Mitä teit äsken?

Back to tunkio O

Join kahvia ja mietiskelin surua ikkunan ääressä. Samalla huomasin kaksi *sydän*muotoista pilveä taivaalla.*hihu*

Mm. seurasin karhun jalanjälkiä.

Kävelin paljain jaloin suolla.

Juoksin pelästyneenä pois kansliasta lepakon lennellessä siellä. ( Pieni ja karmaiseva otus)

Kävin koiran kanssa lammella sopivaan aikaan ja sain nauraa makoisasti *lmao**tirsk*

[q]sune, 7.5.2005 14:38:
---
zenny, 6.5.2005 19:17:
.klip.

---
.klip.
[/q]
Anteeksi kylmyyteni, mutta jos mulla olisi kissa joka kuseskelisi sisälle, olisi se aika nopeasti entinen kissa.

Jottei menisi aivan offtopic, vastaan että äsken keitin itselleni kahvia ja söin banaanin.

Haukkasin palasen koirankeksistä

Olin siskonpojan kanssa Jumbossa

Söin feta-pinaattitäytteistä broiskua ja zucchini-perunapannua <-vähän niinku vegepyttipannua siis! Nyt vois kohta ruveta väkertää kutreja leteille, ettei tukehdu tukkaansa Säteissä...

Siivosin hiki hatussa, kylläpäs nyt kiiltää! =)

Katselin lintujen lentoa taivaalla, ja huomasin sen selventävän epäselviä, poukkoilevia ajatuksiani.

Jotain.....en ole ihan varma mitä mutta on sellainen olo että nyt olisi voinut jättää tekemättä...
ps. Jos joku tuntee hyviä siivoojia tjms on varmaan helvetinmoinen kasa jälkipyykkiä sun muuta putsattavaa kohta tarjolla....

Oli niin helevetin paskamainen päivä, että päätin tehhä jottain tavallisuudesta poikkeavaa: hilluin ja ulvoin koirani kanssa pimeässä metässä. Yllytin myös koiraani murisemmaan...*tirsk*

---
Löysin kaapista raamatun. Pittäisköhän polttaa se?
---

Kannatetaan o/

Ja se tuntuu niin ihanan syntiseltä.

Löysin kaapista raamatun. Pittäisköhän polttaa se?

Olin tipalla saada hermoromahduksen. Olin nimittäin kadottanut muutamia erittäin tärkeitä papereita enkä löytänyt niitä mistään. Nyt on sit huone myllätty ylösalaisin. Ja se näkyy!

Ihmettelin, miksi Dexter ei alkanutkaan klo 22 nelosella. Syykin selvis.

Söin kauheasti ja join monta lasillista viiniä.Myöskin lauloin mikrofoniin siskonpojan rämpyttäessä kitaraansa*sydän*

Istuin lammen rannalla. Katselin korpin lentoa, ja kuuntelin sen lempeää ääntä. Se ilmeisesti kutsu puolisoaan, ku toinen korppi lensi sitä vastaan. Kuuntelin myös koiran ulvontaa, joka lähti jostain suon takaa. Koira kuulosti jotenkin yksinäiseltä.

tulin hiprakassa himaan ja safkaa naamaan

O