päivän :(
[q]Mellu-, 23.9.2008 11:36:
Väsyttää, vituttaa ja muutenki sellain olo et ei tarvii palijoo sanoo jotai väärin ni tulee kyl semmoset tekstit ettei järkeä.
[/q]
*5* sama
Väsyttää, vituttaa ja muutenki sellain olo et ei tarvii palijoo sanoo jotai väärin ni tulee kyl semmoset tekstit ettei järkeä.
[q]ezzy
harmillista shaissaa :( metsässä katos?
[/q]
Kävin lounastauolla kääntymässä Myyrmannissa ja siellähän se hävis. Jos jotain positiivista pitää hakea, niin ajokortti on edellisen baarireissun jäljiltä farkkujen taskussa.
Käteen sattuu, paljon.
oon telonu sormiani tänään ehkä enemmän ku koskaan, vittu kiva ku ei pysy ees lasi kädessä
mä olen taas kipeä :(
[q]Super-Kerttu, 5.1.2009 10:37: ei ole todellista..
[/q]
Niinpä...
Vittu notta vituttaa. Jos vaikka lenkille selvitteleen päätä. Pitkästä aikaa huono, todella huono aamu.
[q]Zenni, 23.4.2007 20:13:
Espoo on ihan helvetin iso paikka, joten miks just Espoonlahdessa pitää olla jotai vitun katkoja digilähetyksissä?!?
[/q]
Sama täällä, mutta kaapeliverkossa. Jäi Frendeistä puolet näkemättä.
Mulla on jotenkin huono päivä.
En oo ees varma mikä mua ahdistaa; liekö huomiset mummon hautajaiset vai oudot allergiakohtaukset vai ihan vaan ystävä-ikävä rapakon taakse, mutta jotenkin on vaan tosi surullinen mieli.
Koira hinkkas itteää mätii omenii mökillä ja kohta pääsee sen sit pesemää
ja sit viel kauhee päänsärky ollu koko päivän
Syötä PUK-koodi:
[q]Izabel, 5.1.2009 12:33:
---
Super-Kerttu, 5.1.2009 10:37: ei ole todellista..
---
Niinpä...
[/q]
:(
Sattuu niin paljon
[q]Gnizhak, 28.7.2008 16:48:
---
GrEeN, 28.7.2008 16:46:
vittu, et vituttaa tää korva. nyt se meni sit lukkoon ja särkee ku koittaa putsaa. täytyy taas laittaa noita tippoi, jos se aukeis. toisaalt voisin samantien lampsii terveyshuoltoon putsautettavaks.
---
Jos se on tulehtunu ni ne tipat ei muutaku pahenna tilannetta. Mars mars terveydenhuoltoon, mul oli itellä korvatulehdus tossa ja tunnen joku 10 tyyppiä jolla on tänä kesänä ollu korvatulehdus, joten kantsii tsekkaaa..
[/q]
heiiij mä sain sen putsattua nyt kuuleeki ihan normaalisti. pieni jomotus kyllä jäi viel vaivaan. mutta joo, voisin kyl käydä sielä terveyshuollos ainakin tarkistuttamassa ettei ole tulehtunut, joku korvatulehdus tästä nyt vielä puuttuisikin.
ulkona on kylmä! :(((( tekis mieli jäädä kotii mut toisaalta ei oikee jaksa täälläkää pyörii kokoiltaa...
Tuli erehdyksessä ostettua MTV3-storesta musiikkikappaleita, jotka eivät nyt sitte koneella toimikaan, kun ovat DRM-suojattuja. Rahoja eivät anna takaisin.
Varoitus kaikille muillekin. Älkää ostako tuolta mitään äänitteitä. Susipaskaa ei voi tukea.
Kumpa olisi ilmoittautunut kaveripiirin pikkujouluihin, nyt saa viettää tylsää iltaa yssikseen kotona (oma virhe ja siitä saa kärsiä).
Ihan niinkö viikonloppu ei olis muutenkin menny osittain päin vittua, iski sunnuntaille vielä kuume. Lauantaina paikattu haava ilmeisesti onkin sen verran veemäistä sorttia, että otti jonkin sairaalabakteerin vastaan ja tässä sitä ollaan.
[q]Annakins, 5.1.2009 10:33:
En saanut aivoja off-asentoon illalla, joten nukuin max. tunnin pätkiä---
[/q]
Mul oli sama ongelma. Kattelin kelloo viel puol viiden aikaan, tosin sitä ennen olin kyl torkahtanu jokskuu puoleks tunniks.. ja sen jälkeekii heräilin koko ajan, eli yhteensä ehkä noin kolme tuntii unta Ärsyttävintä on se, kun väsyttää mut ei saa ajatuksia lakkaamaan laukkaamasta.
Onneks huominen on vapaata.