päivän :(

Back to häröily O

[q]pirpeli, 30.11.2005 09:52:
---
Tää on niin syvältä hanurista, että ei enää ees soi..Aina hetken kivaa, kun on tilillä reilu tonni, ja sitte hups, 130euroo jälellä. LOPPUKUUKSI! JA veronpalautukset menee velkoihin, joita joutunu ottaa kavereilta, että selviää..
[/q]
Monien eri asioiden summien kautta sama tilanne, tosin tilille taitaa jäädä vielä vähemmän. Tais jäädä ne vähät joululahjatki ostamatta.

[q]astaroth, 6.1.2006 20:54:
helvetin tylsä perjantai. missä tätä nykyään on ne uudet valopääklubbarilaiset, jotka puskee ties mihin keskusteluihin demiviesteillä ja sitten alkaa 40 sivua kestävä fleimaaminen? näitä ei ole näkynyt pitkään aikaan :(
[/q]
Uudet fastit on pian ovella, eiköhä palauteosuus tule tuttuun tapaan monisivuiseksi :D

[q]astaroth, 7.1.2006 20:01:
---
Sir Dominique Trévisan, 7.1.2006 19:59:
Uudet fastit on pian ovella, eiköhä palauteosuus tule tuttuun tapaan monisivuiseksi :D

---

oi beibi :D
[/q]
http://www.koshiyoka.biz/satan.gif uuh aah *sydän*

[q]ezzy, 16.1.2006 19:56:
---
Jammailija, 16.1.2006 11:25:
---
Super-Kerttu, 16.1.2006 08:54:
Maanantai..*poks*

---

Täysin samaa mieltä*poks*.

---

jep, selkee maanantai

lisää maanantain uhreja?
[/q]
Viikon kestävä maanantai, tänään huipennus

[q]mayah, 19.1.2006 08:27:
---
Fyraett, 19.1.2006 08:23:
---
ezzy, 19.1.2006 08:10:
---
ninni, 19.1.2006 06:47:
jääkausi

---

juuri näin

---

voi saatanan saatana!

---

Älkää olko niin negatiivisia Tänään on jo torstai ja sehän tarkoittaa sitä, että huomenna on perjantai ja perjantaina alkaa viikonloppu ja viikonloppuna saa maata peiton alla villasukat jalassa

[/q]
Ja pakkanen piristää, meinaski jo tottua siihe leutoon kauteen mikä oli meneillään :) Kyl näihi kolmekymppisiinki tottuu ku viikon on ensiksi putkeen.

Rakennuspöly! Koko asunto on kuorrutettu sillä! Kipee duuni siivota se pois.

Ihmiset jotka pyörittelee asioita pienissä osissa. Mitään ei voi sanoa suoraan, sitten yhtäkkiä tulee vain jotain epäoleellisia argumenttejä ja tahallisia väärinkäsityksiä, jolloin toivoo,ettei olisi ikinä aloittanutkaan keskustelua tai yleensä tutustunut koko ihmiseen.

Hiukan hajottaa kun omasta mielestä toisen käsitys itsestä on "Vitun sika", ja sitä ei saa millään korjattua, koska kaikki omasta puolestapuhumiset käsitetään väärin ja sitten tulee lisää kamaa syntilistaan.

Vaikeesti selitetty, mut en itekkään tuota asiaa oikein ymmärrä, pitäis joku puolueeton henkilö päästä analysoimaan koko keskustelu, mut mielestäni meikää viedään kuin kuoriämpäriä, enkä kyllä saa sitä loppumaan millään.

Tänään ilmoitettiin YT:t. Helmikuun alussa 15 ihmistä 135:stä lähtee.
Olihan se arvattavissa, mut silti sitä toivoi, ettei näin kävis

Kaksi hyvää työkaveria lähtee jo jouluna, koska niiden määräaikaisia
sopimuksia ei jatkettu. Nyt tarvii sit 1,5 kk jännäillä oman paikan puolesta.

[q]Sunshine^82, 21.1.2009 19:36:
144 e sähkölasku haistakee vittu.
[/q]

217e saunottu on =D

[q]noena, 5.5.2006 01:06:
---
nomic, 5.5.2006 00:00:
safkaan kokoaika, silti on nälkä :( MULLA ON LAPAMATO, KUOLE"N!!!!010

---

Rauhotu muru, sul on vaan pohjaton maha
[/q]
Joo, olin todistamassa sen pohjattomuutta ainakin mm. bissen suhteen

[q]Freja, 13.7.2007 18:35:
Ihan vitun paha olla, ja joudun vaa pitämään sen kaiken sisälläni.
[/q]

[q]Foxmagon, 16.5.2006 19:41:
Rupes vituttamaan juuri hetki sitten kun a) irkissä käyny joku lollottelemas et "foxmagon heruttaa jätkii cs:ssäs lollol" ja samantyyppisiä kommentteja galleriassa. JES. Tämmöstä oonki kaivannu että joku vitun daiju keksii tommosia temppuja.
[/q]
Ethä sä pelaa ees geeässää

Näin hirveetä painajaista, ja heräsin itkuuni.

Epämääräinen flunssa, jomotusta ja uupumusta. Plus kun täs himas koomailee ni kelaa paljon asioita - mistä olen tullut ja mihin oikeestaan menossa. Mikä on vaan positiivista mut kovin kuluttavaa yhdelle päivälle... Ja se piinaa taas tänään et oon niin saatanan saamaton *toktok*
Noh, jospa sitä ottas vaikka maalauspohjan ja kävis maalaa, ei se ainakaan väärin oo :D

[q]sapeli, 23.7.2006 19:27:
---
domi, 23.7.2006 16:54:
Ihan vitun kiva viikonloppu, näki kavereita, pystyi olemaan sosiaalinen, kaikki suunnitelmat meni ihan niinkuin pitikin, ja festareilla oli kivaa. Lisäksi oon ymmärtänyt muutamia asioita varsin oikein ja sain kiitosta niistäkin. Et semmosta.

---

Tulikos tämä nyt raskaalla sarkasmilla voideltuna vai menikö väärään topikkiin?
[/q]
sarkasmia hyvinkin, tagit unohtui.

Päivän "haistavittu *grr*" tulee tässä:

SONERA

Kaksi kuukautta, kahdeksan ilmoitusta ja monta kertaa palaneiden hermojen jälkeen olen VIIMEIN (tietääkseni) saanut tilattua puhelinlinjan siirron huoneen toisesta laidasta toiseen laitaan.

Nyt on viikko enää aikaa, ellei sitten toimi: lähtee Sonera kävelemään tästä organisaatiosta.

Ihan joku eniten plääh-olo :(

[q]Fyraett, 16.9.2006 11:29:
---
Jusna666, 16.9.2006 10:45:
---
Fyraett, 16.9.2006 10:42:

pilluralli ja minihameet

---

minipillu ja rallihameet.

---

pilluhameet ja miniralli
[/q]
amikset ja teepeet.

Ihan vitun kiva viikonloppu, näki kavereita, pystyi olemaan sosiaalinen, kaikki suunnitelmat meni ihan niinkuin pitikin, ja festareilla oli kivaa. Lisäksi oon ymmärtänyt muutamia asioita varsin oikein ja sain kiitosta niistäkin. Et semmosta.

[q]astaroth, 21.9.2006 21:26:
---
Chare, 21.9.2006 18:36:
note to self:

---

mitä vittua?

ei kai ole sattunut mitään vakavaa?
[/q]
Liittyyköhän tähän http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=1106;pid=830150#830150

O