Mitä teit äsken?

Back to tunkio O

valvoin koko yön tähän asti leffoja katellen.prkl ku on tottunu yövuoroon,ni ei paljoo unta tuu ennen 7 ainakaan....*igor*

[q]Käenpoika, 28.10.2006 11:05:
---
LAZ, 28.10.2006 07:37:
tulin lumisateessa seiskaan töihin

---

oikeesti satoko lunta =D
[/q]

täällä on nyt maa valkeena

söin ja koht menen nukkumaan..

tulin lumisateessa seiskaan töihin

Haravoin 'lumituiskussa' taloyhtiön etupihaa ja yritin paimentaa kahta riiviötä. Ja tietysti tikkeihin kolotti niin perkeleesti koko tämän riemun ajan.

..Tiedän parempiakin tapoja viettää lauantaiaamua yövuoron jälkeen..

tänne tuli talvi kertalaakista (vaasa)

just kävin tupakilla

Söin aamista

värjäsin omat ja kullan hiukset

olin safkaamassa vähä japanilaista safkaa aamupalaksi...
sit vähä bissee ja biitsille ihmettelemään elämän kulkua. Siitähän sitten päädyin tähä koneen eteen ku pakko kirjoittaa maileja

Join kaks kaljaa ja söin puol peltiä pizzaa. Röyh.

Avasin ekan siiderin tälle viikonlopulle :)

-tyhjensin lasini*slurps*..

[q]Optik, 29.10.2006 01:00:
-clips-
[/q]
Empä tienny Teppo et oot palomies/vapaapalokunnassa?
Toi kyl kuulostaa aika isolta jutulta et ihme kyl et siit ei ollu lehdessä jos teil ois kestäny pidempään sammuttaa ni sit varmasti ois ollu *justjoo*(vitsi :P)

Kävin äsken ulkona ja näin satelliitin. Avaruus olis niin ultimate matkakohde, valitettavasti minulla ei ole varaa siihen, vielä.

Säikähdin kun sisko kaato vierassängyn :D

Sovittiin tärskyt mun ensirakkauden kanssa Ei olla nähty niiiiiiiiiiiiiiin pitkään aikaan ja kiva kuulla mitä se on puuhaillu tässä sillä välin. Samalla päivän :)

Ripustettiin peili vaatehuoneeseen, meni vaan neljä naulaa kun aina ei voi tajuta et betoniin ne ei oikein uppoo
Mut siellä roikkuu

Puhuin kännisen isäni kanssa ratkiriemukkaan puhelun elämän budjetoinnista yms "Suurista Asioista" *tirsk*Hassu-isä

oksensin ja paskansin atsan ja suolen tyhjäksi

tulin hiprakassa himaan ja safkaa naamaan

O