päivän :(
37,77 lämpöä ja eiku paikalliseen teinilään soittamaan..
[q]J Raninen, 31.5.2009 01:18:
Yritin päästä JKL:ssä uuteen yökerhoon nimeltä London. Aikani jonotettuani pääsy evättiin, syynä "sandaalit, muttei sukkia".
[/q]
:D Eikös se ole paha etikettivirhe käyttää sukkia sandaalien kanssa? Mielenkiintoinen pukeutumispolitiikka kyseisessä raflassa.
Haikea olo, ihan ku ois sunnuntai. On suru ja oon hankala ja vaikee ihminen enkä pidä itsestäni juuri nyt :(
[q]Caro², 30.9.2008 20:42:
Sain vatsataudin.. oksennustaudin.. Ei saatana, miul ei o koskaan ollu oksennustautia - joskus lapsena ehkä.. mitä ihmettä on saanu sisään jota ei tää mylly o pystyny sulattamaan
[/q]
Mul oli sama juttu tossa joku aika sitten. Ihan naperona oli edellisen kerran ja sit ihan puskista tuli kipeeks! Se kyl lamaannutti ihan täysin
kun lähti jatkoilta himaan ja tajusi vasta kotiovella ettei olis halunnut viellä lähteä kävi sit viellä ilmi et lähdin turhaan niin aikaisin.. kiitos vitun vatipäiden apinoiden
sitä se on kun ei pidetä siitä kiinni mitä ollaan sovittu
P*skat fiilikset.. (oikeestaan ollu koko viikon) Mieli harhailee, ajatukset erittäin sekaisin..
Noo, mut huomenna onneks TTT=torstai täynnä toivoa...*justjoo*
yli 11vk kestäny flunssa ! ja vaik lomaa onki nii vituttaahan tää
[q]equalizer, 11.10.2009 10:56:
melkeen vois alkaa talviunille kärvistelemään kun oli jo -2 astetta
[/q]
Mites meinasit pärjätä talvella, kun on -20 talvella *tirsk**plur*
oikeaan rintaan sattuu. Kaiken lisäks hirmu tukkonen olo.
vielä 35 päivää lomaan (joista 25 työpäivää)
[q]Birgie, 10.7.2009 22:59:
Siskon tyttö sanoi tänään että sillä ei oo enää synttäreitä, vaikka sen ei edes pitäis tietää että se kuolee seuraavien viikkojen aikana :( Ja se oli syöpäosastolla nähnyt öisin läpinäkyviä aikuisia
[/q]
Huh! :o
Oma :( on ahistus. Paha olo.
surkuttaa.
[q]Paperino, :D Eikös se ole paha etikettivirhe käyttää sukkia sandaalien kanssa? [/q]Nimenomaan. Vaan selitäpä sitä jollekin itteensä täynnä olevalle ravintoloitsijalle.
Taas oli niin helmi viikoloppu ja huomenna taas paska töihin!! Että v*tuttaa*toktok*
Tässä mä vaan istua pönötän ifernetissä, vaikka aamul vannoin, että siivoan.
pitäiskö siivota..
Ei jaksais säätää. Jotenki kaikki tuntuu niin p¤%&leen vaikeelta taas. Pitäis vaan ottaa itteään niskasta kii ja toimia jonka jälkeen pystyis taas tekemään selkeitä päätöksiä.
I think I´m just walking like zombie through this day... tai jotain sinne päin..
Voehah helevetti... Piti tänään alottaa uudessa, mieluisemmassa projektissa, mutta herrat isot herrat oli suuressa viisaudessaan eilen illalla päättäneet, että enpäs alotakaan vaan jatkan vanhassa vielä kuukauden. Asiakaskin oli ilmeisesti napissut, ettei meikäläinen saa lähtee, prkl.
No, jos mä kerran oon muka noin korvaamaton, niin tiedän tasan tarkkaan mistä aiheesta seuraavassa kehityskeskustelussa parin viikon päästä keskustellaan.
Rankka viikonloppu, vieläkin heikottaa.
[q]Super-Kerttu, 27.5.2009 15:09:
Tulevaisuuden suunnitelmat meni taas pieleen!
Mun uran kohdalla on seinä noussut lopullisesti pystyyn! Miten vitussa mä pääsen tästä eteenpäin??
[/q]
Olisko lisäkouluttautuminen mitään?
Minäkään en ole saanut uutta duunia, joskin oon ollu aika laiska hakija, olisinko viisi hakemusta lähettänyt vuoden sisään, mutta hakenut vain sellasia paikkoja, jotka mua oikeesti kiinnostaa. En myöskään ole nykyisellä työpaikalla päässyt puoleentoista vuoteen yhtään eteenpäin. Aivot vaan olis semmoset palikat, että ne tarvitsisi vähän uusia juttuja aika ajoin, niin pysyisivät paremmin virkeänä.
Minä olen ratkaissut asian niin, että olen alkanut opiskelemaan Avoimessa yliopistossa duunin ohella ja juuri tällä viikolla hain amk:n erikoistumisopintoihin (kädet kyynärpäitä myöden ristiin, että pääsisin). Onhan toi aika rankkaa, kun välillä on kolmenakin iltana luentoja, mutta eipähän tule tekemisen puutetta vapaa-ajalla. Lisäksi ei muista oikeestaan edes surkutella sitä omaa paskaa duuniaan, kun on muutakin ajateltavaa.
En tiedä sitten, että soveltuuko tämä kaikille. Itse kuitenkin koin, että kun mun valmistumisesta alkaa olla pari vuotta aikaa, enkä kuitenkaan ole ihan koulutusta vastaavassa duunissa, niin osaamisen päivittäminen alkoi siinä vaiheessa tuntua järkevältä.