Mitä teit äsken?

Back to tunkio O

[q]sts:
Kävin alkossa.
[/q]

Ditto.

Katsoin pitkästä aikaan hyytävää jännitystä, eli elokuvan :Tappajahai (Jaws 1975)
Siinä on mun mielestä se ainoo oikee "hai leffa" joka ei kalpene tämänpäivän filkoille. Steven Spielberg on saanut hyvin homman kasaan jo 70- luvulla. Jos verrataan vaikka Renny Harliinin ( Deep Sea Blue 1999) yli 20 vuotta uudempaan tekeleeseen, niin täytyy sanoa että kyl 70-luvullakin jo osattiin, ilman ihme erikoistehosteitakin.

Kävin imasee kessun

[q]Xeony:
Pelasin Call Of Duty:a , joutu viemää enite paljo
[/q]

On niin addiktiivinen peli..onneksi on pelattu jo läpi sekä expansion pack. Voi olla että pysytellään neljän seinän sisällä jos tulee lisää lisälevyjä

Yritin nukkua mutta ei tahtonu tulla mitään....

äsh..yritän olla nukkumatta, mutta saas nähä..*poks*..mutta mitä tein äsken..hmm..luultavasti otin huikan kossukolasta ja selailin klubbarin forumia..*poks*..on mullakin huvit..*eiei*...

taisin hehkuttaa entropyn bileitä..

[q]flygfisk:
nukuin töissä. hihk.
[/q]

kuten myös tai ainakin puoliks..
nyt heräilee ja alkaa taas päässänsä hehkutella iltaa

Kävin eläinlääkäristä hakee reseptin ja apteekista nappeja koirille..prhanan joka vuotinen ihanuus tää uusivuosi
Kävin myös hakee jo parit bisset

kokeilin bile vaatteita

Kävin koirien kans lenkillä

[q]lostgone:
*jiihaa*Kävin Alkossa*jiihaa*
[/q]

prkl... mä en oo viel kerenny... mä oon vain kironnu mun puhelinta..

[q]UnityF:
---
lostgone:
*jiihaa*Kävin Alkossa*jiihaa*

---


prkl... mä en oo viel kerenny... mä oon vain kironnu mun puhelinta..
[/q]
Pelasta itsesi!*vink* Kuuteen asti auki jos tavaraa riittää*joo*

Kävin alkossa.

Join lasillisen kuohuviiniä.

[q]Blues:

On niin addiktiivinen peli..onneksi on pelattu jo läpi sekä expansion pack. Voi olla että pysytellään neljän seinän sisällä jos tulee lisää lisälevyjä
[/q]

Oikeesti.aivan huippu peli... itse latasin ton United Offensiven,hyviä mappeja ja aseita ym. Finest hour:ia en oo viel ladannu,pitäs kyll hommata... Huippu peli Ite pelailen {EEF}Mars[FiN] nickillä. Mailaa jos kiinnostaa crackatut serverit joilla pelailen

Söin aamupalan.

join jo 6. tai 7. paukun.. hik.. *känni*

rauhoittelin kissaa äskön, tosi kovis kaveri mutta heti kun on tää jokavuotinen pommitus niin se on ihan paniikissa :(
huomenna se taas on varmaan kovis :) "emmä eilen itkenyt oikeesti!"

Tulin sisään räjäyttelemästä (kaikki sormet tallella) ja avasin kuohispullon.

.-Pepi-.

O