päivän :(
Tuli jostai surullinen mieli, enkä oikee tiedä että mistä.
Ehkä monien pienien asioiden summa taas :/
[q]lohikarme, 17.8.2006 11:24:
Sanoisko tähän et "tuttu tunne"
[/q]
Jep No, toivottavasti tyyppien ego saa taas pönkitystä
Tiedoksi vaan, kyllä, olen loukattu, ja mulla on paha mieli. Todella paha mieli
Toivottavasti on nyt sit hyvä olla
...mä en jaksa enää edes välittää :--------DDDDDDDDD
Jos en ole aiheuttanut virhettä, mutta yritän sitä parhaalla mahdollisella tavalla korjata, niin mulle EI tartte kiukutella.
Jos oon ollu täällä töissä 4 viikkoa, enkä tajuu kaikkea, niin mulle EI tartte kiukutella.
Oon blondi, joten rautalangasta vääntäminen saattaa auttaa.
Ja ihmisillä hyvä tahto myös...pah!
Ei hemmetti, tänään ei oo mun päivä. Kaikki menee pieleen kaikesta lähtien.
Si viel hokasin, et resepti, mikä mun pitäis uusia, on vittu kaatopaikalla. Voi jumaliste.
[q]sapeli, 20.11.2008 09:26:
---
Rubicon, 19.11.2008 22:24:
Tuli äkäiltyä työntekijälle vähän turhan reippaalla kädellä,
toinen on kuitenkin yrittänyt parhaansa hirveessä kiireessä.
Oon ämmä*igor*
---
Siitä ehkä kannattaa työntekijälle mainita jotain? Laittaa vaikka sähköpostia jos ei muuten?
[/q]
Joo, on mulla ollut tapana pyytää anteeksi samantien itse tilanteessa.
Mua jää vaan aina itseäni riivaamaan jos tulee sanottua jotenkin töksäyttäen :)
[q]^Petunia, 10.2.2008 12:49:
No nii V*@#!!!
Muutenkaan kaikki asiat ei oo menny putkeen tässä lähiaikoina esim. FireFox tökkii ja patterit kylmät (TAAS), niin nyt sit mun edesmenneen mamman vanha koristekehyksinen peili putos ja hajos!!
7 Vuotta Epäonnea!! Kiitos, just tätä tarvitsin!!
V*@# MITÄ VIELÄ?!?!!!!1
[/q]
:-(
http://www.sunstormproductions.net/sadcat.jpg
[q]K Larm, 7.1.2009 08:39:
Päivän :( on ehdottomasti korviini kantautunut tieto Samin alias Mr.Pinkin poismenosta.
[/q]
Ikäväkseni joudun samasta aiheesta tänne kirjoittamaan. Aamulla jäin lukemaan jäähyväisviestejä facebookiin ja veti kyllä hiljaiseksi. Lepää rauhassa Sami.
Gigantin kotisivuilta ei löydy osoitetta, eikä ajo-ohjeita. :( Siis mitä -ttua? Toiseks, miten sinne oikein pääsee, kun ei ole omaa autoa. Lähteeks joku kuskiks?
[q]Wolverine, 5.2.2008 12:01:
---
Timce, 4.2.2008 16:32:
kk-kortti kuntosalille: 63 euroa.
:DDDDDDD
---
hehe tääl Helsingissä ne kyl riistää noista ihan vitusti. Saan opiskelijana onneks "vain" 40e/kk hintaan mut kyl toiki tuntuu. Sit ku noissa yleensä viel on joku älytön liittymismaksu 100e tai vuosimaksu 100e niin hohhoijaa. Onhan tossa sit se että se motivoi käymään useammin salilla mut ei tommosia hintoja kyl maksa erkkikään.
[/q]
Joo, tuollakin tarjottiin heti jäsenyyttä 59 egen hintaan, jonka jälkeen kk-kortti olis maksanut "enää" 49 euroa. (...Ja myöhemmin sain kuulla, että jäsenyyteen sitoudutaan vuodeksi kerrallaan, eli maksat, vaikka et jaksa. No thanks.)
Äiti soitti, että mummo on nyt siirtynyt ajasta ikuisuuteen. Laitan kynttilän palamaan ja Sibeliusta soimaan ja lataan kaikki kauniit ajatukseni mummolle.
[q]Jone, 29.11.2006 10:37:
---
Timce, 29.11.2006 10:32:
Gigantin kotisivuilta ei löydy osoitetta, eikä ajo-ohjeita. :( Siis mitä -ttua? Toiseks, miten sinne oikein pääsee, kun ei ole omaa autoa. Lähteeks joku kuskiks?
---
Mä oon menossa käymään Giganttiin tänään neljän jälkeen. Jos se käy sulle, niin ronttaa perseesi esim. Tikkurilan juna-asemalle ja saat kyydin.
[/q]
Ääh, mulle ei tänään käy, koska huomenna on vasta palkkapäivä. Kiitos kuitenkin tarjouksesta. :)
edit: Minähän en bussilla kulje, mutta miten bussit kulkee Hki-keskusta -> Gigantti väliä? Pääseekö edes lähelle?
[q]Dneya, 18.12.2008 07:20:
Ikävä tyttökaverijuttuja.
[/q]
on... :<
Niin just.. Jäähän niitä jäljelle.
[size=21]VOI SAATANA[/size]
Lompakko varastettu. Siis ei siellä käteistä ollut kuin muutamia euroja ja rahakortit on sulki, mut vittu kaikki joutuu hakemaan uudestaan.. Voi vitun vittu vittu. :(
[q]India, 29.11.2006 13:41:
---
edit: Minähän en bussilla kulje, mutta miten bussit kulkee Hki-keskusta -> Gigantti väliä? Pääseekö edes lähelle?
---
No jos oot menossa siihen Jumbon "lähellä" olevaan giganttiin, onks se nyt tammistoa niin bussi 611 rautatieasemalta menee siihen viereen. Sun pitää vaan osaa jäädä oikeel pysäkillä pois kun se rakennus ei näy siihen pysäkille. On siinä joku pikkanen viitta missä pienen pienellä lukee gigantti.
Mutta siinä on ne hobby hallit ym isot kaupat ennen joten etköhän löydä ja jos bauhaus tulee vastaan niin olet mennyt ohi! (mut ei sekään kaukana ole)
[/q]
Selvishän tuo. Pääsen tästä Sörnäisistä aikas mutkattomasti Itikseen metrolla ja Gigantti on vissiste siinä jossain aika liki. :)
Mua vit**taa aivan vit**ti että lab4 jää väliin!!
[q]hemuz-, 28.11.2006 12:35:
---
Timce, 28.11.2006 12:20:
Vuokraemäntä nostaa vuoden alusta vuokraa 30e:lla. No morjens! Piä tunkkis, mie en maksa.
---
Ootan kans innolla tota vuokrannousulappuu.
Vvo ku vetäs tollaset kuitunetit jotka kuuluu vuokraa...
Mut siis jokavuosha vuokrat nousee, ilmat et taloyhtiös ois tapahtunu mitää erikoist.
[/q]
Mulla on vuokra pysynyt samana 5 vuotta.
[q]Individual, 2.2.2007 09:52:
---
Timce, 2.2.2007 09:39:
Pippeliin sattuu. :( Sitä se munasillaan lumihangessa peuhaaminen teettää.
---
No voi...*lohduttel**pepsodent*
[/q]
Tuutko puhal...[size=9]tai ei sittenkää mitään..[/size]
Tuli mieleen virtsaputkentulehdus. O_o "It's like pissing needles."
[q]ezzy, 22.6.2009 16:12:
---
NaSu*, 19.6.2009 04:28:
---
NaSu*, 10.6.2009 06:21:
ei taasKaan uNeLmakotia...
---
Mikä sun näppistä tai lähinnä shift-nappia vaivaa ku tulee välillä isolla kirjaimia?
[/q]
Se O VaRmaa RiKKi ;)))) *piis**piis*