Mitä teit äsken?

Back to tunkio O

Olin keinumassa

Kävin rantasaunassa saunomassa

über hyvää kana-hedelmäsalaattia maustetulla kermaviilillä, kohta herkuttelua

Olin Turun tuomiokirkossa laulamassa joululaujua. Ensimmäistä kertaa elämässäni. Hmph. En olekaan tajunnut kuinka kirkkomeininkiä noikin laulutapahtumat ovat. Ei löytynyt laulun laulua, jossa ei olisi kristus tai jumala tai pyhä henki mainittu, aika nopeesti kävi nyppimään, kun en paljon noista perusta. Mut ehkä kaikista eniten ärsytti se, että siellä luettiin useampaan otteeseen sanaa oikein kolmen papin voimalla.

Kuvittelin tulleeni laulamaan joulun yhteislauluja, pääsinkin musiikilliseen hartaustilaisuuteen. Taitaa jäädä laulut yhden joulun perinteeksi, kotona voi kaveriporukalla glögilasillisen ääressä laulaa huoletta Sikaa!

Tiskasin jumalattoman tiskivuoren jossa oli valehtelematta koko meidän astiakaappi ja siivosin keittiön Nyt ylpee itsestään (Ja toi kulta imuroi ja pesi lattiat!) HYVÄ HYVÄ!*aplodit*

Soitin 11 kertaa Rahalinkoon siinä toivossa et oisin voittanu 1200 euroo
Enpä voittanu ja puhelinlasku nous taivaisiin.
Tästä se pelikierre lähtee...

Katoin Suomi vs Ruotsi lätkäpelin ja biitin huuleen*hymy*
Btw: Nuuskamuikku Ruottalaiset voitti*toktok*

avasin bissen. (ja nyt juon sen)

risottoa *slurps**joo*

http://nummer12.ath.cx/smiley/wanker.gif

Putsasin uunia, eikä se pirulainen meinaa millään lähteä puhtaaksi tuolla vaahto systeemillä. Noh joskos tuo toinen puhdistus kierros toisi halutun lopputuloksen.

[q]alphamagic, 24.11.2006 20:42:
Ripustettiin peili vaatehuoneeseen, meni vaan neljä naulaa kun aina ei voi tajuta et betoniin ne ei oikein uppoo
Mut siellä roikkuu
[/q]

Ootte te tavan sankareita*plur* mut hyvä et se on ny hollilla!

[q]Hitchhiker, 14.12.2006 20:00:
Putsasin uunia, eikä se pirulainen meinaa millään lähteä puhtaaksi tuolla vaahto systeemillä. Noh joskos tuo toinen puhdistus kierros toisi halutun lopputuloksen.
[/q]

Itse sain juuri iiiii-son tiskivuoren tiskattua. Ylpeä itsestäni.*pepsodent*

Elämä opettaa; Olen itsekkin taistellut pari kertaa uunin kanssa kunnes opin laittamaan foliota uunin pohjalle. Sen jälkeen ei ole juuri tarvinnut uunia putsata -folio vaan vaihtoon.

Askarreltiin kaverin kanssa äsken kahdelle kaljulle ja parrakkaalle miehelle joulukortti kiitokseksi siitä, että ne on jaksaneet katsella meitä niin paljon niiden luona

Toi on ehkä mahtavin kortti ikinä

[q]Nee-Chee, 14.12.2006 20:10:
---
Hitchhiker, 14.12.2006 20:00:

---

Itse sain juuri iiiii-son tiskivuoren tiskattua. Ylpeä itsestäni.*pepsodent*

Elämä opettaa; Olen itsekkin taistellut pari kertaa uunin kanssa kunnes opin laittamaan foliota uunin pohjalle. Sen jälkeen ei ole juuri tarvinnut uunia putsata -folio vaan vaihtoon.
[/q]

Juuh oishan se helppoa, mut entisen asukkaan jäljiltä joutuu vähän putsailemaan paikkoja parempaan kuosiin, mutta ehkäpä tulevaisuudessa vois käyttää tota vinkkiä (ei välttämättä ole huonompi idea).

Kiroilin kun oikea polvi alkaa ole jo kunnolla rikki...

Hieroin

hain kebbee ja limukkaa <3

kävin oluella

Pävitin [lue:kuoletin] puhelimeni ja korkkasin sen kunniaksi yhden lonkeron.

O