päivän :(

Back to häröily O

auh, niskassa tahi kaulassa äkillisiä vihlontasätkytyksiä ja nytte sitte bonuksena rintakivut.
iOldish.

[q]KooKie, 30.9.2008 11:02:
Vittu, kun mies yrittää nukkua, ja toi naapurin lutka vaan laulaa lurittaa. Saatana toi kuulostaa hirveältä paskalta. Meillä on nyt virallisesti naapurit helvetistä. En itekään jaksais aina kuunnella musiikkia, mutta ton vitun äpärän takia on pakko, kun ei tota kiljumista jaksa kuunnella pirukaan.
[/q]
Ei helvetti! Same same situation! Yläkerran kakara on tainnut saada inspiksen Idolssista ja laulaa tosi kovaa, eikä niin kauniisti. Tai ehkä se osais laulaa, mutta kun se yrittää niin liikaa, niin se on aika järkkyä kuunneltavaa. Ja siis ne pitää muutenkin aika kovaa älämölöä koko perheen voimin(kerran kuulosti kuin olisivat pelanneet petanqueta olohuoneessa..*ding*)

Piti herätä tuntia aikaisemmin kuin normaalisti siivoamaan kun yks hlö on tulossa tänne koko viikonlopuks. Kaikkee kummaa sitä tekeekin miesten takia*tirsk*. Haluun nukkumaan!

[q]Heli, 1.10.2008 11:04:
Tässä mä vaan istua pönötän ifernetissä, vaikka aamul vannoin, että siivoan.
pitäiskö siivota..
[/q]

mä vannon joka ilta ku oon väsy, et "huomen sit"... koskakohan se "huomen" ois?

[q]Miinapiina, 3.10.2008 08:32:

mä vannon joka ilta ku oon väsy, et "huomen sit"... koskakohan se "huomen" ois?
[/q]

sitte ku sul on aikaa eli viikonloppuna(kos)?
tsenppiä.

Hyi hitto miten karmasevia unia tuli taas nähtyä..
Kiva herätä keskellä yötä ihan paniikissa ..ja sama homma aamulla,nousin sitte 8 aikaan.
Näin sitä nukutaan kun sais rauhassa nukkua!

[q]Sand3, 9.1.2007 10:09:

[/q]

Eilisen :) oli turkinpippurit, tän päivän :( on sitten kitalaki ja kieli

"ystävät". Taas.

"Nyt vittu heität tupakan tai mä revin silmät sun päästä" ei just ollu sellanen veto joka ois mun kohalla lisänny myönteistä suhtautumista maahanmuuttajia kohtaan. Onnee vaa sillekki sankarille.

Tuntematon mies, joka yritti sovittaa nivusiaan takapuoleeni tanssilattialla. En tykkää

[q]Zeratul, 5.10.2008 04:09:
"Nyt vittu heität tupakan tai mä revin silmät sun päästä" ei just ollu sellanen veto joka ois mun kohalla lisänny myönteistä suhtautumista maahanmuuttajia kohtaan. Onnee vaa sillekki sankarille.
[/q]

Jolloin kaikki maahanmuuttajat ihan vitusta? Mä oon kuullut sinunkin kehuvat kiinalaista ravintoa, jonka olit saanut kiinalaisesta ravintolasta, jota hoiti kiinalaiset.

Kerran Amsterdamin keskusrautatieasemalla erä hampaaton suomalainen narkkari kitis muutamaa euroa "sporalippuun". Ei se mitenkään lisännyt myönteistä suhtautumista maahanmuuttajia kohtaan.

Teppo M ja sata naista blogi päättyi no ainahan sitä voi lueskella sit jälkeen päin uudestaan.

[q]Claquesous, 5.10.2008 05:11:
---
Zeratul, 5.10.2008 04:09:

---
Jolloin kaikki maahanmuuttajat ihan vitusta?
[/q]
Missä kohtaa kirjotin et kaikki maahanmuuttajat on vitusta? O_o

:(

[q]MissKoo, 6.10.2008 09:37:
Multa alkaa loppua henkinen ja fyysinen kantti näiden ihan hirveiden kipujen kanssa. Kauan nää vielä kestää??? Leikkauksesta on jo viikko ja kivut on vaan tasaisesti lisääntyneet koko ajan.

Alkaa olee sellanen fiilis, etten mä jaksa enää. Nyt alan todella ymmärtää miks ihmiset on kirjoittaneet niin epätoivoisia viestejä nettiin tämän leikkauksen jälkeen.
[/q]

Ootko saanu mitään kunnon kipulääkkeitä, esim. panacodeja tai muita vastaavia? Itse olen lujasti sitä mieltä että kivun kanssa ei tarvi elää, ja ihmiskunta on aika monet lääkkeet jo sitä vastaan keksinyt.

Multa alkaa loppua henkinen ja fyysinen kantti näiden ihan hirveiden kipujen kanssa. Kauan nää vielä kestää??? Leikkauksesta on jo viikko ja kivut on vaan tasaisesti lisääntyneet koko ajan.

Alkaa olee sellanen fiilis, etten mä jaksa enää. Nyt alan todella ymmärtää miks ihmiset on kirjoittaneet niin epätoivoisia viestejä nettiin tämän leikkauksen jälkeen.

Huippaa, korvat menee ajottain lukkoon.. Välillä jopa ihan kamala fiilis.

[size=5]En kai mä ny vaa oo taas tulos kipeeks, prkle![/size]

[q]sapeli, 6.10.2008 10:41:
---
MissKoo, 6.10.2008 09:37:

---

Ootko saanu mitään kunnon kipulääkkeitä, esim. panacodeja tai muita vastaavia? Itse olen lujasti sitä mieltä että kivun kanssa ei tarvi elää, ja ihmiskunta on aika monet lääkkeet jo sitä vastaan keksinyt.
[/q]

Mä vetelen tässä maksimimäärää koko aikaa mitä saa syödä panacodeja ja ketoriinia. Mutta sairaalasta sanottiin, että kuulemma tää nyt vaan kuuluu asiaan *huokaus*

Jäi vähä nihkee fiilis vkl:ta, ois voinu mennä paremminki

-M

O