ihmettelin tuossa itsekseni että hittolainen enhän minä tiedä edes miten sinne johonkin opiskelijaboxiin edes päädyttiin.
a/ Olin niin kännissä etten muista.
b/ Satuttiin sopivasti hollille ja ohjattiin sisään.
Hölmöähän se tällaisia on muistella, mutta niin, one night stand. Ei kuulunut nimeä eikä mitään muutakaan tietoa. Ei edes mun nimeä kysynyt. Hassu tapaus, kertokaa terkkuja jos joku tunnistaa :)