päivän :(
[q]Annakins, 8.10.2008 11:40:
No ei :D Mikä oli loppusaldo?
[/q]
Noin 31. Se ei ollut varma.
vähä nuhaa jne ;<
Tästä tuliki loppua kohden just semmonen tyypillinen haista **ttu -päivä. Kaikki paska vaan niskaan kerralla.
oliki järkee syödä jääteköö *röyh*
[q]SyndroDome, 7.10.2008 22:37:
Ei nyt oikeen tunnu hyvältä Oireet viittais vähän ylikuntoon. Vittu jos oon vetäny itteni piippuun. Tänään jätin jo lenkin suosiolla väliin ja näin pitäs varmaan toimia jatkossakin. Chillaa tässä nyt sit tällä luonteella.. duracell
Täytyy tarkkailla tilannetta ja yrittää kuunnella kehoa.
[/q]
Vittu saatana. Tänään oli jo pakko jättää treenit kesken Kun ei vaan pystynyt enään. Paikat nopsaa hapoilla, syke korkeella, huimaa, puhti loppuu.. Jotenki sellanen deja vu fiilis vuoden takaa
been there done that. Kyl tää tosiaan nyt tohon ylikuntoon viittaa :( Vittu ku ei vaan osaa antaa periks. Pitäs nyt koittaa pitää taukoa ettei menis pahemmaks tästä enään.
v****taa kun koulu on täynnä kirjallisia töitä enkä mä oo mikään kirjottaja ihminen. Oisin voinu selittää kokemukseni jo sata kertaa opettajalle, mut tässä mä oon istunu tyhjän paperin ääressä jo puol tuntia. Helkkari *toktok**hmph*
oli ihan kiva tulla äske kotii kun näkee et lattial vilisee jotai epämääräsiä elukoita :X mitenköhän sitä uskaltaa nukkuu nyt :S
Vittu mikä ikävä.
vttu mikä päivä...viikko..kuukausi..elämä..
Vtun syysmasennus ja nihkeys! Haluisko joku vaihtaa?
Joo-o. "ystävät".
Voi vittu näitä perjantaita!!!!
Meillä sit sairastutaan ilmeisesti aina perjantaisin!! Eka likka sai jonku ihme ruttotaudin perjantaina noin 2vkoo sitten, sitten ukko sairastu flunssaan viime pe ja nyt kun on perjantai nii johan tuo ipana oksentaa..
PERJANTAIT RULAA!!! *toktok**grr**grr**dissaa*
Ei kyl vieläkään helpota... ahistaa.
Tänään on tällainen vihataan itseään päivä *teiniagsti*
ihan vitunmoinen kiire töis ja mikää ei toimi, IBM <3
Päivän :( on ehdottomasti korviini kantautunut tieto Samin alias Mr.Pinkin poismenosta.
Vähän flunssanen olo, ja työkaveri jota oon tuurannu on yhä poissa, tällä kertaa sairaana. Luulin että tänäisestä tulis vähän helpompi, mut ei sit.
Lääkkeet ei pysy sisällä, lääkäristä kehotettiin olemaan yksinkertaisesti syömättä, ja annettiin pari vitamiinisydeemiä. Nyt sitten illaksi toinen lääkäriaika varattu ja saa nähdä määräävätkö jo neljännen verenpainelääkkeen tähän samaan systeemiin.
Jii-haa.
Oksettaa ja väsyttää.
Kuume nousi aamulla. Ihmekö tuo kun ei ole nukkunut, väsyneenä ja voimattomana sitä ilmeisesti on alttiimpi sairauksille.
No, töissä silti. Eipä oikein kehdannut tunnin varoitusajalla tehdä ohareita. Huomisen 13 tuntisen kun vielä jaksaisi sisulla, niin sitten olisikin pari vapaata. Sen ajaksi voisi lukittautua asuntoonsa, laittaa kaiken pois päältä ja miettiä syntyjä syviä yssikseen.
Ihan vitun paska päivä, tarttis jotain piristävää :F
Kostoks annan torille tänään kyytiä.